Wielerflits Grandtour spel: Giro 2019 ... Winnaar: Ilfuego

1 2 3 4 ... 11 12
Jori

Divisie 3 klinkt leuk, zou dat zeker een goed idee vinden!

Mr10B

Ligt eraan hoeveel werk het is voor jou, ik zou zelf een 3de divisie wel tof vinden (omdat iedereen dan mee kan doen)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als @heuvelcolombia er ook geen bezwaar tegenmaakt dan komt er een 3e divisie. Die wordt heel eenvoudig van opzet. Alleen 15 renners, zonder die op de lijst van 25 staan. Ook geen extra bonuspunten voor team of jongere renner. Back to basic. Nr 1 en 2 promoveren + winnaar etappeklassement.

Vanuit de 2e divisie zal er dus dit jaar niemand degraderen en dan kijken we voor de TDF of er genoeg nieuwe aanmeldingen komen.

skippah050

Als jij er genoeg tijd voor hebt, wordt het een mooie strijd in de derde divisie dit jaar.
Aangezien ik de nummer 5? op de reserve lijst ben zal dit ook mijn enige optie zijn voor dit spel, anders zal ik wss moeten wachten tot de tour.

pirazzi

Interessante ontwikkeling. In 2014 en 2015 was er alleen een eerste divisie, vanaf TDF 2016 een tweede divisie en nu vanaf de Giro 2019 ook een derde divisie! :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tijd is geen probleem... het meeste werk zit hem even voor de Giro, maar tijdens de Giro is het een kwestie van knippen en plakken en Excel doet de rest.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Even nog voor de nieuwe deelnemers, nog niet je lijstje insturen. Er zijn 25 renners waaruit je er 3 mag kiezen.... deze plaats ik binnenkort op de eerste pagina. Daarna kan je uit de overige renners je lijst opmaken.

Laatst gewijzigd
John Berger

Als er nog plek is wil ik ook wel een poging wagen in de 3e divisie. Heb ook een PB gestuurd en hoor het wel

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nu we toch een 3e divisie starten is er dus nog weer wat ruimte voor nieuwe deelnemers.

Ceramiche Ariostea

In

user13566

Halo,

Ik heb ook een mailtje gestuurd voor de reservelijst/3e divisie

KJP

Ik doe mee! :D

jnb01

Ben er bij

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

we zitten ondertussen aan 62 deelnemers in de 3e divisies.... een recordaantal aanmeldingen

bbflood1

Zou je mijn naam willen aanpassen
User13566-->bbflood1
Had kennelijk met mijn oude account ingelogd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

aangepast

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst van 25 staat op de eerste pagina en daar mogen in de 2e en 3e divisie dus maximaal 3 renners van worden gekozen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb alsnog iedereen het (hopelijk juiste) formulier gestuurd. Ook de 3e divisie heeft nu zijn eigen formulier. In de mail aan de 2e en 3e divisie staat voor de zekerheid de lijst van 25. Jullie hebben nog tot 10 mei 22:00 om het formulier terug te sturen. Als je niet de mogelijkheid hebt om het in excel te maken, dan mag het ook via een pb, maar de voorkeur heeft een teruggestuurd excelformulier.

krypton

Heb je mijn formulier volledig/in goede orde ontvangen Rahim?

bbflood1

Top!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Krypton ja, die is binnen....

hoogst21

Heb je ook zojuist een mail gestuurd rahimns!

John Berger

Zie nu voor het eerst de puntenverdeling. Concept team was al klaar, maar moet nu nog even aan het puzzelen. Leuke uitdaging dit spel. Iedereen veel suc6 met de voorbereidingen en tijdens de 3 weken koers veel (wielren)plezier. Organisatie nu al vast bedankt voor jullie inzet!!

ruudenkit

Mag je in de 1e divisie renners van de lijst van 25 opstellen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In de 1e divisie zijn er geen beperkingen

1 2 3 4 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.