Megaflits Wielerspel Giro 2019

1 2 3 4 ... 8 9
Mathieu Moller

Ik heb intussen 25 teams binnen, waarvan de teams van Poeksel, rahimns en jpdroge nog Bernal bevatten (of ik moet een nieuw team over het hoofd hebben gezien). De spelers van wie ik een team heb ontvangen staan in de tweede post op de eerste pagina. Als je wel een team hebt ingestuurd, maar daar niet tussen staat, laat het dan even weten. Ook als je nog geen team hebt ingestuurd, maar wel nog mee wilt spelen, kun je het nog laten weten. Om in te schrijven heb je nog net iets meer dan 2 dagen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga zo weer puzzelen

pirazzi

Team gestuurd, wilde eigenlijk w88 op EF maar dat duurt te lang.

Gerrit Glomser

Ben volgens mij aan team 5 bezig, Eerst viel Bernal uit. Daarna geen Moscon, Osorio die vandaag wegvalt en dan ook nog een keer maar 11 namen opgeven... Het was een hele bevalling, maar er staat nu dan toch een team.

BrackenRidgeCycling

ive sent my team

Mathieu Moller

Vorig jaar zaten we tijdens de Giro op 41 spelers. Daar zijn we nu voorbij, aangezien de teller op 42 staat. Aanmelden kan nog tot 21:00 vanavond.

TLJCAMPS

Ik wil ook wel meedoen

krypton

Dan wordt dan heel snel puzzelen Tijmen ;)

@Mathieu
Ik heb je nog een aangepast team gestuurd.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Het is 21:04.... En ik heb het verstuurd. Hopelijk telt dit nog!

Mathieu Moller

'@Tijmen
Ja en nee.
Je team is te duur, zie PB.

Mathieu Moller

Oké, de teams zijn binnen en staan op de eerste pagina. Daar onder staat per renner in hoeveel teams deze renner voor komt. Een eerste oogopslag leert ons de volgende dingen:
- Er zijn 47 teams ingeleverd. Dat zijn er 6 meer dan de Giro van vorig jaar.
- Roglic is de meest gekozen renner (45x). Slechts twee spelers (ezra en ikzelf) hebben hem niet gekozen. Verder zijn ook Nibali, Cimolai en Gaviria (allen 40x) in de meeste teams terug te vinden.
- Simon Yates (4x) en Elia Viviani (1x) zijn zo duur dat weinig spelers het aandurfden om ze in hun team op te nemen.
- 2 spelers hebben een team ingeleverd van exact 8000 punten, namelijk Platje en shyguy.
- Het goedkoopste team is dat van jpdroge met 6832 punten. Hij had oorspronkelijk ook Bernal nog in dat team zitten, maar doordat Bernal niet meedoet is jpdroge zijn team een heel stuk goedkoper dan de andere teams.
- Vier spelers (jpdroge, kooltje, rimenno en krypton) hebben een team van slechts 11 renners en TLJCAMPS heeft zelfs een team van slechts 9 renners (met daarbij wel Yates én Viviani én Roglic).

Laatst gewijzigd
pirazzi

18 spelers hebben de combinatie Tom Dumoulin/Primoz Roglic. Grote kans dat die teams morgen minstens 1100 punten hebben als die twee ook 1 en 2 worden in de etappe.

Mathieu Moller

Ik heb gekeken naar het meest gemiddelde team:
NIBALI Vincenzo 40 693
CIMOLAI Davide 40 88
GAVIRIA RENDON Fernando 40 602
SIVAKOV Pavel 29 195
ZAKARIN Ilnur 29 473
GEOGHEGAN HART Tao 24 317
NIZZOLO Giacomo 23 444
MODOLO Sacha 20 391
ROGLIC Primoz 45 1709
LANDA MEANA Mikel 34 779
EWAN Caleb 31 776
MOSCHETTI Matteo 17 144

Achter elke renner staat eerst in hoeveel teams deze renners voorkomen en daar weer achter hoe duur de renner is. Deze renners komen samen voor in 373 teams en kosten samen slechts 6611 punten.

Laatst gewijzigd
pirazzi

In het team van hofsje viel mij op:


HAMILTON Lucas 149
CONTI Valerio 185

Meestal staan de renners op volgorde van CQ waarde dus dan zou Conti boven Hamilton staan. ;)

In het team van Kooltje:


NIBALI Vincenzo 693
NIBALI Vincenzo 693

Kooltje heeft dan ook 11 renners en geen 7986 maar 7293 totaal.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Mij valt weer op dat TLJCAMPS (vader van Tijmen?) een bloedhekel heeft aan Gibbons of ronde getallen haat.

pirazzi

TLJCAMPS:
...
Totaal: 7904
Met Gibbons (96) erbij zou het totaal inderdaad 8000 worden!

Laatst gewijzigd
kooltje

Wat dom, 1 nibali moest geoghan hart zijn

Queso

7 van de meest gekozen renners in mijn team maar ook Lonardi, Carthy en Yates. Die zullen het moeten doen voor mij.

Vooral Yates maar 4x gekozen vind ik opvallend. Ja hij is duur maar eindigt door zijn sprintje vaak vooraan in een groepje, was n zekerheidje voor mij.

Nouja, we zullen het zien.

Fijne Giro allen!!

Mathieu Moller

Goed gezien pirazzi. Ik zal het aanpassen.
Kooltje heeft inderdaad ook maar 11 renners. Ik zie alleen niet hoe die tweede Nibali in mijn Excel terecht is gekomen.

Nog een toevoeging aan de voorbeschouwing op de teams: Er doet dit jaar maar één gratis renner mee: Hiroki Nishimura. Niemand heeft hem in zijn team.

pirazzi

Oké, maar dan is Nibali nu toch 40x gekozen ipv 41x?

TLJCAMPS

'@Poeksel @Pirazzi. Ik ben Tijmen zelf en ik heb inderdaad niet opgelet op Gibbons. Had ik natuurlijk moeten zien.... Voortaan maar even beter gaan kijken alhoewel ik denk dat Roglic, Yates en Viviani wel aardig wat punten voor mij gaan pakken.

TLJCAMPS

Ben ik trouwens de enige die geen Dumoulin heeft opgenomen in mijn team?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee joh, meer dan de helft heeft Tom niet in zijn team zitten

Laatst gewijzigd
hofsje

Had eerst ook een andere renner ipv van L Hamilton maar later tog vervangen voor Hamilton , veel plezier met het spel iedereen :)

jpdroge

Ik zou nog graag MOLLEMA Bauke - 1105 willen toevoegen als vervanging van Bernalleke

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.