FIFA World Cup Fantasy

1 2 3 »
Cormet de Roselend

De andere Sanchez speelde overigens echt dramatisch

Jori

Ziyech wordt wel opzichtig gesaboteerd door zijn teamgenoten, hoe deze jongen nog geen assist achter zijn naam heeft staan is wel een wonder...

Sloddies

Hèhè eindelijk succes. Kan als kapitein...

Imbatido

Mooie score voor mijn team deze ronde, jammer dat Danilo niet meespeelde.

Voor de derde ronde weer een gratis transfermogelijkheid. Misschien gebruik ik zelfs wel een extra transfer - kost 4 punten - maar schijnt dat er nogal veel spelers niet gaan spelen zoals Mbappe, Pavard, Meza en ik mis al Danilo.

Thijmen1411

'@imbatido Waar lees je dat Pavard niet speelt? Heb hem letterlijk 5 minuten geleden m'n team in geklikt...

Imbatido

Vermoedelijke opstelling. Vorige keren klopte het ook, dus ben er bang voor.

https://twitter.com/GFFN/status/1010903481744547840

Thijmen1411

'@imbatido Hmm had er natuurlijk over na moeten denken dat de landen met 6 punten wel eens wat anders zouden kunnen gaan proberen. Dan maar hopen op wat punten van de bank :)

shyguy

Nu wilde ik al 2 keer de wildcard gebruiken om mijn team op de schop te gooien maar blijkbaar doe ik ergens iets niet goed.

@ Thijmen hier exact hetzelfde, heb Kimpembe er voor uitgehaald omdat die nooit speelde.

Imbatido

'@shyguy: Als je bij 'Manage Team' meer dan het toegestane aantal transfers maakt kan je op Wildcard klikken. En dan bevestigen dat je die wil gebruiken. Nu heb je na de poule sowieso onbeperkte wisselmogelijkheid.

Ik heb de wildcard uiteindelijk nog maar gebruikt, omdat ik wel zes onzekere spelers had. Ook Lukaku en Meunier zijn twijfels. En de Bench Boost gebruikt. Helaas hebben mijn Portugezen door die belachelijke penalty van Iran gisteren niet de nul gehouden, Cheryshev -1 door een eigen goal dus die Bench Boost gaat nooit geweldig worden. En die tweede penalty van Saudi was ook al curieus met de VAR, al hield m'n keeper er wel één uit. Maar echt veel heeft de Wildcard me voorlopig nog niet opgeleverd.

JimKro

Vanochtend een keertje vergeten om door te wisselen. Mooi even Granqvist op de bank met 12 punten X)

Imbatido

Ai, dat is balen. Mijn team draait slecht deze ronde. Mijn wildcard heeft me weinig winst opgeleverd ten opzichte van wat ik had, en dan speelde de helft daarbij nog niet eens. Kimmich en Neuer verklootten het op het einde nog even, net als mijn Portugese verdedigers Cedric en Guerreiro. Zag er allemaal lange tijd goed uit. Ook de Bench Boost is daardoor slecht uitgepakt. Mijn vier slechtste scores samen zijn 4 punten.

Je kan overigens al gratis wisselen voor de volgende ronde.

Thijmen1411

Oh ik ben helemaal vergeten om de maximum captain of bench boost te gebruiken, dat is onhandig. Met nu al 3 spelers uitgeschakeld voor de kwartfinale met nog 5 spelers te gaan en maar 3 free transfers, gaat dit lastig worden...

Sloddies

Concurrentie helemaal focus op de Tour? Ga met Max captain nog proberen iig de top 10 van Nederland te halen. 5 Engelsen en 5 Brazilianen. Geloof niet echt in de Duivels.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.