De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 6 ... 16 17
Fondista

Ik was ook van mening dat je 12 renners nodig hebt om te kunnen overleven, je doet jezelf anders per renner minder een kans op punten tekort, punten die je elke dag broodnodig gaat hebben...

Verder kan ik er nu echt nog niks van zeggen, we gaan het meemaken. Succes en plezier allemaal!

Laatst gewijzigd
Baiskeli

Het is wel duidelijk dat ik Guardini even over het hoofd heb gezien, dat is wel een missertje geweest!

nasibal

Guardini niet over het hoofd gezien, maar wilde sprinters meenemen die het de hele giro vol gaan houden.

Fondista

Mwah, heb Guardini wel gezien...maar is dat een garantie op (genoeg) punten?
Sprint top in exotische rondjes, ook in GT's? Heeft concullega's binnen het team sprinten?
Kan ie een bergje over en dan nog meesprinten? Gaat ie uitrijden? Daarom heb ik toen Sbaragli genomen geloof ik...(Heb ik die nog in mn team of niet? haha)

Edit: Nee dus, ik heb Viviani en Sbaragli gewisseld voor Sam Bennett en Danny van Poppel...

Edit2: Had eerst Dumoulin erin ivm combi GC/TT, toen ff Froome overwogen, maar kwam met de rest van het team nergens uit...toen allebei eruit en voor degelijke subtop gegaan....hoop dat ik Israël-etappes overleef...

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

aardig wat teams met 4 sprinters, zelf voor 3 snelle mannen, 4 klassement 3 aanval en 2 tijd gekozen.
Veel dezelfde namen, maar toch veel verschillende teams

Ab Normaal

Ai, zijn maar 9 teams van wie ik het kan winnen als het op een tiebreak aankomt.

Mathieu Moller

Eerste uitvaller al binnen met Siutsou. Lekker begin zo nog voor we überhaupt begonnen zijn.

Rahim Vlasblom
admin

Ik sta er ook niet goed voor.... Poels laat het ook liggen, mijn gok pakt verkeerd uit vrees ik.

Ab Normaal

Hopla, eerste ronde overleefd.

Rahim Vlasblom
admin

eruit....

WCEendT

'@Rahimns
Ik heb alleen Dennis, denk dat ik eruit lig.

Mathieu Moller

Betancur was een beetje een gokje, maar die rijdt hier in de eerste etappe al in de punten.

Silent Hill

Yes ! We zijn vertrokken ! Iedereen razend enthousiast, uitgezonderd 1 persoon ...
Zijn naam werd al genoemd, en hij vreesde ervoor: Rahimns. Te weinig tijdritpotentieel in zijn team en de gevolgen zijn dramatisch: onze eerste afvaller. Oprecht jammer ! Ik zou nog willen vermelden dat Pirazzi een perfecte Top 3 had, alleen doet dat er helemaal niet toe, dus vermelden we het ook niet - oeps.

1. Pirazzi: 1600
2. Thombvb: 1390
3. Park111982: 1340
4. Hofsje: 1130
5. Ezra: 1260
6. Ab Normaal: 1160
7. Reyn: 1100
8. Guillaumao: 900
9. Mathieu Moller: 880
10. jnb01: 790
11. Nasibal: 790
12. Niels22: 790
13. WCEendT: 790
14. BrackenRidgeCyling: 730
15. Rimenno: 730
16. Poeksel: 690
17. Baiskeli: 550
18. Rosencrantz: 510
19. Peter Post Forever: 500
20. Zwartebroekengeletrui: 500
21. Fondista: 370
22. Rahimns: 160

Rahimns zijn team:
ARU Fabio (1296)
YATES Simon (858) 160
BENNETT Sam (799)
DRUCKER Jempy (776)
POELS Wout (775)
MARECZKO Jakub (634)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
MEINTJES Louis (618)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
BENNETT George (451)
DEBUSSCHERE Jens (332)
VAN POPPEL Danny (287)

Laatst gewijzigd
WCEendT

Oh ik was Pinot vergeten, mijn fout.

@Rahimns
Meer verwacht van Poels?

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik had gehoopt op een uitschieter van Poels... maar helaas die liet het totaal afweten. Maar ja iemand moet als eerste uitvallen, mensen heel veel succes de komende 3 weken... ben heel benieuwd wie de winnaar wordt.. in de Tour ga ik proberen te herkansen, dit moet beter.

Fondista

ik had poels ook nog ingecalculeerd. Precies genoeg alsnog dankzij bilbao...

nu de sprints nog..

pirazzi

Jammer rahimns maar Poels werd 25ste, niet slecht gezien zijn blessure (val in Parijs-Nice) maar toch voor dit spel niet genoeg.
Nu zie ik Fondista op de hotseat zitten, dacht dat die voor mij was maar nu snap ik dat op de hotseat de nummer laatst in de stand zit.

Ceramiche Ariostea

1340 punten veel te veel punten. Nergens voor nodig.

Guillaumao

Nu ben je dus liever 20ste dan 1ste want dan heb je snel een probleem... spannend :)

Fondista

exactemundo! ;)

pirazzi

De volgende tijdrit is etappe 16...

BigApple

(Ik draai virtueel mee in de schaduw en zou door zijn met 900 puntjes)

Fondista

Gokje voor morgen: Rosencrantz, Thombvb, Park##### en ik vechten om lijfsbehoud. Ik pak de hotseat wel heren. ;)

Ceramiche Ariostea

'@Fondista, Nee joh Venturini gaat mij er doorheen slepen

rosencrantz

'@Fondista Ik zou denken dat hofsje en nasibal ook in de gevarenzone zitten

1 2 ... 6 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.