Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 89 ... 182 183
kelderfan

Dat zou zeker heel opvallend zijn. Eerst Haas, vervolgens Craddock en nu wordt ook Daniel Moreno gelinkt aan TLJ. Nieuwe Sponsor?

Hermannmg

JAAA Lindeman Wint !!!!!

Dutch Cycling Fan

Gaaf van Lindeman zeg WoW! Dit kan toch nog een erg leuke Vuelta worden voor TLJ (is het nu natuurlijk al :-))!

Las idd ook twitter bericht van Daniel Benson over Moreno. Zou wel heel verrassend zijn. Deze twitteraar zit echter wel heel vaak juist! Verder worden in de reacties op zijn tweet idd Haas, Craddock genoemd maar ook Copel. Die naam vind ik ook opvallend. Verder geeft hij aan dat in ieder geval één van de broers van Poppel heeft verlengd bij Trek...

Poeksel

4 uit 6 (ontsnappingen), 1 uit 6 (etappezeges)!

Hopelijk inspireert het de andere renners van het team. Want het kan dus...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan de stelling: de Vuelta is voor TLJ al geslaagd en dus alles wat er nu nog gebeurt is bonus

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

'@ vlek
Kansloze ontsnappingen ? Ik had het mis !!! Maar tjonge, wat geef ik dat graag toe. Geweldige zege van BJL en TJL.

ti-raleigh

'@ rahimns. Eens. Misschien nog voor bergtrui gaan.

jerteg

Als ze Daniel Moreno krijgen hebben ze wel een echte topper voor de heuvelklassiekers. Met Battaglin en Haas zouden ze dan goede knechten binnenhalen. Wel jammer voor het Nederlandstalige waar ze mee bezig waren.

Hunneman180

Moreno is echt een goede renner, een zelfde type als Daniel Martin. Jammer, dat hij al 33 is.

xistnc

Dani Moreno gaat weg bij zijn huidige ploeg. Dan gaat zijn manager shoppen en afhankelijk van hoe die een eerste contact interpreteert, heb je gauw dit soort geruchten. Laten we niet vergeten dat Moreno ook is gepasseerd bij de Belgische Lotto en daar de slechtste periode uit zijn carrière kende. En niet een beetje slecht, nee, heel slecht.

kelderfan

'@jerteg
Waarom is dat nu jammer voor het Nederlandstalige. Als er geen Nederlanders of Nederlandstalige Belgen voor handen zijn, die TLJ beter maken, dan ga je toch verder kijken.
Want met Haas, Craddock, Battaglin en Moreno heb je toch een veel sterker team.

jerteg

'@kelderfan,
Je moet niet alleen naar de namen kijken he. Als je een Italiaan in het team hebt die (wss) geen Engels spreekt, dan wordt dat ook beïnvloed in zijn resultaten. Zelfde geldt voor Spanjaard Moreno.

kelderfan

'@jerteg
Wat mij betreft gaan zij voor Engelstalige renners vanwege Bennett. Voor Bennett kan een Engelstalige collega gunstig werken. Ik ben al blij met bijv. Haas en Craddock en een aantal Nederlandstalige talenten. Want Moreno is van 1981 en Ten Dam moet weg en die is van bouwjaar 1980 en wat @xistnc aangaf met Van Hecke, die ook al 33 jaar is. Wat betreft Battaglin heb je gelijk, dan zou er nog een Italiaans sprekende renner bij moeten komen bijv. Sonny Colbrelli en dat is weer een goede bekende van Van Asbroeck.
Maar het blijven geruchten en TLJ moet eerst maar eens aangeven, welke jongens blijven of geen contractverlenging krijgen.

ti-raleigh

'@ jerteg
Ik ben het in grote lijnen eens met kelderfan. Als er geen NL'ers meer voor handen zijn, moet je wel verder kijken. Al helemaal als NL'ers geen trek hebben in TLJ, zoals Slagter, Wippert, Van Baarle etc... Daarnaast denk ik dat je met buitenlanders je horizon kunt verbreden.

kelderfan

'@rahimns
Dan de stelling: de Vuelta is voor TLJ al geslaagd en dus alles wat er nu nog gebeurt is bonus.
Ja de Vuelta is voor TLJ geslaagd en ja alles wat er nog komt is bonus.
Maar ik denk ook, dat als je met zo'n zege begint, dat er meer aan zit te komen. Zie bijv. de tweet van Bennett aan Lindeman. Dan ga je denken, dat die de volgende vlucht pakt met of zonder hulp van Lindeman.

