Stel je vraag aan ...

1 2 3 4 5
rennerske

Wordt het Tolhoek?

TLJCAMPS

Nee, heb in het verleden nog in het Team Jumbo-Visma forum een interview met Tolhoek gehad.

Laatst gewijzigd
Gilaso

Vraag! Op wie zouden jullie je geld zetten als het gaat om de eindzege van de Tour de France?

Stoempie

Tijmen is een jochie nog toch

Stoempie

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag voor Taco als die je aan Eenkhoorn hebt gesteld, Tijmen 😂

Stoempie

'@gilaso. Kruijswijk

Corné 't Glansarm

'@Michiel de Rooij wars van materialisme?...

Stoempie

Corné. Hahahaha ja je zou t denken. doorgeslagen opportunisme denk ik

Gilaso

Heeft Ewan enige kans om de groene trui te pakken? Hij is heuvelop goed en kan ook op het vlakke lekker aankomen. Bij de bookies krijg je 31x je inzet voor hem....

Romāns Vainšteins

nee

Gerrit Glomser

'@Gilaso

Ewan is een leuke sprinter en zeker iemand die in Parijs zal aankomen, maar dat kunnen mannen als Matthews en Sagan ook en vooral bij Sagan heb ik het gevoel dat hij meer punten gaat halen dan Ewan. Dus mocht Sagan weer uit de Tour worden gezet of eventueel uitvallen dan zou het kunnen, maar is dus ook Matthews een kandidaat. Daarnaast heeft Viviani ook bewezen een grote ronde uit te kunnen rijden, al lijkt het me stug dat hij dat opnieuw doet. En dan heb je nog Kristoff, die ook wel een stukje kan klimmen voor een sprinter... Veel kandidaten dus...

Gilaso

'@ Gerrit. Bedankt!

aru123

'@Thijmencamps is jasper philipsen niet een idee?

Romāns Vainšteins

Leuke suggestie Aru

'Hoi Jasper, vind je niet dat ze je van nok tot teen uitwurmen daaro die gasten ?'

En >

'Voel je ook je bloedtemperatuur 3 graden dalen op het moment dat Gianetti himself een kamer komt binnenstappen ?'

TLJCAMPS

Goed, het heeft ff een tijdje geduurd maar we hebben ook nu weer iemand gevonden die vragen wil beantwoorden! Dit keer is het de winnaar van de Tour de l'Avenir, genaamd Tobias Foss! Ik zou zeggen brand er op los en kom maar op met al die vragen! (De vragen kunnen gewoon in het Nederlands).

Poeksel

Goeie Tijmen!

Mijn vragen:

* Als je van de ploeg voor komend seizoen één koers mag uitkiezen om kopman te zijn, welke zou je kiezen?
* Kun je schaken en volg je de prestaties van Carlsen?
* Ik vind o.a. Röyksopp, Madrugada en vooral Kings of Convenience goed. Kun je andere Noorse artiesten aanraden?

tdola

Heb je met de ploeg voor komend seizoen al grofweg afspraken gemaakt over je programma en zo ja, hoe ziet dat er ongeveer uit?
Tot wat voor soort renner zie je jezelf de komende jaren evolueren.
Wat was de reden om voor tjv te kiezen?

Rawolf

Welke wedstrijd wil je eens gewonnen hebben in je carrière?

Wanneer ga je voor het eerst een grote ronde rijden?

Ga je ook wedstrijden zoals Strade Bianche rijden of ligt de focus vooral op etappekoersen?

kelderfan

Mijn vragen in deze en een leuke binnenkomer voor Tobias Foss.
Wat voor type renner ben jij?
Heeft Amund je geholpen met de Nederlandse taal?

TLJCAMPS

De vragen zijn gestuurd naar Tobias Foss! Deze week komen de antwoorden!

Stoempie

Oh ik wilde net vragen hoe t met z'n gewicht zit. Mss beter dat ik te laat ben.

TLJCAMPS

Helaas @MichielDeRooij... Volgende keer maar weer eens proberen!

TLJCAMPS

Tobias Foss is geen renner die er lang over doet, hier zijn ze namelijk al:

@Poeksel:
Vraag: ls je van de ploeg voor komend seizoen één koers mag uitkiezen om kopman te zijn, welke zou je kiezen?
Antwoord: Tour of Norway of Arctic Race of Norway zouden leuke koersen zijn om kopman te zijn.

@Poeksel
Vraag: Kun je schaken en volg je de prestaties van Carlsen?
Antwoord: Ik kan het een beetje, ik volg het wereldkampioenschap en de grote toernooien op tv maar ook niet meer dan dat.

