Hoeft niet meer, hartstikkebedankt . Sowieso spelen we met de spelers uit post 1.
Het is enkel afwachten of Ezra zijn team nog stuurt, zo niet kan Moker mogelijks een Nielsje doen.
Om 12 uur weten we het.
Alle andere teams zijn prima in orde. We zijn er dus (bijna) helemaal klaar voor !
Tja dan komt er voor mij met minder dan 3 uur te gaan een einde aan mijn officieuze kansen. Een 20e plaats blijft zo mijn beste resultaat. Voor de deelnemers wil ik allemaal succes wensen en ik ga zorgen dat ik in de Tour terug ben. Ik had wel een team gestuurd, dus ik ga eens voor mezelf kijken hoe ver ik gekomen zou zijn.
Hehe - geen.
De vraag is natuurlijk of Froome veel gekozen is of niet. Wel, je vindt het antwoord in de 2de post.
We gaan eraan beginnen ! En ik denk dat de 1ste rit voor velen een thriller zal zijn.
Die overleven en je bent pas echt vertrokken - denk ik dan.
Kleine domper op de feestvreugde: tijd om te gaan werken, tot 23u. Idem dit weekend.
Ik probeer van op het werk de uitslag mee te geven, maar dat hangt van de drukte af. Ik doe mijn best !
Silent,
Je hebt op de valreep nog een PM. Ik hoop dat deze nog mee mag (ondanks 5 over 12). Zo niet, dan begrijp ik dat ook uiteraard :)
-edit-
Ah ik zie dat de teams al gepost waren. Ondanks dat ik die nog niet gezien had vóór mijn PM ben ik natuurlijk niet op mijn blauwe ogen te geloven. laat dus maar zitten :)
Diverse deelnemers (waaronder zeker ikzelf) zullen opgelucht zijn als ze veilig uit Israël zijn gekomen. Thombvb heeft het meest gegokt qua sprintetappes als ik zo snel kijk. Maar als Viviani tegenvalt schat ik mijn eigen kansen somber in...
Voor vandaag moet vooral Rahimns duimen op een verrassing denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.