Gaaf van Lindeman zeg WoW! Dit kan toch nog een erg leuke Vuelta worden voor TLJ (is het nu natuurlijk al :-))!
Las idd ook twitter bericht van Daniel Benson over Moreno. Zou wel heel verrassend zijn. Deze twitteraar zit echter wel heel vaak juist! Verder worden in de reacties op zijn tweet idd Haas, Craddock genoemd maar ook Copel. Die naam vind ik ook opvallend. Verder geeft hij aan dat in ieder geval één van de broers van Poppel heeft verlengd bij Trek...
Dani Moreno gaat weg bij zijn huidige ploeg. Dan gaat zijn manager shoppen en afhankelijk van hoe die een eerste contact interpreteert, heb je gauw dit soort geruchten. Laten we niet vergeten dat Moreno ook is gepasseerd bij de Belgische Lotto en daar de slechtste periode uit zijn carrière kende. En niet een beetje slecht, nee, heel slecht.
'@jerteg
Wat mij betreft gaan zij voor Engelstalige renners vanwege Bennett. Voor Bennett kan een Engelstalige collega gunstig werken. Ik ben al blij met bijv. Haas en Craddock en een aantal Nederlandstalige talenten. Want Moreno is van 1981 en Ten Dam moet weg en die is van bouwjaar 1980 en wat @xistnc aangaf met Van Hecke, die ook al 33 jaar is. Wat betreft Battaglin heb je gelijk, dan zou er nog een Italiaans sprekende renner bij moeten komen bijv. Sonny Colbrelli en dat is weer een goede bekende van Van Asbroeck.
Maar het blijven geruchten en TLJ moet eerst maar eens aangeven, welke jongens blijven of geen contractverlenging krijgen.
'@rahimns
Dan de stelling: de Vuelta is voor TLJ al geslaagd en dus alles wat er nu nog gebeurt is bonus.
Ja de Vuelta is voor TLJ geslaagd en ja alles wat er nog komt is bonus.
Maar ik denk ook, dat als je met zo'n zege begint, dat er meer aan zit te komen. Zie bijv. de tweet van Bennett aan Lindeman. Dan ga je denken, dat die de volgende vlucht pakt met of zonder hulp van Lindeman.
Ik heb zomaar een gevoel dat niet Danny maar wel Boy van Poppel dichtbij een overstap naar TLJ is...
Heeft toch een sterk voorjaar gereden, is bovendien een redelijk ervaren piloot voor in de laatste kilometers voor een sprinter.
Daarnaast speelt in mijn vermoeden ook wel mee dat Boy (nog)wel en Danny niet (meer) gevolgd wordt door een aan TLJ verwant twitteraccount.
Daar komt natuurlijk nog het nieuws bij dat Daniel Benson die het vaak bij het juiste eind schijnt te hebben de wereld in heeft geholpen dat in elk geval 1 van de van Poppels bij Trek heeft verlengd.
Ligt dan wel voor de hand dat die verlenging Danny zal betreffen denk ik zo
'@Kelderfan ze wilden vandaag al voor Bennett gaan, en in de eerste vlucht zaten beide in de kopgroep die helaas weer terug gepakt werd. Dus ja ik verwacht zeker Bennett ook nog wel deze Vuelta. En misschien een Roossen of Theunissen. Deze overwinning zal zeker voor extra moraal zorgen binnen de ploeg .
Quote:“Het was indrukwekkend wat de jongens lieten zien”, vond Van Dongen. “Koen en ‘Tus’ hebben Sam geweldig op sleeptouw genomen. Op de top hadden ze een achterstand van 2:50 op de groep met de favorieten en daarna hebben ze in een soort ploegentijdrit Sam weer vooraan afgezet. Vlak voor de slotklim.”
Sam Oomen had last van zijn rug en door zijn ploegmaats kon hij de achterstand beperken. Ik heb al eens gezegd, dat Tusveld nog een 2e. kans bij TLJ zou verdienen. Ook Koen Bouwman nu stagiaire TLJ laat zich op goede manier zien.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.