Stel je vraag aan ...

1 2 3 4 5
aru123

1 zou je later als ploegleider aan de slag willen?
2 is de komst van wout van aert cruciaal geweest in je beslissing om door te gaan?
3 rijd je volgend jaar een volledig jaar of stop je na parijs roubaix bijvoorbeeld?
4 wout van aert en teunissen worden er vaak uitgelicht door de belgische/nederlandse pers, maar wat vind je van de ontwikkeling van grondhal jansen?
5 hoeveel effect heeft de omslag van jumbo visma in voeding en meer professionaliteit etc. Effect gehad op jou? Merk je dat ondanks dat je ouder bent dat je nog beter bent geworden?
6 hoe gaat het met je na de val in de binckbank tour?
7 wie wordt er volgens jou wereldkampioen?

aru123

8. Kijken de renners van jumbo visma ook wel eens op het jumbo visma forum op wielerflits :)
9. Vind je het huidige rennersbestand van jumbo visma een goede mix qua leeftijd hebben?
10. Wat vind je als ervaren renner van de move van movistar in de vuelta toen roglic en lopez tegen de grond lagen?

Rawolf

Leuk interview met Tobias Foss, is het vertaald of kan hij zelf al zo goed Nederlands?

Diever

Is het leuker om voor een AK man te werken of voor een sprinter? Of ligt het aan persoon/terrein, etc.

TLJCAMPS

'@Random
Ik heb het vertaald, hij probeerde het wel in het Nederlands alleen dat was nog een beetje verwarrend.

kelderfan

'@TijmenCamps
Dat doe je heel goed, Complimenten.
Wat Maarten Wynants betreft:
1) je bent nog steeds heel goed bezig; hoelang ga jij het volhouden?
2) nu Wout erbij is gekomen lijkt 't Vlaamse traject goed bezet bij deze ploeg. Of is het niet verstandiger om nog versterking te halen om Wout nog beter te kunnen afzetten in de finales van {E3/RVV}?
3) heb je voor jezelf nog doelen gesteld?
4) wat denk je een teamleiderschap bij deze ploeg; in een koers {Noorwegen} zat je als een echte ploegleider in de begeleidende auto.

Poeksel

Ik had de antwoorden van Foss gemist, nu gelezen en ik zal zijn muziektips checken.

Edit: ah, dit liedje van Sigrid kende ik al! Best leuk. https://www.youtube.com/watch?v=cIriwVhRPVA
En vermakelijk clipje van Lemaitre: https://www.youtube.com/watch?v=eS_korRhTDk

Voor Wynants vooralsnog één vraag: ben je na al die jaren Rabo/Belkin/Jumbo een beetje vernederlandst, en zo ja, hoe uit zich dat?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Poeksel
Dat antwoord weet je wel. Kun je noch herinneren de strijd tussen die Noord-Hollander en Maarten Wynants bij een beklimming in 't Vlaamse. Wynants liet zich niet de kaas van 't brood eten. Dus hoe Hollandser wil je 't hebben.

Poeksel

Die opstootjes heb je wel vaker, zou ik niet per se iets Nederlands noemen.

Diever

Het lijkt erop dat jongere renners steeds op vroegere leeftijd door kunnen breken in de wt. Wat vind jij de verklaring van die ontwikkeling?

drikkes

Vragen voor Maarten
1' wat vind je van het WK, is het rijden voor landenteams achterhaald?

2' stel je bent bondscoach van je land. Welke 8 Belgen had jij meegenomen.

3' wat vind je van Wouter Vandenhaute en zijn vernieuwingsdrang?

4'welke kies je parcours ronde van Vlaanderen van nu of dat van 10 jaar terug.

Bedankt alvast

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

1. Komend jaar heeft Jumbo meerdere renners die een grote ronde kunnen winnen. Met wie zou jij het liefst een grote ronde winnen?

2. Momenteel heb je nog geen ploeg voor volgend jaar. Bij welk team zou je zelf nog graag willen rijden en waarom?

3. Je hebt zelf dit jaar met Wout van Aert gereden, die de weg combineert met het veldrijden. Hoe kijk jij tegen die combinatie aan?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik vind het jammer dat mensen vragen stellen waarop ik het antwoord al kan geven. Bijvoorbeeld op de vragen van Gerrit:

1) Dat maakt me niet uit, als we maar winnen.
2) Bij TJV.
3) Het werkt goed voor Wout.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Beste Maarten. Je lijkt erg op Robin van Persie. Hoe is jouw balgevoel?

Gerrit Glomser

'@Poeksel...

had ik de vragen persoonlijk mogen stellen had ik zeker niet deze antwoorden gekregen... Daarvoor heb ik al teveel interviews gedaan... Ik verwacht dan ook dat er niet met de meest eenvoudige antwoorden genoegen wordt genomen.

Poeksel

Dan kun je de volgende keer er beter rekening mee houden dat het hier niet om een interview gaat.