@Poeksel
Vraag: Ik vind o.a. Röyksopp, Madrugada en vooral Kings of Convenience goed. Kun je andere Noorse artiesten aanraden?
Antwoord: Ik zou de volgende artiesten aanraden: de Paperboys, onkel P, Sigrid, Lemaitre, Helbillies en de Stavangerkameratene.

@Sephiroth
Vraag: Als je in Noorwegen traint, zoek je dan de fjorden op of met het binnenland?
Antwoord: Ik woon niet in de buurt van de Fjorden en een beetje in het binnenland, daarom kies ik voor trainen in het binnenland.

@Sephiroth
Vraag: Ben je een “typische” Noor die liever met koud/guur weer koerst of geef je stiekem de voorkeur aan zon?
Antwoord: Wanneer je gewend bent aan koud/guur weer dan is dat makkelijker om te accepteren. Dat is zeker een voorsprong van ons ten opzichte van andere renners. Maar ik koers natuurlijk liever in het zonnetje!

@Sephiroth
Vraag: Welke Noorse renner en welke niet Noorse renner waren je grote voorbeeld/held?
Antwoord: Edvald Boasson Hagen was vroeger mijn grote held. Hij komt uit dezelfde woonplaats als mij dus ik vond hem wel een grote held.

@Sephiroth
Vraag: Hoe ben je aan het fietsen geslagen?
Antwoord: Ik deed lang aan Biathlon. Een vriend van mij heeft me overgehaald om eens een keer te gaan fietsen bij een lokale wielerclub, genaamd Lillehammer Cykle Klubb. Ik kon van de club een fiets lenen en toen ging het heel snel...

@Tdola
Vraag: Heb je met de ploeg voor komend seizoen al grofweg afspraken gemaakt over je programma en zo ja, hoe ziet dat er ongeveer uit?
Antwoord: Nee, daar hebben we nog niet over nagedacht. Dat ziel binnenkort wel gebeuren.

@Tdola
Vraag: Tot wat voor soort renner zie je jezelf de komende jaren evolueren.
Antwoord: Ik wil de klassementsrenner in mij ontwikkelen en ik wil een zo goed mogelijke renner worden in de grote rondes. Volgend seizoen hoop ik dat ik sommige grotere koersen kan rijden met de leiders binnen het team. Ik wil ze bijstaan waar ik kan, veel leren van hun en dan de stappen maken.

@Tdola
Vraag: Wat was de reden om voor Team Jumbo-Visma te kiezen?
Antwoord: Ik kende het team al wat langer. Ik kende al sommige stafleden en trainers. Ik wist hoe het team werkte en voelde dat TJV het beste was. Ik voelde me tevens ook 'veilig' binnen het team en daarom koos ik voor TJV.

@RandomWielerliefhebber
Vraag: Welke wedstrijd wil je eens gewonnen hebben in je carrière?
Antwoord: De Tour de France winnen is mijn grote droom! Vanaf kinds af aan droomde ik daar al van.

@RandomWielerliefhebber
Vraag: Wanneer ga je voor het eerst een grote ronde rijden?
Antwoord: Dat weet ik nog niet. Maar ik gok volgend jaar of het jaar daarna.

@RandomWielerliefhebber
Vraag: Ga je ook wedstrijden zoals Strade Bianche rijden of ligt de focus vooral op etappekoersen?
Antwoord: Ik wil die zeker ooit eens gereden hebben. Ik denk dat dat parcours me best kan liggen aangezien ik ook in klassiekers goed uit de voeten kan. Ik denk ook dat een Strade Bianche een goede voorbereiding is op een grote ronde.

@Kelderfan
Vraag: Wat voor type renner ben jij?
Antwoord: Ik ben een echte 'allrounder'. Ik ben zeker een klimmer maar klassiekers liggen mij ook wel.

@Kelderfan
Vraag: Heeft Amund je geholpen met de Nederlandse taal?
Antwoord: Ik had hem gevraagd en hij had me inderdaad hier en daar geholpen bij het leren van de taal.

TLJCAMPS

De volgende renner die ik gestrikt heb is Maarten Wynants! De deadline is aanstaande zondag om 19:00. Brand maar los met al die vragen zou ik zeggen!

hartstikkebedankt

Leuk Tijmen. Ik ben benieuwd naar de volgende zaken:

1. Ga je nog door met fietsen in 2020 Maarten?
2. Wat was het mooiste moment en de mooiste koers uit je carrière?
3. Welke teamgenoot heeft de meeste indruk op je gemaakt in de afgelopen 15 jaar?

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.