Gent Wevelgem 2019

Romāns Vainšteins

Hoi allen,

Ik ga Gent - Wevelgem dit jaar live bezoeken en vraag me af waar ik een mega-gedetailleerde kaart vh het parcours kan vinden. Iemand een idee hoe en wat ?

Wielervolger

https://www.gent-wevelgem.be/nl/gw/elite-mannen/wedstrijd

Misschien de wegwijzer die je op deze pagina kan downloaden?

ditisdavid

Hier. Kan niet garanderen dat deze 100% nauwkeurig is want niet officieel.

xistnc

RV zoekt bij voorkeur een kaart met veel verzonnen bijvoeglijke naamwoorden en ander onleesbaar wollig taalgebruik.

Romāns Vainšteins

Dank je David, naar zoiets was ik aan het zoeken idd.

Nu we hier toch bezig zijn, ideale plekken om de koers te bekijken ?
Zat te denken een rondom de Kemmel en dan de meute voorblijven richting Ieper, misschien na de stad ergens op die lange baan de boel voorblijven.

X'ie misschien een goede tip als raskoersbezoeker ?

Laatst gewijzigd
xistnc

Hangt er vanaf wat je wilt. Kies je rondom de Kemmel één of eventueel een paar goede plekken, of maak je er een doel van om door af te steken de renners zo vaak mogelijk te zien?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Liever goed zien dan veel. Geen zin in teveel gestress en we hebben ook fietsen mee.

Ergens op een traag stuk op of nabij de kemmel en dan na Ieper nog een keer mogelijk ?

Laatst gewijzigd
Batsboer

Hallo we willen dit jaar Gent - Wevelgem bezoeken. Is voor ons de eerste keer.  Plan is om de start in Ieper te bezoeken en dan naar Kemmel te gaan. Maar behalve het wielrennen  is er ook meer te doen in deze plaatsen ?  En hoe gaat het bij de start plaats ? 

kartje
Batsboer
#8
Hallo we willen dit jaar Gent - Wevelgem bezoeken. Is voor ons de eerste keer.  Plan is om de s...

Dag Batsboer,

Ga je voor een weekend of voor 1 dag?
In Ieper is er iedere avond ook de Last Post, ter herdenking van WO 1 en zijn er talloze leuke restaurants, een interressant Iepermuseum. 
Daarnaast is de Kemmelberg ook een heel mooi gebied om ook gewoon te gaan wandelen, met enkele fijne cafés in het centrum van Kemmeldorp.  Je kan de lokale sport bolletra gaan beoefenen in den Nieuwen Appel in Poperinge en proef zeker streekdrank picon vin blanc.

De zaterdag is er ook de cyclotocht van Gent-Wevelgem (die start in Wevelgem en ook daar eindigt.

Nog tips nodig laat maar weten. :) 

theodoreevans

This information is just exciting and new. I've been trying to decide where to go to school, and this has helped me in one way fnaf

ehallpasspro

This information is truly exciting and fresh! I've been in the process of deciding where to pursue my education, and stumbling upon this EHallPass Website has  certainly provided valuable insights. It's a noteworthy piece in the puzzle of making a decision. Grateful for the help!

192.168.0.1 Login

vmoeg

Thank you...Can somebody help me?

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.