Ik had meer gehoopt @Yeez, dat Koen bij de 1e. 20 zou zitten. Hij heeft kennelijk zijn eigen tempo gereden, want bij de 1e. versnelling waren er ca. 30 renners over maar geen TJV-renner meer erbij.
Dan heeft hij zoals Valverde nog een stel renners ingehaald op 't laatste stuk..
'@Kelderfan lijkt me logisch dat je nu de meeste kans op een ritzege hebt met Dylan... en zelfs als dat niet gebeurt is er nog steeds geen man overboord hoor, voor vele is het seizoen nog niet eens begonnen. Het seizoen valt niet in het water omdat er wat minder wordt gescoord in het eerste deel van het jaar.
Je gaat er wel heel makkelijk overheen dat hier 5 van de beste sprinters van de wereld op dit moment aan de start staan en dat die van niveau elkaar echt niet zoveel ontlopen. Om dan maar even 2 overwinningen op te eisen is misschien iets te veel van het goede.
Quote:"29ste. Nog niet verkeerd. Niks bijzonders verder"
Nu ik had op iets meer gehoopt, mede ook omdat hij op hoogtestage is geweest met Laurens.
Donderdag komen Van Aert, Jansen en Teunissen terug van hun hoogtestage. Wat kunnen Teunissen en Jansen bewerkstelliggen in de Omloop of ga je dan ook zeggen 29e. nog niet verkeerd en niks bijzonders verder?
Bouwman is een knecht. Teunissen en Jansen in mindere mate, zijn subtoppers in hun koersen. Waarom zou je dezelfde verwacht van die renners hebben, enkel omdat ze allemaal op hoogtestage zijn geweest?!
Bouwman werd hier vorig jaar op die klim, zoals eerder aangehaald, nog door Tony Martin in de vernieling gereden. Dit jaar heeft hij een mooie kans gekregen om op hoogtestage te gaan, waardoor zijn vorm beter zal zijn, maar daarmee zijn zijn intrinsieke kwaliteiten niet toegenomen.
Bouwman is gewoon geen renner die bergop met de beste mee kan. Hij is een hele degelijke allround knecht. Zo'n renner kun je er als ondersteuning van de kopman in bijna iedere koers heel goed bij hebben, maar hij heeft absoluut niet de kwaliteiten om een kopman te vervangen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.