'@imbatido: Voor de eerste 2 wedstrijden wel, zeker om de 0 te houden. Na wedstrijd 2 overweeg ik ook om zo'n kaartje in te zetten om alles te wisselen.
Engeland is zeker onzeker, zeker nadelig. Maar zoals ik ook al in scorito algemeen aanhaalde, is dat de poule van Engeland met Panama en Tunesië gewoon te mooi is om er niks mee te doen. Lingard geloof ik echt dat gaat spelen, iig de eerste 2 potjes en dus gewoon 1 controleur (Dier) en Lingard naast Alli, Cahill is vaak ook wel zekerheidje gebleken en erg sterk met het hoofd, dat gokje ga ik maar gewoon nemen.
Thnx voor de tips, eerste keer wordt maar even zien hoe het gaat
Nice, lekker begin. Ik had hem ook bekeken voor als opvuller, en toen de opstelling van Rusland bekend was zelfs nog eens, maar leek me niks. Loopt in zijn carrière ongeveer 1 op 20 qua doelpunten. Nu heb ik Inui van Japan voor 4.5 daar had ik wat meer vertrouwen in voor een doelpunt.
Maar de vraag is nu, ben je tevreden met 8 punten voor je kopman of ga je hem switchen?
Geen slechte score voor een captain denk ik, maar kan altijd beter. Maar 8 punten is al wel meer dan één doelpunt, dus op zich niet slecht. Ik hoop nog op een mooie captainscore met Kimmich/Coutinho, Lukaku of Lewandowski/James. Vandaag Mbappé was geen succes.
Stond na gisteren 769.000-nog-wat-ste met 4 punten. Ongelofelijk hoeveel deelnemers haha, wel mooi.
Met Lukaku eindelijk een goede kopman te pakken, lekker.
Even opletten dat morgen 20:00 de tweede ronde begint met Rusland-Egypte. Je mag dus één gratis transfer maken voor die ronde, bij 'manage team'!
@Cormet de Roselend: Leuk dat je meedoet. Alleen heb je volgens mij - net als meerdere hier - de regels niet helemaal goed doorgenomen zo te zien. Je mag namelijk wisselen vanaf je bank tijdens het toernooi, en je kopman dagelijks doorschuiven bij een tegenvallend resultaat. Ik zie dat je Akinfeev en Caceres met punten op de bank hebt, die had je in de basis kunnen zetten omdat ze de eerste dagen speelden. En je hebt Marcelo kopman. Had je bv vandaag op Lukaku kunnen gokken. Dan had je toch een stuk beter ervoor gestaan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.