Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 3 4 ... 21 22
ezra

Ik doe ook weer graag mee. Kijken of ik dit jaar een beter team samen kan stellen.

Laatste man

Doe graag weer mee. Veel slechter kan niet!

Wielervolger

Wanneer weet ik of ik kan deelnemen?

elrio

Zoals in de regels staat geschreven hebben de mensen die in 2019 gespeeld hebben 2 weken de tijd om zich met voorrang in te schrijven, dus 14 november 23:59:59 sluit de "voorinschrijving" en vanaf dat moment wordt de lijst van spelers aangevuld met de wachtlijst in zoverre er plaatsen zijn.

Leukefans

Ik ben er in 2019 ook weer bij.

el canibal

count me in, moet toch minstens proberen een top 10 notering te halen volgend jaar!

Jerre

Ik zou ook graag meedoen..

elrio

'@Jerre ik heb je op de wachtlijst gezet maar het aantal inschrijvingen + het aantal mensen op de wachtlijst is reeds 24 dus de kans is heel erg klein.

Laatst gewijzigd
elrio

Ok van de spelers van vorig jaar missen we nog: hofsje, 123poetertjes, heuvelcolombia, djoriana en anton90

djoriana

Ik doe mee😃

anton90

Ik doe dit jaar ook weer mee!

Mr10B

Tragisch :(

elrio

Het spijt me Mr10B

heuvelcolombia

Wat de beste tactiek is weet ik niet precies, maar ik doe wel graag mee. Vorig jaar was bijzonder slecht. Op bijna iedere renner wel verlies gemaakt. En als je dan Quintana kiest en hebt wat pech dan zit je al snel ergens onderaan.

Mochten mensen interesse hebben in fantasie wielerspellen, stuur maar pb

Mr10B

Ach het is niet anders, en waarschijnlijk zijn er weer te weinig deelnemers voor een 2de divisie. Volgend jaar dan maar op 1 november de forum pagina f5en :p.

Wielervolger

Aangezien er weinig interactie was in de editie van dit jaar had ik nooit verwacht dat zoveel van de huidige spelers nog willen meedoen.

Jerre

2de divisie ✔

Edjahh

Misschien toch met een tweede divisie gaan werken, maakt het ook spannender aan de onderkant van de stand in divisie één. ;)

Elrio, hoe sta jij hier in? :)

elrio

Tot nu toe zijn er natuurlijk nog maar 4 spelers "te veel", dus dat is bij lange na niet genoeg voor een tweede divisie. Wat mij betreft mag er natuurlijk een tweede divisie gestart worden, maar hoewel ik de organisatie graag doe, kost het best wat tijd (zoals je goed weet @Edjahh) en ik ben niet van plan twee divisies te organiseren. De scripts die ik gebruik om het biedproces en de scores bij te houden stuur ik graag (met enige uitleg) aan iemand die de tweede divisie zou organiseren.

Edjahh

'@elrio

Ik wil de tweede divisie verder wel organiseren, als ik inderdaad jou script hiervoor kan gebruiken

Ik stel wel voor dat we in de tweede divisie minimaal 12 deelnemers nodig zijn.

hartstikkebedankt

Bij voorkeur meer dan 12 deelnemers denk ik, misschien zijn er nog mensen die niet gereageerd hebben in het topic maar wel interesse hebben?

elrio

Ik heb de post op pagina 1 aangepast zodat het duidelijker is dat er eventueel een tweede divisie gecreëerd zou kunnen worden.

Edjahh

Tuurlijk bij voorkeur meer! Daarom ook minimaal. ;)

Mr10B

Een tweede divisie zou echt tof zijn!
Kunnen we nog een paar mensen gedwongen laten degraderen? :P
Ik las in het topic van vorig jaar dat 24 spelers met 7000 budget eigenlijk als net te veel werd beschouwd.

Joachim

Ik zat ook te denken: misschien kunnen we splitsen naar 2 (evenwaardige) divisies van 16 of zo.

1 2 3 4 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.