Nieuw topic waarin we alle geruchten en definitieve transfers kunnen melden en ook al wat kunnen speculeren over hoe de ploegen er volgend jaar zullen uitzien.
Wat nu al definitief is :
Greipel naar Fortuneo
Bettiol naar EF Cannondale-Drapac
Teuns naar Bahrain-Merida
Las ook al in HLN dat Piet Allegaert naar Trek kan gaan en Aime De Gendt naar de CCC ploeg.
Ik las inderdaad ook over Valgren naar DD, dat zou een hele mooie aanwinst zijn voor de ploeg. Ook Danilo Wyss zou de overstap gaan maken naar DD. Hagen gaat zijn contract verlengen. Officieel hebben ze dan 10 renners onder contract die bekend zijn voor 2019 (Meintjes, O'Connor, Slagter, Davies, J. Janse van R., Dlamini en Gebreigzabhier).
'@woutie DD is gewoon een WT ploeg en heeft nog maar weinig renners onder contract voor volgend jaar. Valgren en Hagen (en daarna Meintjes) zullen de topverdieners zijn, dat moet op zich wel kunnen dan toch? Cavendish zal vermoedelijk een sterk lager verlengingsaanbod krijgen (of geen) dus daar ontstaat intern al budget.
Cavendish is oprecht vraagteken, doordat ze dan ook Renshaw en Eisel zouden moeten behouden. En alle drie zijn eigenlijk over hun top, dus doorselecteren zou logisch zijn, zeker gezien de resultaten van dit jaar.
Porte naar Trek
en verder nog de geruchten:
Dennis naar Bahrain
GvK met GvA mee naar de nieuwe ploeg CCC
Soler naar SKY
Rolland naar Fortuneo
Van Garderen naar EF
Ewan naar Lotto soudal
en leuk nieuwtje dat het broertje van Esteban Chaves stage loopt bij Michelton
Over Geraint Thomas , zijn contrct loopt af...
( geknipt van velonews )
At his age, one last lucrative contract awaits him and even though he feels a great affinity with Team Sky and its boss Dave Brailsford, sentiment will not dictate his decision about a new one as his present deal terminates at the end of the year.
“That is the biggest thing going on,” said Thomas, who The Daily Telegraph claim will be offered a deal worth over £3 million ($3.9 million, 3.76 million euros) a year by Sky.
“I will listen to other teams of course but I have been with people like Fran Millar [director of business operations] and Dave Brailsford since I was 17 and they are like family to me. “But they have to come up with a good deal, it is an exciting time.”
Welk team kan hem betalen ? Ik denk dat ie blijft.
En betreft Soler. Een krant meldt een gerucht dat Sky Interesse heeft in Soler. Dat snap ik wel van Sky. Maar dat is nog lang geen transfer
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.