Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 17 18 19 20 »
Gerrit Glomser

Denk dat @Zwartebroek wel eens de bollen kan gaan winnen...

zeewolde

vandaag Mollema opgesteld. Hopelijk iets teruggewonnen op Zwartebroek.

Edit:
Ik heb even teruggebladerd op het forum de laatste paar dagen.
Ik kan maar van 3 personen alle voorspellingen vinden en dat zijn Zwartebroekengeletrui, Dumoulist en ik zei de gek.
Van de rest mis ik 1 of meerdere namen, dus het valt tegen wat er te reconstrueren valt.

Zwartebroekengeletrui heeft inderdaad virtueel geel, door Alaphilippe in de etappe van zaterdag te spelen.
2e Zeewolde op 12'48"
3e Dumoulist op 16'37"

Etappe van zondag is hierin nog niet verwerkt.
Laten we kijken of BigApple nog met een update komt, hopelijk gaat het wat beter met je, anders kunnen we in de Vuelta misschien nog een poging doen. Leuk spelconcept in ieder geval.

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Welke ronde mis je dan van mij, want volgens mij heb ik ze allemaal gepost

pirazzi

In mijn post van 29 mei om 22:45 op pagina twee staan de 15 namen die ik al gespeeld heb.

ZwartebroekengeIetrui

Oei gisteren helaas Warren Barguil gekozen. Hij kwam achterin het peloton binnen.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Pirazzi en Gerrit Glomser, ik zal het vanavond even bijwerken.

kokkie1975

In etappe 14 de verkeerde keuze gemaakt met Kwiatkowski en gisteren weer wat terug kunnen komen denk ik met Ion Izagirre

BigApple

Het gaat wel beter met mij. Kan weer lezen , rekenen en kijken :-)

Ik wilde wel voorstellen om nu niet meer met terugwerkende kracht alles uit te gaan werken. dat zou een forse klus zijn, vooral om alle inzendingen bij elkaar te scharrelen. Wel erg leuk om te zien dat jullie enthousiast zijn doorgegaan.

Ik vind het een goed idee om het met de Vuelta opnieuw te doen. Als ik dan geen gekke valpartijen meemaak, moet het lukken. Qua Excel sheets was uitwerken relatief eenvoudig. Het ingewikkelde (arbeidsintensieve) werk is eigenlijk de mails doorpluizen en iedereens input verwerken. Ik denk dat ik de google docs optie eens moet onderzoeken, zodat iedereen online ergens zijn renner invult, en ik dat dus automatisch kan uitlezen.

wat mij betreft met dezelfde deelnemers (verworven recht) - met uitzondering van degene die al na een paar etappes niet meer instuurden.

Martinho237

Ik heb braaf mijn inzendingen ingestuurd, maar ben ook wel enigszins opgelucht dat mijn wanprestatie niet iedere dag in een klassement is weergegeven. Tot in de Vuelta mannen!

ivo001

Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Bigapple. Vond het wel leuk om dit spel te volgen.
Ik wil me wel als reserve aanmelden als de niet actieve huidige deelnemers geweerd worden.

pirazzi

Gisteren had ik Thomas de Gendt maar voor morgen hoef ik dus niet in te sturen. Zou misschien Bauke Mollema geworden zijn of P. Roglic. Met plezier gespeeld, tot bij de Vuelta dan!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We gaan het zeker weer proberen in de Vuelta

Reyn

Had ik gisteren eindelijk een keer de juiste renner gekozen (Mollema)............
Zoals reeds gezegd: Het is maar een spelletje, gezondheid is vele malen belangrijker.
Tot in de vuelta!

zeewolde

Zoals beloofd nog even voor Pirazzi en Gerrit Glomser de namen er bij gezocht.
Ook voor Kokkie1975 heb ik nu de namen en dus het klassement compleet.
Dit is het klassement tot en met de 14e etappe (zaterdag, winnaar Fraile. Alaphilippe in de kopgroep, peloton op 18 minuten)

1. Zwartebroekengeletrui
2. Zeewolde op 12’48”
3. Pirazzi op 14'18"
4. Dumoulist op 16’37”
5. Kokkie1975 op 24''13"
6. Gerrit Glomser op 1h43'20" (sorry maar de Gendt, Calmejane , Rolland en Barguil finishten steevast op 10 a 20 minuten, en dan gaat het hard)

Voor de 15e etappe hebben we de boel weer spannend gemaakt met Mollema , Pauwels en Ion Izagirre in de kopgroep en het peloton op ruim 13 minuten.

1. Zeewolde (Mollema)
2. Zwartebroekengeletrui (Barguil) op 25"
3. Kokkie1975 (Ion I) op 11'21"
4. Pirazzi ( de Gendt) op 33'16"
5. Gerrit Glomser (Pauwels) op 1h 33'05"

Het is een secondenspel geworden maar het stopt hier dus, op de tweede rustdag. Revanche in de Vuelta !
Mocht er nog iemand zijn die het leuk vindt zijn naam in het klassement terug te zien, of misschien denk je wel bovenaan te staan, laat me dan even weten, of zet je renners voor etappe 10-15 in je initiele aanmelding, zoals Pirazzi heeft gedaan in zijn post van 29 mei om 22:45 op pagina twee.

Laatst gewijzigd
Ornor

We stoppen dus met insturen? Ik dacht juist goed te scoren met Yates vandaag... ;(

@BigApple ik wil wel even samen met jou kijken hoe je dat verwerken van inzendingen kunt automatiseren door bijvoorbeeld Google Forms te gebruiken? Of typeform, werkt ook ontzettend goed.

Ornor

We stoppen dus met insturen? Ik dacht juist goed te scoren met Yates vandaag... ;(

@BigApple ik wil wel even samen met jou kijken hoe je dat verwerken van inzendingen kunt automatiseren door bijvoorbeeld Google Forms te gebruiken? Of typeform, werkt ook ontzettend goed.

-edit- ik ben dus wel blijven meespelen, maar heb niet hier gepost.

Gerrit Glomser

'@Zeewolde. Dit was ook het minst interessante klassement wat er was. Ik ging niet eens voor het algemeen klassement dus wist sowieso al dat op enkele uren van de winnaar zou finishen. Ik ben vol voor de bergtrui gegaan en had volgens mij daar zo'n 15 tot 20 punten verzameld.

Peter Post Forever

Ik heb gewoon ingestuurd maar was wel een paar etappes te laat......

Dat gaat me in de Vuelta niet nog eens gebeuren!!

Fijn om te horen dat je weer hersteld bent Big Apple!!!

Queso

Fijn te horen dat je je weer beter voelt B-A.

Ik ben er graag weer bij in de Vuelta. Vind het inderdaad een erg leuk spel waarbij ik wel moet zorgen dat ik alvast een lijstje met namen voor de komende etappes heb zodat ik niet weer een inzending mis.

ivo001

Hoi BA,

Al weer opgeknapt? Was je van plan het spel weer tijdens de Vuelta te doen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

He.... deze heb ik wel gemist tijdens de Vuelta, niets meer gezien van BigApple sinds juli... misschien dat iemand anders dit spel kan oppakken volgend jaar als hij niet meer terugkeert. Best een leuk concept.

zeewolde

Het is wel veel werk, heb ik gemerkt. En dan heb ik het nog maar voor 5 of 6 teams uitgezocht, tussen rustdag 1 en rustdag 2. Of je moet vrij handig zijn met Excel.
Misschien wil B.A. zijn opgedane kennis delen.

1 2 ... 17 18 19 20 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.