Mooie score voor mijn team deze ronde, jammer dat Danilo niet meespeelde.
Voor de derde ronde weer een gratis transfermogelijkheid. Misschien gebruik ik zelfs wel een extra transfer - kost 4 punten - maar schijnt dat er nogal veel spelers niet gaan spelen zoals Mbappe, Pavard, Meza en ik mis al Danilo.
'@shyguy: Als je bij 'Manage Team' meer dan het toegestane aantal transfers maakt kan je op Wildcard klikken. En dan bevestigen dat je die wil gebruiken. Nu heb je na de poule sowieso onbeperkte wisselmogelijkheid.
Ik heb de wildcard uiteindelijk nog maar gebruikt, omdat ik wel zes onzekere spelers had. Ook Lukaku en Meunier zijn twijfels. En de Bench Boost gebruikt. Helaas hebben mijn Portugezen door die belachelijke penalty van Iran gisteren niet de nul gehouden, Cheryshev -1 door een eigen goal dus die Bench Boost gaat nooit geweldig worden. En die tweede penalty van Saudi was ook al curieus met de VAR, al hield m'n keeper er wel één uit. Maar echt veel heeft de Wildcard me voorlopig nog niet opgeleverd.
Ai, dat is balen. Mijn team draait slecht deze ronde. Mijn wildcard heeft me weinig winst opgeleverd ten opzichte van wat ik had, en dan speelde de helft daarbij nog niet eens. Kimmich en Neuer verklootten het op het einde nog even, net als mijn Portugese verdedigers Cedric en Guerreiro. Zag er allemaal lange tijd goed uit. Ook de Bench Boost is daardoor slecht uitgepakt. Mijn vier slechtste scores samen zijn 4 punten.
Je kan overigens al gratis wisselen voor de volgende ronde.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.