'@djoriana: Duque en Duarte? Die moet je toch helemaal niet willen? Die zijn echt niet goed genoeg voor een WT ploeg, misschien wel de slechtsten van de Colombiaploeg die je kunt noemen... Als je dan iemand op raapt moet je de jonge Daniel Felipe Martinez hebben. De rest lijkt me niet de moeite waard. Maar Duque en Duarte al helemaal niet. En ook Sarmiento lijkt me niet goed genoeg.
Haha ik moest al lachen om de conclusies die er aan verbonden werden. Ik volg hem ook al een tijdje puur om signalen op te pakken waaruit kan blijken dat hij naar TLJ gaat. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor Daniel Moreno.
Mocht je nieuwtjes horen op de fandag dan hou je ons op de hoogte het Rahim? Mag ook via twitter ;-)!
Jammer dat er niet nog een verrassing bij komt maar zoals Spruch al aangeeft is de selectie er volgens mij kwalitatief op vooruit gegaan en sowieso kwantitatief wat ook geen overbodige luxe was.
Met deze grotere selectie kunnen ze in ieder geval vaker met een volledig en blessurevrije ploeg starten. Dat was nu niet altijd het geval.
Ik heb er zin in!
Goos heeft idd mee gefietst, de korte afstand. Zijn trainingen gaan vooralsnog op lage intensiteit tot een uur of 3. Zijn gevoel daarbij, in combinatie met de terugkerende scans, bepalen of hij de intensiteit kan verhogen. Erg realistisch lijkt het mij niet, maar toch durft hij stiekem vooruit te kijken naar de Giro.
Het wielerseizoen zit erop en met de fandag van vandaag sloot TLJ het jaar af. Renners gaan op vakantie en beginnen volgende maand alweer aan de voorbereiding op 2016. Dus een mooi moment om een nieuw topic te openen voor komend jaar. De afgelopen 14 maanden zijn er meer dan 6000 reacties geplaatst in dit topic (ook nog op het oude forum) wat dus betekent dat deze ploeg nog altijd leeft bij de wielervolgers. De een kritisch opbouwend, de ander als fan en de ander vind het helemaal niets. Toch is het mooi om te zien dat er zoveel gereageerd is op alles wat in en om de ploeg gebeurt. Hopelijk gaan we dit ook in 2016 weer zien en hopelijk gaan we ook meer successen beleven. De ploeg heeft in ieder geval goed ingekocht met de middelen die er zijn. De komende 3 maanden zal het vooral vooruit kijken zijn en hopen op een sportief 2016.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.