Wielerflits Grandtour spel: Giro 2019 ... Winnaar: Ilfuego

1 2 3 4 ... 11 12
bastaix

Ik ben er bij

Maartenhartong

Ik ben er bij

Mr10B

Hee Rahimns, ik heb jou op 15 april om 17.16 gemaild dat ik ook graag zou meedoen, maar ik zie mezelf niet terug op de (reserve)lijst?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@MR10B mijn excuses... heb je erbij gezet

Mr10B

Kan gebeuren, bedankt :)

lucoostenbach

Ik doe ook mee

Martinho237

Hallo Rahimns,

ik wil de wielerspellen weer gaan oppakken. Kan ik ook ergens op een reservelijst geplaatst worden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@lucoostenbach @Martinho237 Het gaat al lastig worden, maar stuur in ieder geval even jullie emailadres naar mij via een pb of mail (zie openingsbericht) en dan zet ik jullie op de reservelijst erbij.

Monsieur C

Ik heb je een PB gestuurd Rahimns :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@monsieur c ik heb het aangepast 👍

Laatst gewijzigd
Luuuuuuukk

Divisie 3 op komst ;-)?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als het zo doorgaat wel ja ;)...

heuvelcolombia

Als ik het goed begrijp hebben mensen tot 5 mei om aan te melden en tot 10 mei om het deelnameformulier in te vullen?
Mocht er iemand niet reageren, dan kan ik meedoen. Zou ik het deelnameformulier alvast toegestuurd kunnen krijgen? Dan kan ik me nu alvast verdiepen, nu ik meer tijd heb dan tussen 5 en 10 mei.

Ilfuego

Hallo,
Ik doe ook graag weer mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Heuvelcolombia ik ga ze dit weekend alvast versturen aan diegene die ingeschreven staan en de reserves zonder garantie aan deelname.

heuvelcolombia

Dank. Had verwacht als eerste reserve sws wel mee te mogen doen, maar er zijn bijzonder veel mensen die het spel trouw blijven!

Laatst gewijzigd
TiesW

Ook ik ga mijn geluk nog eens beproeven, ben erbij.

ruudenkit

Ik ben graag weer van de partij

Rembo

Beste Rahimns,

Op het formulier staat bij vraag 4 geen naam of ploeg ingevuld.
Welke ploeg/naam moeten we daar gebruiken?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rembo ik ben de vragen vergeten aan te passen... ik kom hier op terug.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De vragen 4, 5, 6 en 7 voor de 1e divisie staan in het eerste reactieveld op pagina 1

Laatst gewijzigd
Rembo

Helemaal top!

waggie

Ik doe uiteraard weer mee :D

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben geneigd de 12 reserve deelnemers mee te laten doen in een 3e divisie maar dat zou betekenen dat ik de 2 divisie niet opvul anders zijn er te weinig deelnemers voor een goed lopende 3e divisie. Dus of alle 12 of er vallen er minimaal 8 af. Zeg het maar wat doen we.

billi

wil me ook wel aanmelden voor divisie 3

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.