Wielerflits Grandtour spel: Giro 2019 ... Winnaar: Ilfuego

1 2 ... 5 ... 11 12
ruudenkit

Ok, thnx

Martinho237

Verzonden!

bastaix

Team bastaix (2de divisie) verzonden

Ab Normaal

Ik wacht nog even op de bekendmaking van team EF.

waggie

Ik heb mijn team gemaild.

bbflood1

Team verstuurd.

JvdBrink

Ik zie op pagina 1 dat er in divisie 3 nog minder teams zijn, is het nog mogelijk je aan te melden? Ik heb Rahims ook een PB gestuurd maar ik dacht drop het hier ook even, benieuwd of ik nog kan deelnemen :D

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvdBrink ik heb je erbij gezet en het formulier zit in je mailbox

Ab Normaal

Verstuurd.

iMrChris

Verstuurd!

pirazzi

Formulier verstuurd!

John Berger

Overtuigd van mijn team, nee toch nog deze, nee toch maar deze ... Wat is nu de beste strategie voor het kiezen van de 3 renners uit de lijst van 25 of is het gewoon een kwestie van geluk, we gaan het allemaal zien. Ik kan nog wel 20 keer wijzigen maar dan wordt ik ook gek, dus net het team definitief gemaakt en het formulier ingediend. Nu maar hopen op een mooie strijd de aankomende 3 weken. Iedereen suc6 en ik kijk nu al uit naar de publicatie van de lijsten van alle andere spelers (1e t/m 3e divisie).

pirazzi

[S]Ik heb als 1e divisie speler de gok genomen om twee renners te kiezen die niet bij de lijst van 25 staan.[/S]
Inmiddels team gewijzigd dus bovenstaande is niet meer van toepassing.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi Dapper ;)

Ik ben de komende dagen vrij dus in de gelegenheid om alles te verwerken. In principe kunnen de formulieren tot voor de start van de 1e etappe ingeleverd worden, maar de voorkeur heeft morgenavond zodat ik alles rustig kan verwerken. Kijk nog even naar de invultips excel op de eerste pagina, heb helaas al een aantal keer weer moeten corrigeren door verkeerd kopieeren (met hyperlink) en dat kost mij gewoon veel tijd.

ruudenkit

verzonden, ik ben benieuwd.
Succes iedereen en dank aan de organisator.

bbflood1

Hallo Rahimns,

Ik heb een wat oudere microsoft (2010) en daar zit de optie plakken waardes niet in. Stuur zo nog een tweede overzicht met hyperlinks. Eerste was platte tekst.Meer opties heb ik niet.

dustin

'@rahimns

jouw reactie van: 2 mei 2019 om 12:31 over divisie 3 is zeker achterhaald?
als ik zie wat je later meedeelt

pirazzi

'@ rahimns
Mijn vraag via de mail kun je als niet gesteld beschouwen want ik kan gewoon het formulier dat op 6 mei is verzonden opnieuw gebruiken!

heuvelcolombia

Is de form zo goed ingevuld?

Moet het via mijn telefoon doen namelijk.
Klopt het dat in divisie 3 niet om een jongere wordt gevraagd?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Heuvelcolombia Geen jongere en geen ploeg in de 3e divisie, maar ik zie geen bijlage. Stuur anders de namen maar via een pb

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Rahim heb je mijne ontvangen, ik zie nog geen vinkje

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@hartstikkebedankt sorry, ik ben eerst de 1e divisie aan het verwerken... ga zo beginnen aan de 2e

hartstikkebedankt

No problem maar omdat je had gezegd dat je vandaag ging verwerken just checkin' of het goed was aangekomen

Laatst gewijzigd
Onbekende gebruiker

Sent!

coolietje

'@rahimns is het ok als ik mijn team pas morgenvroeg inlever? Lukt deze avond spijtig genoeg niet meer.

1 2 ... 5 ... 11 12

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.