Sportpools Giro 2019

1 2 3 4
Zani

Enige twijfel bestaat nog uit welke 2punt sprinter het gaat worden en of Jungels zijn punten waard gaat zijn. In de tijdritten zal hij iig 3x top 10 rijden, maar ik vrees voor het hooggebergte.

Ab Normaal

Ik heb voor Ackermann gekozen

hill

Zit ook nog last minute te dubben. Toch nog eens iets anders proberen met zakarin? Denk niet dat die veel gekozen wordt. Of twee 1 punters. Movistar gok ik niet meer op.

hill

En sprinter kiezen is nog meest lastig. Gaviria ben ik fan van maar kies toch voor renner van wie ik hoop dat die punten sprokkelt en uit rijdt. En hoeveel renners dan. Nog plekjes voor tussen etappes. De puzzel is zoals gewoonlijk niet af te krijgen. Moet telefoon wegleggen maar deze momenten zijn wel het leukste eigenlijk :D

Milanos Kateros

Heb uiteindelijk ook gekozen voor Ackermann, Nizzolo en Cimolai, omdat ik verwacht dat die wel uitrijden. Zeker de eerste 2. Al zullen Gaviria en Viviani waarschijnlijk wel meer etappe punten ophalen.

pirazzi

Tevreden met 96 punten in de eerste etappe maar het had 1 meer kunnen zijn. Zakarin 0, daar had Kangert moeten staan dan was 2 punten kluns Oomen ook niet nodig geweest.

pirazzi


Positie Naam Zwart Uit Normaal SW Kluns Punten
51 Hiroki Nishimura 0 NEE 2 4 11
De NEE zal veranderen in JA
11x als kluns gekozen Nishimura. Dit maakt Sportpools ook een leuk spel, je kunt glimlachen om de keuzes van (waarschijnlijk) beginnende wielersportvolgers.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ackermann en Cimolai zijn (op papier) koopjes, de andere sprinters m.i. niet echt.

Ab Normaal

'@Poeksel
Laten dat nu net mijn enige twee sprinters zijn :)
Geen verrassing dat er 1005x gekozen is voor Pozzo als kluns.

bakfiets

Pozzo gister al bijna in de punten. En ik heb in het begin ook weleens een onlogische kluns gekozen. Toen snapte ik het spel totaal niet.

Zeker bij tennis is dit in het begin meermaals een misser geweest.

M@thijs

Momenteel 18e gaat me toch beter af als scorito XD

kevinraar

sta bij de ad poule op plek 159 had de hele top 5 en gisteren had ik zelfs de hele top 7

robkuh84

Op het aller aller aller laatste moment Viviani eruit gehaald en vervangen door Ackermann en Carapaz.
Meestal vallen de last minut wissels bij mij verkeerd uit. Dit keer een goede keus geweest.
Hopelijk motiveert het Ackermann om nu de Giro toch uit te rijden.

Ab Normaal

'@robkuh84
Waarom zou Ackermann de Giro niet uitrijden? Hij gaat toch niet naar de Tour. Uitgelezen kans om etappe 18 te winnen.
Denk dat Viviani met die 50 strafpunten zeker uitstapt na etappe 11, net als Ewan en Gaviria.

pirazzi

De kans dat Tom Dumoulin aan de start komt schat ik op 50%. Mocht hij de Giro verlaten, dan weer geen badge "geen uitvallers" verdiend. Maar belangrijker is dat Tom goed herstelt. Wat sommige reageerders opperen dat Sam Oomen ook de Giro moet verlaten samen met Tom lijkt me onzin, dan houdt Sunweb maar 6 renners over dan hebben ze nog minder kans op succes in etappes.

Ab Normaal

Oomen was niet echt voorbereid op deze Giro.
Hij zou kunnen blijven voor de kilometers, en rustig aan rijden om 1 ritje uit te kiezen en daar voor te gaan.
De rest van het team zijn ook niet echt winnaars.

kevinraar

als dumoulin niet veder gaat wie zou ik bij de ad hem laten vervangen carapaz?

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja of Demare of de Gendt als je die nog niet had.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Demare heb ik al stond 5mop plek 51 nu nog maar op 359

kielabokki

Jeej weer bovenaan het klassement.

Onbekende gebruiker

Fernando Gaviria 3 JA 1070 0 25 61

Vic413

Voor iedereen met Viviani , Dumoulin of Gaviria in het team wordt het moeilijk.

pirazzi

Nog twee sprintetappes, heb maar twee sprinters Ackermann en Cimolai. Aangezien Démare steeds meesprint bj tussensprints lijkt hij uit te willen rijden om een kans te maken op de puntentrui.Hij staat ook niet op de startlijst voor de Tour. Dat is wijsheid achteraf natuurlijk maar hem selecteren en dan maar geen Dumoulin of Yates had tot nu toe meer punten opgeleverd.

Ab Normaal

Tuurlijk, maar achteraf is alles makkelijk.
Ik heb Demare lang gehad maar hem uiteindelijk geofferd om Nibali binnen te hengelen.
Dat kan ook goed uitpakken.

ivo001

Ik heb Ewan, Ackerman, Demare, Cimolai, Mareczko, Cimolai en Moshetti nog voor de komende 2 dagen.

Daarna is het voor Roglic, Majka, Yates, Nibali, Izagirre en Sosa om punten te pakken.

In ieder geval nog nooit zo goed begonnen bij sportpools, eindig vaak echt heel laag en krijg meestal een flinke tik in de eindafrekening. Ben benieuwd hoe de komende 2 weken gaan verlopen.

1 2 3 4

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.