Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 17 ... 21 22
KJP

Thwaites vind ik wel een ander verhaal om eerlijk te zijn. Die heeft op geen enkel moment een contract gehad voor 2019.

elrio

'@heuvelcolombia ik ben het eens met KimJungPoels: voor Thwaites is er niks veranderd tussen het moment van bieden en nu waardoor hij niet zou wielrennen volgend seizoen.

djoriana

Wat vinden jullie van Toupalik? Stond bij de 19. Ploeg op cq. Nu lijkt het erop dat hij geen ploeg heeft voor 19. Of weet iemand meer?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@djoriana hij rijdt vanaf 1 januari voor Steylaerts-777 en omdat die ploeg puur een crossteam is zie je hem niet staan op PCS

elrio

Toupalik is een lastige... ook ik heb gezien dat cq verkeerde informatie had, maar het was wel al eerder bekend dat hij voor Steylaert-777 zou gaan rijden, zie https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180905_03703508. Ook hier geldt dus denk ik dat er niks veranderd is aan de daadwekelijke situatie van Toupalik tussen het moment van bieden en nu, slechts dat cq erachter is gekomen dat ze verkeerde informatie op hun site hadden.

heuvelcolombia

Op het momwnt van bieden was er voor Thwaites gewoon nog geen ploeg bevestigd. Iemand als Thwaites moet het wel kunnen om een profcontract te versieren. 2 weken later kwam het bericht dat hij misschien wilt stoppen.
Gewoon pech dus

hofsje

Ik heb Hartthijs De Vries gekozen toen hij besloot weg te gaan bij Roompot , ik mocht geen vervanger voor hem kiezen

Homme

Ik heb zin in het nieuwe seizoen. Als ik een prono moest noemen, zou ik voor Zwartebroekengeletrui, Joachim en djoriana gaan (in willekeurige volgorde).

Laatst gewijzigd
Leukefans

Zo, aangezien op de weg een outsider won zit de kans er dik in dat ik morgen de eerste leider van dit seizoen wordt. Dat wil zeggen, als Dennis zijn favorietenrol in de tijdrit waar kan maken, maar dat is hij toch wat aan zijn stand verplicht.

elrio

'@Leukefans Dat wordt lastig want hij kan maar 50 punten scoren met die titel en joske47 heeft al 50 punten gehaald met Bevin en nog eens 5 met Storer.

Leukefans

'@elrio
Aha, had Dan het foutieve idee dat de Australische kampioenschappen meer opleveren dan de Nieuw-Zeelandse. Ach ja, dan moet ik nog maar even wachten tot na de TDU-overwinning van Woods. ;)

elrio

Het Australisch kampioenschap levert meer punten op, maar Bevin heeft zowel bij de ITT als de RR punten geacoord.

Gerrit Glomser

Ik ga in elk geval niet goed beginnen. Heb volgens mij geen enkele starter in de Australische koersen...

elrio

'@leukefans en dan wint ook nog geen eens het Australisch kampioenschap... heuvelcolombia staat nu bovenaan door Durbridge. Ik heb ook mijn eerste punten binnen met O'Connor!

elrio

De eerste score update van het jaar staat op pagina 1:

1. Leukefans 336 +336
2. Joachim 281 +281
3. joske47 240 +240
4. hofsje 227 +227
5. KimJungPoels 159 +159
6. el canibal 136 +136
7. Edjahh 125 +125
8. kartje 119 +119
9. Laatste man 98 +98
10. heuvelcolombia 95 +95
11. rahimns 91 +91
12. djoriana 81 +81
13. ZwartebroekengeIetrui 56 +56
14. ezra 54 +54
15. elrio 42 +42
16. Wicky 37 +37
17. Luuk Zuijderwijk 15 +15
18. Peter Post Forever 15 +15
19. waggie 5 +5
20. shiraz 0 +0
21. Homme 0 +0
22. Wielervolger 0 +0
23. anton90 0 +0
24. Gerrit Glomser 0 +0

Leukefans

Zo, ik mag alvast niet klagen over de start van het seizoen!
Dan viel Woods me zelfs nog wat tegen op Willunga, door 'pas' zevende te worden, maar daar ga ik niet te veel over klagen. Alle vier de starters pakken punten in een rit en Dennis knap vijfde, als eerste van drie renners in de top 11.

Maar bij uitstek de verrassing van deze TDU: Ryan Gibbons, die in elke rit vooraan te vinden was en knap elfde werd in het eindklassement. Nu al ruim zestig procent van het aankoopbedrag terugverdiend!

el canibal

prima begin van het seizoen. guerrero verrassend goed en van baarle ook in orde. algemeen valt dennis toch wel op met die finish op de hill

joske47

Jammer van het vallen van Bevin anders had hij denk ik direct zijn aankoopwaarde terugverdiend, maar gezien zijn rijden verwacht ik wel dat het in orde komt. Op naar de Zuid-Amerikaans koersen.

Laatste man

Bauhaus, Hindley en Walscheid zijn lekker begonnen dit jaar. Goed meegedaan waar het kon.

heuvelcolombia

Durbridge lekker gereden in het NK wegrit én tijdrit.
Volgende afspraak: etappes 3,4 en 6 in Argentinië: hela hola Marco Canola!

Leukefans

Zo, Gibbons vierde in de Cadel Evans Road Race. Dat is niet enkel een knap resultaat, maar zorgt er ook voor dat hij zijn aankoopbedrag al volledig terugverdiend heeft. Zo vroeg in het seizoen is dat toch een primeur voor mijn team denk ik.

elrio

Ja wrijf het er nog maar eens in dat je Gibbons op 2 puntjes van mij afgepakt hebt...

Leukefans

Hé Elrio, weet je nog die ene keer toen ik Gibbons met twee puntjes meer van je afgepakt heb? Goeie tijden! 😂

Luuuuuuukk

Debusschere laat zien waarom we hem gehaald hebben! Gaat helemaal opleven bij Katusha

shiraz

Voor mijn team is het seizoen nu ook begonnen. Met Quintana en Vakoc aan de start in Argentinië. Nairo was daar toch in de buurt, dus die wilde daar voor het team de eerste overwinning wel even op gaan halen.

1 2 ... 17 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.