TLJCAMPS

Maarten zal de vragen vanavond of morgen beantwoorden. Hij is nu nog aan het trainen.

TLJCAMPS

Hier komen de beloofde antwoorden:

@Hartstikkebedankt
Vraag: Gaat u nog door met fietsen in 2020?
Antwoord: Tuurlijk!

Vraag: Wat was het mooiste moment en de mooiste koers uit uw carrière?
Antwoord: De Ronde van Vlaanderen in 2010 en Parijs Roubaix in 2012!

Vraag: Welke teamgenoot heeft de meeste indruk op u gemaakt in de afgelopen jaren?
Antwoord: Dat waren Tom Boonen en Wout van Aert!

@Aru123
Vraag: Zou u later als ploegleider aan de slag willen?
Antwoord: Ja, dat zou ik wel willen. Ik heb in de Hammer Stavanger daar al aan mogen ruiken en vond dat erg leuk.

Vraag: Is de komst van Wout van Aert cruciaal geweest in uw beslissing om door te gaan?
Antwoord: Onrechtstreeks wel.

Vraag: Rijdt u volgend jaar een volledig jaar of stopt u na Parijs-Roubaix bijvoorbeeld?
Antwoord: Ik zal nog een volledig jaar koersen of wil je me al zien stoppen;)

Vraag: Wout van Aert en Mike Teunissen worden er vaak uitgelicht door de Belgische/Nederlandse pers, maar wat vindt u van de ontwikkeling van Amund Grøndahl Jansen?
Antwoord: Ik vind Amund een erg sympathieke Deen:), Amund maakt een fantastische ontwikkeling door dit jaar, waar we het laatste nog zeker niet van gezien hebben, een perfect voorbeeld van hoe de ploeg een renner beter maakt.

Vraag: Hoeveel effect heeft de omslag van Jumbo-Visma in voeding en meer professionaliteit etc. Heeft dat effect gehad op u? Merkt u dat ondanks dat u ouder bent dat u nog beter bent geworden?
Antwoord: Niet per se beter, maar het helpt mij zeker om mijn niveau langer vast te houden.

Vraag: Hoe gaat het met u na de val in de BinckBank Tour?
Antwoord: Goed ik heb afgelopen weekend de training hervat en ik ben nu weer volop aan het trainen.

Vraag: Wie wordt er volgens u wereldkampioen?
Antwoord: Ik denk Bob Jungels!

Vraag: Kijken de renners van Jumbo-Visma ook wel eens op het Jumbo-Visma forum op Wielerflits?
Antwoord: Ja, ik weet dat sommige renners daar wel eens op kijken. Dus pas op met wat je zegt;)

Vraag: Vindt u het huidige rennersbestand van Jumbo-Visma een goede mix qua leeftijd hebben?
Antwoord: Ja, ik vind het prima zoals het nu is.

Vraag: Wat vindt u als ervaren renner van de move van Movistar in de Vuelta toen Roglic en Lopez op de grond lagen?
Antwoord: Tja, wanhoopspoging denk ik.

@Diever
Vraag: Is het leuker om voor een AK man te werken of voor een sprinter? Of ligt het aan persoon/terrein, etc.
Antwoord: Dat is ongeveer hetzelfde vind ik, maar met een sprinter win je natuurlijk meer.

Vraag: Het lijkt erop dat jongere renners steeds op vroegere leeftijd door kunnen breken in de wt. Wat vindt u de verklaring van die ontwikkeling?
Antwoord: Ze staan veel verder in hun algemene ontwikkeling dan toen ik nog jong was, zowel hoogtestages, training, voeding etc.

@Kelderfan
Vraag: U bent nog steeds heel goed bezig; hoelang gaat u het volhouden?
Antwoord: Minimaal één jaar.

Vraag: Nu Wout erbij is gekomen lijkt ’t Vlaamse traject goed bezet bij deze ploeg. Of is het niet verstandiger om nog versterking te halen om Wout nog beter te kunnen afzetten in de finales van {E3/RVV}?
Antwoord: Is niet per se nodig, we hebben een goede uitgebalanceerde ploeg.

Vraag: Heb je voor jezelf nog doelen gesteld?
Antwoord: Persoonlijk niet, maar ik zou met de ploeg nog wel een monument willen winnen.

Vraag: Wat denk je een teamleiderschap bij deze ploeg? In een koers {Noorwegen} zat u als een echte ploegleider in de begeleidende auto.
Antwoord: Ja, dat zou ik wel leuk vinden.

@Poeksel
Vraag: Bent u na al die jaren Rabo/Belkin/Jumbo een beetje vernederlandst, en zo ja, hoe uit zich dat?
Antwoord: Ik vrees van wel, ze noemen mij ook al een halve Hollander.

@Drikkes
Vraag: Wat vindt u van het WK, is het rijden voor landenteams achterhaald?
Antwoord: Nee, dit maakt het extra speciaal.

