De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 5 ... 16 17
Ab Normaal

'@ivo001
De overige 11 hebben hun team nog niet ingestuurd.

BrackenRidgeCycling

Heb een nieuw team ingestuurd, twijfel is nooit goed volgens mij. We zullen zien

coolietje

Mijn team ook ingestuurd (als tweede reserve), ik kan in ieder geval zien hoe ik het zou hebben gedaan

Niels22

Bracken: dat gevoel ken ik , al tweemaal een wijziging doorgegeven. We maken het Silent Hill niet makkelijk...

Laat het maar vrijdag 4 mei 12.50 uur zijn, dan kan er niks meer veranderd worden en is het meteen duidelijk hoe elk team er uit ziet.

Silent Hill

Voor de duidelijkheid: vrijdag 4 mei om 12u00.

Nog slechts 4 spelers moeten hun team doorsturen.
Moker hoopt vast dat dat bij iemand niet gebeurt - hehe. Coolietje, dat wordt al wat moeilijker.

Laatst gewijzigd
Fondista

1 renner is iig gratis af te halen! :)

Ab Normaal

'@Fondista
Maak nu iedereen niet wijzer dan ze al zijn ;)

nasibal

Aan mijn team wordt nu gesleuteld, die haalt als het goed is de deadline nog wel :)

Edit: Zoek me rot naar die gratis af te halen renner. Wel veel 'goedkope' pareltjes, maar gratis ben ik nog niet tegengekomen

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het is niet een renner met nul punten maar met geen punten, in 2017 dan.
Maar de kans dat hij in een etappe top twintig rijdt is uitermate klein.

hartstikkebedankt

Ik ben geloof ik iets van derde reserve, heeft het zin iets te sturen Silent Hill?

Silent Hill

Hoeft niet meer, hartstikkebedankt . Sowieso spelen we met de spelers uit post 1.

Het is enkel afwachten of Ezra zijn team nog stuurt, zo niet kan Moker mogelijks een Nielsje doen.
Om 12 uur weten we het.

Alle andere teams zijn prima in orde. We zijn er dus (bijna) helemaal klaar voor !

Laatst gewijzigd
ezra

Mijn team komt er zo aan. Ik ben enorm aan het twijfelen over mijn laatste keuze, vandaar de vertraging.

moker

Tja dan komt er voor mij met minder dan 3 uur te gaan een einde aan mijn officieuze kansen. Een 20e plaats blijft zo mijn beste resultaat. Voor de deelnemers wil ik allemaal succes wensen en ik ga zorgen dat ik in de Tour terug ben. Ik had wel een team gestuurd, dus ik ga eens voor mezelf kijken hoe ver ik gekomen zou zijn.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Echt heel benieuwd naar de teams van de anderen.
Ga gelijk vergelijken of ik iets over het hoofd gezien heb, of anderen mijn idee ook hebben gehad en mijn pareltje hebben gezien.
Mijn kansen inschatten. Ga ik de eerste drie etappes wel overleven....

nasibal

Ik heb een hele shitload aan pareltjes gezien, maar uiteindelijk ruim 100 punten overgehouden, dus geen nood voor goedkope pareltjes.

Fondista

Veel wissels ontvangen Silent Hill, nu Froome is gevallen in de verkenning?? ;)

Silent Hill

Hehe - geen.
De vraag is natuurlijk of Froome veel gekozen is of niet. Wel, je vindt het antwoord in de 2de post.

We gaan eraan beginnen ! En ik denk dat de 1ste rit voor velen een thriller zal zijn.
Die overleven en je bent pas echt vertrokken - denk ik dan.

Kleine domper op de feestvreugde: tijd om te gaan werken, tot 23u. Idem dit weekend.
Ik probeer van op het werk de uitslag mee te geven, maar dat hangt van de drukte af. Ik doe mijn best !

Ab Normaal

Zo, deadline verstreken. Heb lang getwijfeld om slechts 10 of 11 renners op te stellen.
Was er uit, had een perfect team van 11, maar verteld in de punten en kwam op 8019. Dus toch om moeten gooien.

Zijn er meer deelnemers die nagedacht hebben over minder dan 12 renners?

nasibal

Silent,

Je hebt op de valreep nog een PM. Ik hoop dat deze nog mee mag (ondanks 5 over 12). Zo niet, dan begrijp ik dat ook uiteraard :)

-edit-

Ah ik zie dat de teams al gepost waren. Ondanks dat ik die nog niet gezien had vóór mijn PM ben ik natuurlijk niet op mijn blauwe ogen te geloven. laat dus maar zitten :)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Snelle inventarisatie: veel overeenkomstige teams met relatief kleine verschillen.
Volgens mij twee teams zonder echte tijdrijders.

Silent Hill

Nasibal, je PM is ontvangen om 12.06u, net toen de teams gepost waren inderdaad. Het spijt me.
Nu maar duimen dat die renner het niet fantastisch doet - niemand had hem trouwens.

Zie ook je PB voor m'n motivatie.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Silent

Laten we het inderdaad hopen haha. En inderdaad, terecht, te laat is te laat :)

Goozbabs

In de tour hoop ik weer mee te doen met dit geweldige spel. Veel succes allemaal!

Niels22

Hier niet overwogen om met 10 of 11 te starten, voor mijn gevoel de ploeg dan niet 'breed' genoeg te vullen.
Dus wil er dan sowieso 12 en dan hopelijk in elk segment genoeg sterke renners meegenomen.

Nu maar eens zien hoever we ditmaal komen.

Poeksel

Diverse deelnemers (waaronder zeker ikzelf) zullen opgelucht zijn als ze veilig uit Israël zijn gekomen. Thombvb heeft het meest gegokt qua sprintetappes als ik zo snel kijk. Maar als Viviani tegenvalt schat ik mijn eigen kansen somber in...

Voor vandaag moet vooral Rahimns duimen op een verrassing denk ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.