De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 3 4 ... 16 17
pirazzi

Nu de selectie van Quick - Step bekend is heb ik nog 11 renners over dus ga er sowieso 1 vervangen, misschien wel meer.

ivo001

Shit, net als vorige keer te laat :(

Gerrit Glomser

Ja, we gaan meedoen...

Silent Hill

Nog een goeie 48 uur te gaan, en we zitten juist aan de helft van de teams: 11 (zie 1ste post).
Alvast bedankt aan de spelers die het topic eerst goed gelezen hebben alvorens te posten. Thx !

Benieuwd welk gevoel overheerst: spanning ? stress ? twijfel ? of net lekker zelfzeker ? of eerder knikkende knieën om toch maar niet als eerste af te vallen ... ?

In elk geval, nog 2 dagen om je hoofd te breken over je opstelling !

Fondista

Zo'n beetje alles tegelijk Silent Hill :)

Ben eindelijk zover dat ik tot een acceptabel team ben gekomen, maar aan de andere kant schiet ik er ook direct de gaten in, waardoor ik me afvraag of ik überhaupt meer te zien ga krijgen dan Israël...

Ab Normaal

'@SH
Opwinding overheerst er bij mij.
Ik vind het een enorm leuk concept. Het is een beetje met welke insteek je er in gaat.
Je kunt een paar ronden willen overleven en dus in sprinters en tijdrijders investeren, dan weet je zeker dat je het minimaal 5 etappes volhoudt, of je gaat voor de winst en zorgt voor een zeer uitgebalanceerd team. In dat geval ga je risico's moeten nemen dat je met je geweldige team direct op dag 1 sneuvelt omdat je als enige geen tijdrijders meeneemt.
Ook de overgangsetappes wordt een loterij.

Mijn team is al een paar dagen nagenoeg rond. Ben op één na over al mijn renners tevreden!
Nog maar eens wat serieuze overpeinzingen er over hebben. 't is wat met die Giro. Met Scorito, Afvalkoers, Sportpools en ook nog eens alle andere Scorito spellen, Peloton, Cyclingsimulator, Profcoach en CvhJ heb ik bijna een dagtaak aan sportspellen :)

Silent Hill

Het lijkt er op dat we er een fanatieke speler bij hebben deze editie ;)

Fondista

'@ab normaal:

Dat zou trouwens ook wat zijn: erop gokken dat er minimaal nog 1 speler is zonder tijdrijders en dan via een tie-break overleven, omdat je slechts 6800 cq punten hebt gespendeerd ;)

Mathieu Moller

Hoe dicher we bij de deadline komen, hoe meer ik over mijn team begin te twijfelen. Ik heb hier nagenoeg hetzelfde team als bij het Megaflits-spel, dus ook daar wordt ik steeds zenuwachtiger naarmate ik meer concurrerende teams binnenkrijg.
Ik hoop in ieder geval de eerste week door te komen, dan ben ik al dik tevreden.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Fondista
Klopt, is een optie :) . Probleem is dat ik de olympische gedachte niet ken. Ik speel altijd om te winnen en met teveel tijdrijders en sprinters ga je niet winnen. Aan de andere kant: je moet ook wel in de situatie komen dat je kunt winnen.
Je kunt zoveel verschillende, mooie teams maken. beetje jammer dat je er hier niet openlijk over kunt discussiëren omdat je dan direct in je kaarten laat kijken. Ik zit namelijk met 1 grote afweging die twee totaal verschillende teams tot gevolg hebben.

Poeksel

Ja, die afweging heb ik waarschijnlijk ook Ab :)

Ab Normaal

Poeksel, je hebt een PB.

Fondista

Zijn er combines ophanden heren? ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Hahaha, nee hoor, maar kan moeilijk mijn dilemma met iedereen delen...

Laatst gewijzigd
Niels22

Gewoon zelf je team maken, is juist mooi!!

Op dag 1 wordt alles gepubliceerd en dan ga je al snel door hebben of je wel of niet juist hebt gehandeld.

Ab Normaal

Heb twee teams, alleen dilemma van 1 dure en 1 goedkope tegen 2 gemiddeld geprijsde.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb op een gegeven moment gewoon de knoop doorgehakt... je kan toch niet in de hoofden kijken van 21 andere deelnemers . Gewoon je eigen strategie aanhouden en hopen op het beste.

WCEendT

Wel mooi dat Yates en Yates zo goed als dezelfde score hebben :).

Fondista

Neem de goedkoopste! ;)

Baiskeli

Voor mij geldt ook: heb op een gegeven moment toch gewoon de knoop doorgehakt aangezien ik toch niet in al jullie hoofden kan kijken. Maar natuurlijk wel een team gemaakt met als doel de eindoverwinning, dus hopelijk mooi gebalanceerd. Alleen zoals Ab al zei worden de overgangsetappes echt één loterij!

pirazzi

Derde aanpassing gestuurd, met het oog op de overgangsetappes etcetera.
Of beter: de tweede aanpassing want het is het derde team.

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Team verstuurd!

Onbekende gebruiker

Tof concept! Zet mij maar vast op de lijst voor de Tour :)

BrackenRidgeCycling

pb verzonden, we zullen zien hoever we komen. fingers crossed.
Veel plezier allemaal

ivo001

"Nog een goeie 48 uur te gaan, en we zitten juist aan de helft van de teams: 11 (zie 1ste post)."

Wat bedoel je hier precies mee? Dacht dat alle plekken al gereserveerd waren voor de mensen die vorig jaar tijdens de Vuelta meededen?
Had graag willen meedoen, maar begreep dat daar geen plek voor was toch?

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.