Vraag: Stel je bent bondscoach van België. Welke 8 Belgen had u meegenomen?
Antwoord: Pfoe, dat is een lastige... Ik had sowieso Tiesj Benoot meegenomen,

Vraag: Wat vindt u van Wouter Vandenhaute en zijn vernieuwingsdrang?
Antwoord: Hij doet het wel goed vind ik, ben sowieso niet echt een voorstander rondjes rijden.

Vraag: Welke kiest u: Het parcours van de Ronde van Vlaanderen van nu of dat van 10 jaar terug?
Antwoord: Het parcours van 10 jaar geleden.

@GerritGlomser
Vraag: Komend jaar heeft Jumbo meerdere renners die een grote ronde kunnen winnen. Met wie zou u het liefst een grote ronde winnen?
Antwoord: Dat maakt me niet heel erg veel uit.

Vraag: Momenteel heeft u nog geen ploeg voor volgend jaar. Bij welk team zou je zelf nog graag willen rijden en waarom?
Antwoord: Bij Jumbo-Visma. Hier zit ik al bijna carrière en het voelt als vertrouwd.

Vraag: U heeft zelf dit jaar met Wout van Aert gereden, die de weg combineert met het veldrijden. Hoe kijkt u tegen die combinatie aan?
Antwoord: Mvdp en WvA bewijzen dat het kan maar dat zijn ook echte klasbakken.

@MichielDeRooij
Vraag: Beste Maarten. U lijkt erg op Robin van Persie. Hoe is uw balgevoel?
Antwoord: Vroeger kreeg ik die opmerking wel vaker, om eerlijk te zijn: dramatisch...

@Sephiroth
Vraag: U heeft in uw carrière op heel wat fietsen gereden, hoeveel staan er nog thuis en wat is daarvan uw favoriete fiets?
Antwoord: De wegfiets, crossfiets, tijdrifiets, mtb en de baanfiets heb ik nog thuis staan. De mountainbike is mijn favoriet.

Vraag: Volgt u de jonge (onder de 20 jaar) generatie wielrenners en zo ja, wie van de niet WT/PCT renners daarvan zou u graag bij TJV willen hebben en waarom?
Antwoord: Ja ik volg het wel. Ik zou Quinn Simmons en Ilan van Wilder wel graag bij TJV willen zien.

Vraag: U rijdt nu al een jaar of 9 bij een Nederlands team, hoe was de overgang van een Belgisch team (quickstep) naar een NL team qua Humor, directheid etc. Viel daar veel te schakelen voor u in het begin. Als in: grappen die niet overkwamen, uitdrukkingen en gezegden die compleet verkeerd begrepen werden?
Antwoord: In het begin was het wel aanpassen, maar nu voel ik mij helemaal thuis bij TJV.

Vraag: Hoe makkelijk loopt de integratie van buitenlandse renners/personeel, heeft u een voorkeur voor een bepaalde cultuur/land waarmee u makkelijk uit de voeten komt?
Antwoord: Niet speciaal, meestal gaat dit wel snel en vlekkeloos, altijd uitzonderingen natuurlijk.

hartstikkebedankt

Leuk om te lezen Tijmen, dankjewel! En Maarten, aangezien je meeleest ;) dank voor de antwoorden, mooi dat je nog door gaat!

Rawolf

Ivan van Wilder gaat helaas voor Maarten waarschijnlijk volgend seizoen naar de hoofdploeg van Lotto Soudal.

Bedankt voor het interview

Poeksel

Dank weer Tijmen! Ik ben benieuwd wie de volgende wordt.

TLJCAMPS

Was weer een tijdje geleden, maar hier weer een nieuwe met dit keer... Chris Harper!

De vragen voor Chris kunnen gewoon gesteld worden in het Nederlands. De antwoorden komen waarschijnlijk op de website genaamd tjvsupporters.eu!

Rawolf

Had je nog bij andere ploegen kunnen tekenen? Zoja waarom heb je voor Jumbo Visma gekozen?

Wie is je grote voorbeeld?

Je lijkt qua capaciteiten op Steven Kruijswijk volgensmij, vind je dat zelf ook?

Word je puur een ronderenner of heb je ook interesse in bijvoorbeeld de Italiaanse najaar klassiekers?

Kan je tijdrit nog verbeteren door te testen en trainen of ben je daar al veel mee bezig geweest?

Hebben de Australiers en Nieuwzeelanders ook grappen over elkaar zoals wij Nederlanders belgengrappen hebben?

kelderfan

Er is altijd een hoop te doen over de overgang Australië naar Europa; vraag: "Hoe is dat bij jou gegaan?"

Gerrit Glomser

Wat zijn je doelen voor dit seizoen en wat zijn je doelen op langer termijn?

Qua tijdrijden zit je in een goede ploeg met Dumoulin, Roglic en Van Emden? Welke tips heb je al van hen gekregen om nog beter te worden als tijdrijder?

Luister je tijdens het warm rijden op de roller naar muziek en zo ja, welke muziek?

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.