Wielertransfers 2018-2019

woutie

Carlos Verona naar Movistar

Javier

Blijven weinig klimmers over voor Sunweb. Zal mij benieuwen of er uiteindelijk ook maar 1 klimmer aangetrokken zal worden.

woutie

Kreuziger naar Dimension Data

woutie

William Barta naar de nieuwe BMC ploeg
Tratnik naar Bahrain-Merida

Niklas

Ook Simon Geschke vertrekt bij Sunweb. Er kan nu zo langzamerhand toch wel gesproken worden van een leegloop. Bovendien: Geschke heeft nooit bij een andere ploeg gereden. Wat is er aan de hand dat zoveel mannen daar hun biezen pakken?

Tutu888

Tony Martin naar Lotto-Jumbo volgens nos.nl

bidon colle

Ik ga en mag weinig prijsgeven over de transfers die momenteel gaande zijn bij het komende CCC. Het enigste wat ik erover mag zeggen is dat ze goed hebben ingekocht.

S. Morgenstern

Gio!!

Timocycling

Meest onverwachte transfer ooit, Terpstra naar Direct Energie!

KJP

Da's een hele opvallende ja haha. Hebben die WT ambities?

Adrianus

Heet van de naald! Terpstra

gardeyn

Gorka en Ion van Bahrein naar UAE (indeleiderstrui.nl)

bidon colle

'@vlek: Geloof me nauw. Het is vertrouwelijk en komt van binnen de ploeg zelf.

S. Morgenstern

Ik geloof je graag Gio! Je hebt jezelf in ieder geval genoeg ruimte verschaft om straks een werkelijkheid te kunnen treffen die in lijn met je opmerking geplaatst kan worden.

appiett

Nieuwsblad meld: Matthias Brandle naar Israël Cycling Academy.
Ruben Guirrero naar Katuscha.

Laatst gewijzigd
xistnc

In dat bericht vind ik vooral het aantal renners bij Trek verbazend: van 28 naar 24. Met als reden de komst van een damesploeg.

hartstikkebedankt

Jesper Hansen en Zico Waeytens gaan naar Cofidis

Verweggistan

'@xistnc: 1 vrouwenploeg kost wrs net zoveel als vier mannelijke profs.

xistnc

'@Verweggistan
Als vier knechten, wellicht. Stel, 10x minimumloon van 20k (?) is 200.000 euro per jaar. Ja, dat zal ongeveer vier gemiddelde knechten zijn.

Tussen neus en lippen door hoorde ik Bobbie vanmiddag zeggen dat Schachmann naar Bora gaat.

Kraanwater

Hofland naar EF Education First, die ploeg is ook wel actief bezig

Verweggistan

Tien man vertrekken bij Bahrain:
https://www.tuttobiciweb.it/article/2018/08/21/1534849376/brent-copeland-causa-al-tour-vuelta-nibali-campagna-acquisti-tuttobiciweb

Boaro (Astana), de broers Izagirre en Pellizotti (stopt) wisten we al. Visconti was ook een gerucht en verder dus Bozic, Sivtsov, Per, Bonifazio (die heeft ook ieder jaar een nieuwe ploeg) en Navardauskas.

Sagan=hulk

Gatto zou naar Baro trekken, waar hij herenigd wordt met vriend Sagan.

Laatst gewijzigd
KJP

Mareczko naar CCC
Schultz naar Mitchelton

Sagan=hulk

Bookwalter naar Mitchelton.

ivo001

Iemand een idee of Matteo Mallucelli al ergens getekend heeft? Is goed aan het sprinten de laatse maanden, en heeft een aflopend contract bij Androni.
https://www.procyclingstats.com/rider/matteo-malucelli

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.