WIELERFLITS GRANDTOUR SPEL: Tour de France 2019

1 2 3 4 ... 9 10
John Berger

Mijn deelnamelijst staat in concept klaar. Volgende week nog even checken met de (definitieve) startlijsten van de teams en de lijst van 25 en dan kan hij de deur uit. Deze editie van de tour is moeilijk te voorspellen maar het was weer een erg leuke puzzel en ben zeer tevreden met de nu 15 gekozen renners.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[Quote]Nog even voor de duidelijkheid: bij extra vraag 5. Wie wint etappe 2 staat Naam renner voor het antwoordvak maar etappe 2 is een TTT dus kan men volstaan met het invullen van de naam van de ploeg?[/Quote]

@Pirazzi ja, de ploeg is voldoende

Laatst gewijzigd
ivo001

Enig idee wanneer de lijst van 25 bekend wordt? Ik ben van dinsdagavond t/m maandagmiddag naar tsjechie, dus weet niet of ik nog kans heb in die periode iets aan mijn opstelling te doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ivo001 kan pas iets plaatsen totdat ik zekerheid heb van de deelnemers. Maar ga naar PCS en als je vanuit de deelnemerslijst klikt op het lijstje van de beste GC rijders en de beste sprinters dan kan je er vanuit gaan dat de beste 15 van de GC en de beste 6 van de sprinterslijst bijna met zekerheid op die lijst van 25 staan. Veel meer zekerheid kan ik je op dit moment niet geven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Uiterlijk woensdag plaats ik de lijst van 25 op de eerste pagina... ik neem dan wel het risico als nog niet alle ploegen bekend zijn dat ik er met 1 of 2 renners naast zit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst van 25 voor de 2e en 3e divisie is nu te vinden op de eerste pagina.... nogmaals wil ik jullie er aan herinneren dat er vanaf nu 5 renners gekozen mag worden uit de lijst.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

1e divisie is dus keuze uit alle renners?

hofsje

'@hartstikkebedankt
Ja, keuze uit alle renners, is altijd zo geweest (neem ik aan)

pirazzi

Opvallende afwezige in de lijst van 25 is Kristoff, volgens PCS nummer 2 van de top sprinters! :)

kokkie1975

Team Verzonden

shyguy

Team verstuurd

arviidd

Team Verzonden

TLJCAMPS

Team ingediend

John Berger

Team verzonden.

Ik kan bijna niet wachten op de start zaterdag.
Zal Dylan Groenewegen gelijk de 1e sprint pakken en de ploegentijdrit in het geel mogen rijden?
Kan Kruyswijk het gevecht met Bernal, A Yates, Fuglsang en Pinot aan voor een podium plek in Parijs?
Welke klassementsmannen verliezen er tijd in etappe 6 en kunnen een mooi eindklassement gelijk vergeten?
Veel kijkplezier voor iedereen die deelneemt aan dit leuke spel en laten we gaan voor een spannende maar sportieve strijd in alle divisies.

Rahimn alvast bedankt voor de organisatie

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ik begrijp uw enthousiasme volkomen, meneer Berger!
@ rahimns Nog een vraag over de puntentelling: Dit jaar is er een ploegentijdrit en natuurlijk ook een eindklassement voor ploegen. De formulering is: Je ploeg eindigt in de top 5 van de ploegentijdrit of het eindklassement voor ploegen. Punten enkel na de ploegentijdrit en de laatste etappe.
Bijvoorbeeld Movistar wordt zesde in de ploegentijdrit maar wint het eindklassement voor ploegen, krijg je daar dan 200 punten voor? Of team Ineos wint de ploegentijdrit en wordt tweede in het eindklassement voor ploegen, dan kun je dus 200 punten krijgen voor winst in de ploegentijdrit of 150 voor de tweede plaats in het eindklassement voor ploegen, waarschijnlijk krijg je dan het hoogste aantal punten.

Rawolf

Wil je het team via de mail of wielerflits hebben?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber het mag op beide manieren...

@Pirazzi Die tekst moet ik voor een volgende keer ook even aanpassen. Na de ploegentijdrit krijg je punten voor de klassementen alleen niet voor de daguitslag. Verder krijg je sinds kort ook extra punten voor de beste jongere achteraf... dus dat is samen met de gekozen ploeg voor het ploegenklassement. Voor de daguitslag in de TTT krijg je geen extra punten meer achteraf anders is die verhouding echt helemaal zoek.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Ik zie nu pas dat ik gedegradeerd ben uit de Giro. Totaal onverwacht, stond tot etappe 20 op de 13e stek. Gek gelopen dan.

Naja dan maar in Divisie 2 spelen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Laatste man ik heb het nog even voor je nagekeken en je was blijkbaar vergeten om de ploeg en de bonusvragen in te vullen en dat kost je dan meteen wel een flink aantal punten en de verschillen onderin waren niet groot.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dus dit is meteen even een reminder voor alle deelnemers in de 1e en 2e divisie ... kijk je formulier goed na of je alles hebt ingevuld. Ploeg en beste jongere en eventueel dan de extra vragen ... het kan net het verschil zijn tussen degraderen of een ronde verder in de 1e of 2e divisie. Ik heb geen tijd om iedereen erop te attenderen die het vergeten is.

hofsje

tem opgestuurd via een pb :)
veel pleizer iedereen

Laatste man

Wel ingevuld, maar niet het juiste Excel meegestuurd (of MAC niet goed aangepast). Weet het namelijk voor 100% zeker dat ik het wel heb gedaan. Maar geen probleem, leuke uitdaging!

Rawolf

Ik heb mijn team verstuurd via een persoonlijk bericht op wielerflits. Nu duimen :p

Bode80

Team is verstuurd via PB. :-)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het schiet al aardig op maar ik mis nog wel wat teams, hieronder een overzicht:

1e divisie
[s]Coolietje[/s]
[s]Ezra
Kievit  [/s]
[s]Luuuuuuukk
Milsen
Reyn [/s]
[s]ruudenkit
Tiesw [/s]

2e divisie
[S]bastaix[/s]
[s]Dustin
joske47[/s]
[S]KimJungPoels[/s]
Matt89
[S]Queso[/s]
[s]Robin5887
Sammysosa [/s]

3e divisie
[s]Billi[/s]
[S]Koenb16[/s]
[s]Kooltje[/s]
Marcel van Roon
[s]Minipup
Mithrandir.[/s]
Mr10B
Team Sears

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.