Iemand die mijn team wil ontvangen als bewijs dat ik niet vals speel?
Poeksel
Ja hoor, stuur maar als je 'm klaar hebt.
Poeksel
Ontvangen!
bastaix
Ik doe zeker mee
Gerrit Glomser
Count me in
Arry1337
I'm in
Zwiebeln
In
jpdroge
Mooi spel!
Ik zou ook graag meedoen.
Gerrit Glomser
Alvast een team gestuurd, maar die kan nog best wel eens aangepast worden... Best wel puzzelen om een goed team te maken...
Laatst gewijzigd
shyguy
Van de partij
Mathieu Moller
De spelers van wie ik al een (geldig) team heb ontvangen, staan genoteerd in de tweede post op de eerste pagina. Als ik tot nu iemand vergeten ben, laat het dan vooral weten.
Overigens mag je je team natuurlijk altijd nog wijzigen, zolang je dat maar voor de deadline doet.
pirazzi
Knap om nu al een team te maken met nog maar van 4 van de 22 teams die op de startlijst staan. :)
ivo001
Dit weekend ga ik ook maar eens over een team nadenken.
Mathieu Moller
De meesten hebben toch vooral kopmannen in hun (voorlopige) team en die zijn veelal vanaf januari al bekend, dus de basis van je team kun je al wel maken op basis van de huidige startlijst.
Queso
Ik ben er ook graag bij!
Maartz
Ik doe ook graag weer mee.
Rawolf
Ik zou ook graag meedoen
Mathieu Moller
Attentie! Bernal doet niet mee. Tot nu toe had iedereen hem in zijn team, dus we kunnen allemaal terug naar de tekentafel.
admin
Rahim Vlasblom
admin
En ik had de puzzel zo mooi gelegd....
Matt89
+1
kievit
Ik doe graag weer mee. Maar ik wacht nog even de definitieve selecties af.
shyguy
Die had het verschil dus niet gemaakt.
Op naar de tekentafel :-)
Mathieu Moller
Vandaag zijn er 7 selecties bekend gemaakt, dus de startlijst krijgt al aardig vorm.
Op dit moment heb ik 9 geldige teams ontvangen (de teams met Bernal zijn eigenlijk ook wel geldig, maar hier niet mee gerekend).