En sprinter kiezen is nog meest lastig. Gaviria ben ik fan van maar kies toch voor renner van wie ik hoop dat die punten sprokkelt en uit rijdt. En hoeveel renners dan. Nog plekjes voor tussen etappes. De puzzel is zoals gewoonlijk niet af te krijgen. Moet telefoon wegleggen maar deze momenten zijn wel het leukste eigenlijk :D
De kans dat Tom Dumoulin aan de start komt schat ik op 50%. Mocht hij de Giro verlaten, dan weer geen badge "geen uitvallers" verdiend. Maar belangrijker is dat Tom goed herstelt. Wat sommige reageerders opperen dat Sam Oomen ook de Giro moet verlaten samen met Tom lijkt me onzin, dan houdt Sunweb maar 6 renners over dan hebben ze nog minder kans op succes in etappes.
Fernando Gaviria 3 JA 1070 0 25 61
Nog twee sprintetappes, heb maar twee sprinters Ackermann en Cimolai. Aangezien Démare steeds meesprint bj tussensprints lijkt hij uit te willen rijden om een kans te maken op de puntentrui.Hij staat ook niet op de startlijst voor de Tour. Dat is wijsheid achteraf natuurlijk maar hem selecteren en dan maar geen Dumoulin of Yates had tot nu toe meer punten opgeleverd.
Ik heb Ewan, Ackerman, Demare, Cimolai, Mareczko, Cimolai en Moshetti nog voor de komende 2 dagen.
Daarna is het voor Roglic, Majka, Yates, Nibali, Izagirre en Sosa om punten te pakken.
In ieder geval nog nooit zo goed begonnen bij sportpools, eindig vaak echt heel laag en krijg meestal een flinke tik in de eindafrekening. Ben benieuwd hoe de komende 2 weken gaan verlopen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.