Wielerflits Grandtour spel: Tour 2018

1 2 3 4 ... 10 11
rimenno

Team verzonden.

Gerrit Glomser

Mijn team is ook weg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog maar een paar formulieren binnen in de 1e divisie, jullie hebben nog maar 2 dagen om deze op te sturen.

krypton

Heb je die van mij in goede orde ontvangen? Alles correct ingevuld?

davidavid

Thanks voor de reminder, inmiddels is mijn team verzonden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@krypton ik zie hem staan

Laatste man

Verzonden.

Peter Post Forever

Team verstuurd

Dubai

Rahimns, kan ik nog mee doen en hoe?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Dubai Er is nog een plekje vrij in de 2e divisie... lees even de spelregels op pagina 1 en stuur je lijst maar in via een pb

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De 1e divisie mist nog de formulieren van:
Dustin
Ezequiel
Ezra 
Ilfuego
Laatste man
Luuuuuuukk
Reyn
Wceendt

nog 8

Laatst gewijzigd
Dubai

Doe ik!

pirazzi

Ik stuur mijn formulier vandaag, alleen jammer dat de voorbeschouwing van het algemeen klassement waarschijnlijk pas morgen op de site van Wielerflits staat dus ik moet zelf maar wat gokken.
Voorbeschouwing algemeen klassement staat er vandaag sinds 9 uur dus ik kan beginnen!

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik hoop vanavond de tijd te hebben om mijn team voor de 2e divisie te maken.

Overigens krijg ik toch elke keer kortsluting als ik deze zin in de openingspost lees:

"Na de bekendmaking van de deelnemerslijst wordt in de eerste reactiebox een lijst van 30 renners geplaatst. Van deze 25 toprenners mogen er maximaal 3 worden gekozen. De overige 12 moeten dus bestaan uit renners die niet in deze lijst staan."

30 = 25 - 3 = 12 ?

Laatst gewijzigd
Milsen

Mijne komt ook vandaag, moet het ff tussen de bedrijven door doen

Milsen

'@ivo ik denk dat rahimns er van die 30 potentiële toppers voor op de topperslijst maar 25 echte toppers ziet ene daarom er dus ook maar 25 staan 😂 daarna moet je natuurlijk nog 12 renners die niet uit het lijstje staan kiezen dan is de som 12 +3 die is iets logischer

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sorry daarvoor.... die had ik nog over het hoofd gezien. Was inderdaad vorig jaar 30 maar door dat de ploegen allemaal een renner minder mogen opstellen heb ik die lijst verkort naar 25 renners. Heb de tekst aangepast.

ivo001

Geen probleem rahimns.
Overigens doet uit het rijtje van 25 Bouhanni niet mee. Wordt hij vervangen, of wordt het een rijtje van 24?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wordt 24... lijstjes zijn al ingestuurd dus ik ga dat niet meer aanpassen. Ik moest ivm mijn vakantie die lijst wat eerder plaatsen. Het zij zo...

Robin5887

Mijn team (2e divisie) zojuist per pb verzonden

Onbekende gebruiker

Team verzonden.

Milsen

team verzonden

pirazzi

Formulier verstuurd.

billi

misschien is het al eerder gemeld?
maar ik zie het niet zo 1, 2, 3

"Deelnameformulieren worden binnenkort opgestuurd, deze moeten voor donderdagavond 6 juli 22:00 teruggestuurd zijn"
(in topic tekst, 1e bericht)

is dit:
donderdagavond 5 juli 22:00 ?
of
vrijdagavond 6 juli 22:00 ?

ik neem aan het tweede ………….

pirazzi

Scherp billi. Dus eigenlijk is morgen de deadline, maar goed team al verstuurd, ga het niet meer veranderen.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.