Wielerfan1987

Ik heb zomaar een gevoel dat niet Danny maar wel Boy van Poppel dichtbij een overstap naar TLJ is...

Heeft toch een sterk voorjaar gereden, is bovendien een redelijk ervaren piloot voor in de laatste kilometers voor een sprinter.
Daarnaast speelt in mijn vermoeden ook wel mee dat Boy (nog)wel en Danny niet (meer) gevolgd wordt door een aan TLJ verwant twitteraccount.
Daar komt natuurlijk nog het nieuws bij dat Daniel Benson die het vaak bij het juiste eind schijnt te hebben de wereld in heeft geholpen dat in elk geval 1 van de van Poppels bij Trek heeft verlengd.
Ligt dan wel voor de hand dat die verlenging Danny zal betreffen denk ik zo

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ze wilden vandaag al voor Bennett gaan, en in de eerste vlucht zaten beide in de kopgroep die helaas weer terug gepakt werd. Dus ja ik verwacht zeker Bennett ook nog wel deze Vuelta. En misschien een Roossen of Theunissen. Deze overwinning zal zeker voor extra moraal zorgen binnen de ploeg .

Laatst gewijzigd
tendam

Dani Moreno is natuurlijk een goede renner, en een type wat ze bij LottoNL goed kunnen gebruiken, maar het wijkt wel nogal af van de koers die ze hebben ingezet. Nederlands georienteerd, en liever geen renners uit landen/ploegen met een dopinggeur.

kelderfan

Quote:“Het was indrukwekkend wat de jongens lieten zien”, vond Van Dongen. “Koen en ‘Tus’ hebben Sam geweldig op sleeptouw genomen. Op de top hadden ze een achterstand van 2:50 op de groep met de favorieten en daarna hebben ze in een soort ploegentijdrit Sam weer vooraan afgezet. Vlak voor de slotklim.”
Sam Oomen had last van zijn rug en door zijn ploegmaats kon hij de achterstand beperken. Ik heb al eens gezegd, dat Tusveld nog een 2e. kans bij TLJ zou verdienen. Ook Koen Bouwman nu stagiaire TLJ laat zich op goede manier zien.

Jacco van Stierop

'@ rahimns

Eens.

Ik vind die Lindeman wel een leuke renner, in de Giro trok hij er ook af en toe op uit. Vandaag sterk en slim afgemaakt.
Van Keizer verwacht ik ook nog wel wat deze Vuelta.

Zo zie je maar dat een beetje vrijbuiten ook wel eens lekker kan zijn.

xistnc

In de Giro was Lindeman zelfs in de derde week een aantal keer de laatste renner van TLJ bij Kruijswijk, terwijl je daar toch eerder andere ploegmaats zou verwachten - of niemand. Respect voor die gozer - met een Danke Schön richting Grischa Niermann.

WieVis

Zijn er ook al renners waarvan definitief is dat ze tlj verlaten?

Timocycling

Moreno is een topper op heuvelgebied en dus een ideale versterking die ze nodig hebben. Al is het maar voor een seizoen! Nu hebben ze in de heuvelklassiekers totaal geen stootkracht.

Wielerfan1987

Voor bij de geruchten:

Mediamarkt nieuwe sponsor...

Waarom?

Hierom!

https://mobile.twitter.com/harriecremers/status/637501355473678336

Timocycling

Zou wel leuk zijn een extra sponsor. Vooral voor Kelderfan, dan kan hij over meer namen speculeren :).

1 2 ... 89 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.