Over het invullen van de sheet. Je teamselectie vul je in in je eigen tabblad in cellen A16 t/m A35. De negen renners die je selecteert voor etappe1 zet je in A3 t/m A11. De renner in A3 telt als kopman.
Je vult in deze cellen de drieletterige code in van de renner. De rest vult zich dan vanzelf. De rennercodes vindt je in tabblad startlijst.
Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan een pm of vraag het hier op het forum.
– We werken dit keer met drieletterige rennercodes ipv rugnummers. De rugnummers werden te laat bekend en waren moeilijk te onthouden. Dit keer maak je dus gebruik van een afkorting als GVA (Greg Van Avermaet), THO (Geraint Thomas) of ITO (Morabito). Meestal de eerste drie letters van de achternaam. Je vindt ze allemaal in de startlijst.
Je kunt je team verbergen voor anderen door rijen te selecteren, rechter muisknop "verbergen/hide" te kiezen. In mijn tabblad zie je als het goed is niks daardoor.
Je kunt indien je weer wilt bewerken ze weer zichtbaar maken op dezelfde manier maar door "zichtbaar maken/unhide" te kiezen.
Andere manier om je team verborgen te houden, is pas later in de excelfile invullen of je team naar mij toesturen in pm voor de deadline.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.