Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 106 ... 396 397
assen

De Plus afgestapt?!? Wat een kommer en kwel bij de ploeg zeg... Kruissie, Dumoulin, De Plus, WvA, allemaal toppers die problemen hebben. :-(

Yeez

Bij Kruijswijk zie ik geen problemen, Van Aert ook niet. Die wordt steeds beter. Dat De Plus en Dumoulin ziek zijn en Foss valt kan gebeuren. Elke ploeg krijgt weleens zo’n blessure- of ziektegolf. Enige wat tot nu toe een extra overwinning heeft gekost is de plaatsing van Dylan eergisteren ;)

S. Morgenstern

Oh jee, we mogen niet negatief zijn

Van wie? En waarover?

Stoempie

Morgenstern. Min keer min is plus

S. Morgenstern

Ja, wanneer je beide ploegleiders de keuze verwijt, dan ben je eigenlijk positief.

Rawolf

'@Yeez, pas was je nog niet zo positief over van Aert hoor haha. Maar ben ook wel positief over WvA, altijd geweest.

Laat Roglic maar snel beginnen ff 4 overwinningen pakken in een weekje en dan is t weer relaxed.

Yeez

'@rawolf zal die vooral in Baskenland doen. Parijs-Nice heeft een ijzersterk deelnemersveld. Met onder andere Alaphilippe.

TLJCAMPS

Voor een ‘vragenrondje’ met Chris Harper verwijs ik jullie naar het topic ‘Stel je vraag aan...’

kelderfan

'@Rawolf
Relaxed wordt 't voorlopig nog niet met TJV; tot aan de voet zag je TJV nog van voren, maar op de klim geen renner te bewonderen. Koen is als 22e. binnengekomen?

S. Morgenstern

Wat had je hier van Bouwman verwacht dan? 22ste zou een uitstekende uitslag zijn voor hem.

Laatst gewijzigd
Yeez

Toen ik hier kwam wist ik dat er een reactie van kelderfan zou staan. Always delivering. 22ste zou erg goed zijn!

kelderfan

Ik had meer gehoopt @Yeez, dat Koen bij de 1e. 20 zou zitten. Hij heeft kennelijk zijn eigen tempo gereden, want bij de 1e. versnelling waren er ca. 30 renners over maar geen TJV-renner meer erbij.
Dan heeft hij zoals Valverde nog een stel renners ingehaald op 't laatste stuk..

Laatst gewijzigd
Yeez

29ste. Nog niet verkeerd. Niks bijzonders verder. Ook rekening houdend met renners die beter kunnen en als knecht laten lopen. Campenaerts op 24 vanuit de vlucht vind ik wel erg verrassend zeg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het belangrijkste de komende dagen is nog een etappezege pakken met Dylan.... hier 20e of 29e worden is verder puur bijzaak. Geen energie verspillen op een berg waar je niet kan en gaat winnen

kelderfan

Dus het is aan Dylan om de meubelen te redden?

Yeez

'@kelderfan wie anders?

S. Morgenstern

Bouwman is een knecht waar je geen prestaties van moet verwachten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan lijkt me logisch dat je nu de meeste kans op een ritzege hebt met Dylan... en zelfs als dat niet gebeurt is er nog steeds geen man overboord hoor, voor vele is het seizoen nog niet eens begonnen. Het seizoen valt niet in het water omdat er wat minder wordt gescoord in het eerste deel van het jaar.

Yeez

'@rahimns dat klopt, maar al pak je hier geen overwinning en ook nog eens geen klassement, is dat voor deze koers gewoon teleurstellend. Dylan is de snelste sprinter op het moment. Dan mag je 2 ritzeges verwachten. Alleen positie nekt hem te vaak.

Yeez

De jumbo’s worden weer niet echt geholpen. Ook geen ttt of itt in de Dauphiné

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

dat klopt, maar al pak je hier geen overwinning en ook nog eens geen klassement, is dat voor deze koers gewoon teleurstellend. Dylan is de snelste sprinter op het moment. Dan mag je 2 ritzeges verwachten. Alleen positie nekt hem te vaak.

Je gaat er wel heel makkelijk overheen dat hier 5 van de beste sprinters van de wereld op dit moment aan de start staan en dat die van niveau elkaar echt niet zoveel ontlopen. Om dan maar even 2 overwinningen op te eisen is misschien iets te veel van het goede.

Yeez

'@rahimns met de snelheid die hij heeft is het realistisch. Ik eis niks op, maar hij is intrinsiek de snelste. Plaatsing en vechten voor positie is hij helaas geen ster in.

S. Morgenstern

Groenewegen lijkt me niet de beste sprinter van de vijf. Hij hoeft ook voor niemand onder te doen, maar met deze kanshebbers de helft van de sprints winnen is nogal wat. Dan zou je er toch echt net iets bovenuit moeten steken.

kelderfan

Quote:"29ste. Nog niet verkeerd. Niks bijzonders verder"
Nu ik had op iets meer gehoopt, mede ook omdat hij op hoogtestage is geweest met Laurens.
Donderdag komen Van Aert, Jansen en Teunissen terug van hun hoogtestage. Wat kunnen Teunissen en Jansen bewerkstelliggen in de Omloop of ga je dan ook zeggen 29e. nog niet verkeerd en niks bijzonders verder?

S. Morgenstern

Bouwman is een knecht. Teunissen en Jansen in mindere mate, zijn subtoppers in hun koersen. Waarom zou je dezelfde verwacht van die renners hebben, enkel omdat ze allemaal op hoogtestage zijn geweest?!

Bouwman werd hier vorig jaar op die klim, zoals eerder aangehaald, nog door Tony Martin in de vernieling gereden. Dit jaar heeft hij een mooie kans gekregen om op hoogtestage te gaan, waardoor zijn vorm beter zal zijn, maar daarmee zijn zijn intrinsieke kwaliteiten niet toegenomen.

Bouwman is gewoon geen renner die bergop met de beste mee kan. Hij is een hele degelijke allround knecht. Zo'n renner kun je er als ondersteuning van de kopman in bijna iedere koers heel goed bij hebben, maar hij heeft absoluut niet de kwaliteiten om een kopman te vervangen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 106 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.