De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 3 4 ... 16 17
rosencrantz

Ik doe ook graag mee, als het nog mogelijk is

jnb01

Als er nog plek is, sign me up! :)

Baiskeli

Dit lijkt me ook wel leuk, als er plek is doe ik graag mee!

Silent Hill

Dan lijken alle plaatsjes ingevuld.
Evt nog een reserveteam van iemand ? De vorig editie wees uit dat dat geen verloren kans hoeft te zijn ...

moker

Ik wacht mijn kans als reserve af ;)

coolietje

Ik wil ook wel als reserve op de lijst (kijk ik twee uur niet, ben ik uiteraard te laat... )

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Jammer. Stuur beiden sowieso ook een team in. Je weet nooit.

Bode80

Ik zou ook graag mee doen! :-)

jappe666

Verdorie, ben ik nu weer te laat? :-(

hartstikkebedankt

Hè bah dit ging wel heel erg snel zo vandaag, ik had graag weer meegedaan...

Platje

#me2

BigApple

Ik wil ook wel op de reservelijst

BigApple

Als er nou nog 22 man zijn, kunnen we dan geen Jupiler League erbij maken ?

Queso

Zo dat is erg snel gegaan.

Balen! Kijk je een middag niet en weg plekken voor een van de leukere Giro pouls. In de Vuelta nog 7de en nu dus genoegen nemen met n plek langs de zijlijn.

Ik stuur in ieder geval een team in. Hopelijk komt er nog n 2de divisie oid........

Gerrit Glomser

Bij 2e divisie wil ik dan wel meedoen...

tvm

Ik doe ook mee. We zitten al op 8 deelnemers voor de jupiler league. Ik stel voor dat we een tweede divisie maken. We hebben nog een week dus dat komt sowieso goed!

tvm

Ik ben wat vrijpostig maar voel me vrij om een inventarisatie te maken en in dit topic de tweede competitie bijeen te vissen:

Giro afvallerskoers 2:
Bode80
Jappe666
Hartstikkebedankt
Platje
BigApple
Queso
Gerrit Glomser
Tvm

Graag een bevestiging van de mensen hierboven indien ze mee willen doen met de tweede competitie. Nieuwe mensen mogen zich uiteraard aanmelden. Maak daarbij wel expliciet duidelijk dat je je wilt aanmelden voor de tweede competitie!
In eerste instantie ook hier max. 22 deelnemers.

hartstikkebedankt

In en thanks

Silent Hill

'@tvm: dan zou ik graag hebben dat je een eigen topic opent.
Twee competities die door elkaar lopen is net wat ik wil vermijden om het overzichtelijk en leuker te houden. Ik weet waarover ik praat. Mijn motivatie hiervoor vind je terug in de editie van de [URL=http://www.wielerflits.nl/wielerforum/topic/de-afvalkoers-vuelta-2017]Vuelta[/URL]. Het ronselen van andere deelnemers in dit topic doen 'mijn' deelnemers denken dat er iets zinvols gepost wordt, nutteloze clicks, weg overzicht ...

Ik weet eigenlijk even niet wat ik moet denken dat mijn spel zonder enige vorm van overleg zomaar gekaapt en/of gekopieerd wordt.

tvm

'@ silent,

Sorry, ik zei al dat het wat vrijpostig was en dat ik me vrij voelde een b-competitie op te zetten. Maar dan is dat dus ten onrechte. Ik zag het zelf veeleer als een eer voor jou dat andere mensen jouw idee willen overnemen. Excuus.

Silent Hill

Laat ons het er inderdaad op houden dat het in het enthousiasme voor het spel is. Spons er over !
(check je PB ook eens)

Silent Hill

Terug naar de orde van de dag.
De deelnemers eens rustig bekeken, en echt ... wat een line up. Even kort duiden:

- met Niels22, Rimenno, Thombvb, Fondista, BrackenRidgeCycling, Zwartebroekengeletrui en Mathieu Moller hebben we respectievelijk de nummers 1 - 3 - 5 - 9 - 10 - 11 en 13 van de vorig editie in ons midden. Sterke uitslagen plus ervaring in dit spel maakt hen levensgevaarlijk voor de Afvalkoers.

Zou je denken, maar de tegenstand is stuk per stuk een naam op zich:
- Ab Normaal: Mister Sportpools. Een kenner dus, mét een erelijst. In de gaten te houden !
- Park11982: organisator van de 'Champions League of Cycling'. Weet hierdoor perfect hoe je een spel kan winnen.
- Rahimns: al jaren de 'WF Grandtour Spel' organisator. Spelinzicht gecombineerd met jaren wielerkennis.
- Nasibal en WCEendt: spilfiguren bij Scorito. De theoriemannen die renners en strategieën haarfijn weten uit te pluizen.
- Reyn en Peter Post Forever: heer en meesters in het Megaflits Wielerspel. Laat dit spel net een variant hiervan zijn ...
- Rosencrantz: WF jaarwinnaar en dominant figuur op Wielerprono.be. U bent gewaarschuwd !
- Pirazzi, Hofsje en Poeksel: dé allrounders van de wielerspelen. Ervaring en kennis zat !

Opvallend: het lijkt er dus op dat elk wielerspel een kopstuk heeft afgevaardigd naar de Afvalkoers. Speciaal !

- en dan is er nog het verrassingselement: Ezra - Guillaumao - Jnb01 - Baiskeli.
Vier wielerliefhebbers die vanuit de schaduw alles volgen. Minder gekend bij het grote publiek (voor mij althans), waardoor ze relaxt en als underdog aan dit spel kunnen beginnen. Vier snipers, klaar om toe te slaan, net als je ze uit het oog bent verloren.

Overtuigd ? Dit wordt een top editie !

Laatst gewijzigd
Niels22

Mooie voorbeschouwing nu al, ik voel de druk al toenemen.

Selectieprocedure is hier reeds gestart, op naar de titelverdediging. Of laten we zegge top-4, daarmee mis ik sowieso de Tour niet ...

ezra

Haha, mooie voorbeschouwing! Ik hoop jullie positief te verrassen ;-).

WCEendT

Zeer lastig spel, leuke uitdaging. Heb er zin in!

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.