Budgetpoule Tour de France (scorito)

1 2 3 4 5
embargo

Ik merk wel dat ik het budgetspel nu al leuker vind.
Voor het grote spel had ik in 5 minuten een team bij elkaar geklikt, ik ben nu al 4 dagen lang non-stop aan het switchen

RobbinV

Toch al een tweetal deelnemers die ik graag in me team had gefietst gaan nu niet mee. Gilbert en Dupont

BigApple

Ik plaats even een berichtje, anders gaat dit forum uit de "shortlist" :-)

Flinke puzzel om een team op de been te brengen wat sterker is dan WCEendT. En het valt ook niet mee om zo vlak na een sterke Giro weer te moeten pieken ;-)

d00pzor

Ik wil wel op de wachtlijst!

BigApple

Silenzio: klopt het dat nog niet alle renners in de sheet staan ? Ik mis er een paar die ik graag wil kiezen :-) Ik kan natuurlijk geen namen noemen :-)

Silenzio31

'@BigApple, ik heb weer een update doorgevoerd, het is als het goed is nu alleen nog wachten op de definitieve selectie van EF1. Dus je kunt Kevin Ledanois nu in je team zetten ;)

@d00pzor. Welkom, ik zet je op de wachtlijst. Ik ga ervanuit dat er wel een plekje ontstaat.

Mochten er nog foutjes in de startlijst/prijslijst zitten hoor ik het graag.

Silenzio31

Even een korte uitleg voor het invullen.
De rennercodes van de 20 renners die je in je team opneemt vul je in in A16-A35. De rennerdetails worden dan automatisch bijgezocht. Voor Bettiol vul je dus BET in.

Voer 20 codes in in die 20 cellen om je team compleet te maken. Stel je bent Embargo en wilt een team samenstellen met Bettiol, Woods, Landa , Langeveld en nog 16 anderen
Plaatjes:
1 Leeg vel (embargo): https://www.mupload.nl/img/s728pdpde.png
2 Vind rennercode van Bettiol in de startlijst (BET): https://www.mupload.nl/img/59ototdnoug.png
3 Voer BET in A16: https://www.mupload.nl/img/5tzud9.png
4 Vul je team aan met 19 andere rennercodes in A17-A35: https://www.mupload.nl/img/d7qauxum6vcd.png
5 Vervolgens kun je per etappe 9 rennercodes invullen. Voor etappe 1 gebruik je A3-A11, voor etappe 2 K3-K11 etc. Als het goed is kleurt de rennercode groen in je team en in je selectie. Als ie geel blijft heb je iemand van buiten je selectie gekozen. Als het goed is ziet het er dus zo uit als je Moscon kopman maakt eerste etappe en nog 8 selecteert uit je team: https://www.mupload.nl/img/0nh6583gs0i.png

Het is eigenlijk allemaal niet zo moeilijk als je eenmaal het rennercodesysteem doorhebt. Succes met puzzelen.

Kom je er niet uit, stuur dan gewoon je selectie met 20 renners en 9 voor etappe 1 (incl kopman) via pm naar mij. Vanaf e2 wel graag zelf invullen.

Peter Post Forever

Team ingediend! Even puzzelen met de codes, maar is gelukt!!

Huggyfonz

Craddock staat in elk geval nog bij EF, dat is een fout, en de prijzen bij EF kloppen ook niet, graag aanpassen dan klopt mijn budget
Edit: team is weer aangepast.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

ik heb me team klaar staan, succes allemaal

Silenzio31

De teams stromen binnen. Reeds 25 volledige voorspellingen zijn binnen.

Nog efkes en dan start die hele lange omweg van Brussel naar Parijs...

Ontbrekende/incomplete teams:
Mr10B
spiky
Platje
Monsieur C (incompleet)
bartje

Ik heb ook nog geen teams + selectie opgestuurd gekregen van de namen op de reservelijst. Goede kans dat er twee plekjes vrijkomen!

Jullie hebben tot 12:25u om je voorspelling compleet te maken.

Silenzio31

Scully ipv Craddock eringezet. Wat is er mis met de prijzen bij EF1?

Gerardv

Clarke moet 500K zijn. En Kangert moet erin voor Phinney.

Laatst gewijzigd
dspiky

Ingevuld. Ik ga het gewoon weer lekker zonder het 500k-koopje proberen (Herrada). Dat ging in de Giro immers ook zo goed (Masnada).

Silenzio31

Voorlopig ga je aan de leiding spiky ;)

ivo001

Heb geprobeerde de kolommen zichtbaar te krijgen maar dat is vrij onmogelijk op mobiel blijkbaar.
Mijn tabblad ligt nu een beetje overhoop oeps

SvenVDB

Ben ik de enige die de tussenstand niet kan zien?

Die excel file opent automatisch in de browser met excel online, maar hij wilt deze niet weergeven..

Silenzio31

De tussenstand moest ik eerst ff op pc openen inderdaad, heb inmiddels bijgewerkt. Weet niet of je er nu bijkunt?
En Ivo, rijen verbergen en zichtbaar maken gaat ook gewoon even op mobiel. Inmiddels gefixt. Had even in pm je selectie voor de dag doorgegeven :(

Dit is de voorlopige top10 (Huggy haalt uit in de pleogentijdrit met zn TJV/TIN/DQT brigade:

1 Huggyfonz 692
2 spiky 520
3 WCEendt 503
4 hartstikkebedankt 494
5 MaartenHartong 488
6 GerardV 483
7 embargo 478
8 Twiebol 465
9 RandomWielerLiefhebber 417
10 BrackenRidgeCycling 413
10 RobbinV 413

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Bij mij lukt het nog steeds niet Silenzio.

Huggyfonz

pffff in bugetspel een heeeeel stuk meer punten dan normale spel

Silenzio31

'@Sven, ik denk dat ie nu te openen is, op pc en tel.

Hier nogmaals de link.

https://1drv.ms/x/s!AvAsHn3zUEkAridEpMSACPtXkW_U?e=sqNdID

Laatst gewijzigd
embargo

Edit: Al opgelost

Laatst gewijzigd
Silenzio31

Een nieuwe tussenstand (top 10).

MaartenHartong op 2 na etappewinst. Hij stelde de 1,3,4,5 en 9 van de etappe op (Sagan kopman) en pakte nog wat puntjes met Buchmann, Schachmann en Bernal. Probleem is alleen... zijn teamselectie van 20 renners is 30.5 miljoen waard... Waarschijnlijk gaat dit toch helaas leiden tot een DSQ :O

1 Huggyfonz 916
2 MaartenHartong 779
3 WCEendt 707
4 GerardV 700
5 spiky 688
6 hartstikkebedankt 642
7 Twiebol 638
8 RobbinV 615
9 RandomWielerLiefhebber 610
10 BrackenRidgeCycling 576

Laatst gewijzigd
Maartenhartong

Ik zie het.. wat stom heb iets fout overgenomen van mijn excel... geen final check gedaan denk ik... helaas hoop op revanche als dat nog mag met vuelta.. succes allemaal

ivo001

Nogmaals excuses Silenzio. Op telefoon bleef hij maar toetsenbord openen en volledig inzoomen op 1 cel :S

Ben nu weer thuis en kan nu weer netjes mijn selecties invullen.
Etappe 2 en 3 stonden leeg bij mij, maar ik had daarvoor in de PB van 02 jul 19 14:22 mijn selectie voor doorgegeven, die heb ik er nu ingeplakt. Helaas stuyven niet opgesteld vandaag :(

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.