Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 122 ... 396 397
Rawolf

Ga je niet naar Parijs Nice omwege veiligheid maar wel naar Nokere koerse waar er steevast 10+ op hun snufferd liggen

Rawolf

MPCC spreekt zich uit tegen Ketonen, ben benieuwd naar de stappen van Jumbo Visma hierin.

S. Morgenstern

De stappen van aangesloten ploegen lijken me interessanter.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

TJV is toch niet aangesloten bij het MPCC

Rawolf

Nou ja er word nog maareens benadrukt dat ketonen geen zoete koek is.

Of je nu aangesloten bent of niet maakt niet uit, er word niet over een verbod gesproken.

S. Morgenstern

Maar wat is er voor niet aangesloten ploegen veranderd? Wat is de nieuwe informatie?

Yeez

Deze etappe was op het lijf van Wout geschreven

Rawolf

Ik denk dat je Roglic verkeerd hebt gespeld

Poeksel

Eigenlijk wel gunstig dat TJV momenteel maar één echte sprinter heeft. Maakt het makkelijker om Dekker en Kooij in te passen (al zou ik de laatste eerst nog een jaar in de opleidingsploeg laten rijden).

kelderfan

'@Poeksel
Eens die David Dekker laat zich goed zien.

Yeez

'@rawolf van aert. Bol zit ook nog in het andere groepje. Denk je dat v aert zo’n heuveltje niet over komt?

Rawolf

'@Yeez, kijk eens naar die eerste 4 renners. Dat zijn allemaal types die stukken beter bergop rijden dan van Aert. De koers was zeer zwaar door t slechte weer en waaiervorming. vAert had inderdaad kans gemaakt op een toptienklassering maar voor de winst zou ik eerder Roglic aanwijzen.

Groenewegen komt zo'n heuveltje ook wel over hoor, alleen niet met de voorste :p

kelderfan

Jammer dat TJV niet heeft meegedaan; terwijl juist Sunweb wel van start is gegaan. Jumbo Academy rijdt bijv. wel in Istrië toch niet zover van het getroffen gebied vandaan.

skylimit

'@kelderfan TJV niet in Parijs-Nice maar wel in Istrie, dat is toch hilarisch of misschien wel hysterisch.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij ligt er een complete zee tussen, daarnaast zijn er in Kroatië vrij weinig gevallen bekend...

@Skylimit even goed lezen... de Academy rijdt daar niet de WTploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Nee dames en heren. Het gebied waar de maatregelen van kracht zijn, ligt tegen het gebied aan waar de Academy nu rijdt. Kijk maar eens op de kaart voordat je reageert.
@Skylimit
Ben jij aan 't trollen of zo, want er is een verschil tussen de profploeg en de opleidingsploeg.
Sunweb rijdt wel in Parijs-Nice en TJV jammer genoeg niet.

skylimit

Beiden teams zijn toch TJV, begrijpend lezen is voor jullie beide soms lastig;). Heeft niets met "trollen" te maken.
Bij de opleidingsploeg is het dus geen probleem tijdens deze periode koersen te rijden in zgn. risico-gebieden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik kan goed kaart kijken... zover ik weet ligt tussen Kroatië en Italië, Slovenië en anders een zee... dus over welk gebied heb je het dan. In Slovenië en Kroatië zijn nauwelijks besmettingen vastgesteld... dus ik zie het probleem niet. De ziekte kan niet kilometers via de lucht worden overgebracht.

@Skylimit de opleidingsploeg rijdt niet door risicogebied.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Volgens mij skipt de opleidingsploeg toch de volgende wedstrijd in Kroatië?

Stoempie

Istrian Spring Trophy

Yeez

Zover ik weet niet?

Yeez

Ze houden dezelfde selectie aan, terwijl ze eerst met andere jongen zouden rijden

Stoempie

Ja, dat was het. Geen nieuwe invliegen.

TLJCAMPS

Snap de verwarring al:

“Het Jumbo-Visma Development Team zou aanvankelijk met een andere selectie in Kroatië aan de start verschijnen van de Istrian Spring Trophy aankomende week, maar vanwege de coronacrisis ziet het team daar vanaf“

Wouter1998

Zal de Plus ook naar Catalonie gaan? Dan heb je wel een heel goed team 'kwa namen'.

1 2 ... 122 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.