Wielerflits Grandtour spel: Tour 2018

1 2 3 4 ... 10 11
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Joske47 er was nog 1 plek over dus jij staat al op de deelnemerslijst

Maartenhartong

ik doe graag weer mee!

joske47

'@rahimns: ah had ik overheen gekeken, super, bedankt!

hofsje

ik doe ook graag weer mee

Ilfuego

Hey,
Ik doe ook graag weer mee

Stoempen

Count me in ;)

Queso

Ben erbij!

krypton

Ik ben er ook bij.

Laatst gewijzigd
dustin

present!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het schiet al op.... 1e divisie zit al bijna vol en in de 2e divisie is nog wat ruimte.

Nog even ter herinnering: de 1e divisie krijgt een formulier gestuurd via de mail. De 2e divisie moet zijn selectie+team+beste jongere doorgeven via een pb.

Arry1337

Aangezien de tweede divisie geen mail krijgt over de puntentelling, is het dan mogelijk om het hier nog eens te vermelden voor de start?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ga ik regelen Ary1337

Gerrit Glomser

ik wil wel meedoen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb je erbij gezet Gerrit

Vanavond zet ik de spelregels voor de 2e divisie nogmaals in het openingstopic. Ook de lijst van 25 renners (waarvan je er max 3 mag kiezen) komt binnenkort in het eerste reactieveld te staan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In het eerste reactieveld staan de spelregels voor de 2e divisie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

laatste schopje omhoog... morgen maak ik de definitieve startlijsten op. Morgen kunnen ook de 1e divisie spelers hun formulieren verwachten en dan heb ik niet zo heel veel tijd meer voordat ik op vakantie ga.

pirazzi

Er waren toch geen bonusvragen of extra vragen voor de tweede divisie?
Misschien per abuis gekopieerd.

Kiggen

Ben erbij

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo te zien gaan we in de eerste divisie met 25 deelnemers van start en de 2e divisie met 24 deelnemers.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De formulieren voor de 1e divisie zijn verzonden (kijk ook eventueel in je spambox als je hem niet hebt ontvangen). Mijn eigen laptop is onlangs gesneuveld en daarom ben ik heel veel informatie kwijt op dit moment. Dus het kan zijn dat ik een oud email-adres heb gebruikt. Heb je geen formulier van mij ontvangen laat het me dan zo snel mogelijk weten dan stuur ik hem alsnog.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bij de spelregels van de 2e divisie is onderaan het rijtje van 25 renners toegevoegd waarvan er dus max 3 mogen worden gekozen. Nog niet alle renners zijn bevestigd maar ik ga ervan uit dat eigenlijk al deze renners aan de start staan. Mocht er toch een renner wegvallen dan wordt deze niet vervangen voor een ander. Veel plezier met het puzzelen.

Nogmaals de 2e divisie kandidaten sturen hun lijstje van 15 in via een PB samen met een 1 team (voor bonuspunten ploegentijdrit/ploegenklassement) en een jongere onder 25 (voor bonuspunten jongerenklassement, deze hoeft dus niet opgenomen te zijn in je lijst van 15 renners)

Maartenhartong

team verzonden via pb

KJP

Geweldig dit keer, geen idee wie ik moet kiezen van de voorgeselecteerde renners, want wie kiest de rest allemaal haha! Sagan zal wel door iedereen gekozen worden, maar verder?

Laatst gewijzigd
Queso

Team ook ingeleverd per PB

Fondista

Team verstuurd per mail/formulier

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.