Merijn Zeeman over het niet starten in Parijs-Nice
[Quote]Vooral omdat de ploeg geen opheldering kreeg van de ASO, de organisator van Parijs-Nice. Ploegleider Merijn Zeeman: ,,We hebben hen vragen gesteld als: hoe gaan jullie om met renners die gereden hebben in de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten? (Waar nog altijd renners in quarantaine zitten, red.). Maar ook: hoe gaan jullie met calamiteiten om? Zijn er garanties voor ruimte in ziekenhuizen? En hoe gaan jullie te werk bij eventuele besmettingen? We hebben geen antwoord gehad op die vragen. En daar kunnen we nu ook niet meer op wachten. Dus moeten we een streep zetten. Dan gaan we niet.’'[/quote]
'@Rahimns
Ik heb helemaal niet beweerd/geschreven dat niemand heeft beweerd dat TJV geïnformeerd heeft.
Daarbij heb ik ook aangegeven dat ik daarom denk ik dat TJV door te informeren deze koers WAARSCHIJNLIJK gaat rijden (4 teams vacant).
Dus niet automatisch als je het kunt lezen/begrijpen.
Voor de rest zoek het verder lekker uit.
Ga anders informeren als ex ambasseur en TLJV fan.
De komende periode geen gezamenlijke trainingssessies met het team aldus quote Zeeman in het AD.
Er komen nieuwe trainingsschema's.
Quote Merijn Zeeman: Vraag is nu ook: hoe nu verder? Hoe kunnen de renners zich voorbereiden op hun doelen? Extra gezamenlijke trainingsstages zijn geen optie, legt Zeeman uit. ,,Dat vinden wij nu niet verstandig. Om met een grote groep op dezelfde plek te zijn. Onze coaches gaan nu de lijnen met de individuele renners bewaken. Nieuwe trainingsschema’s uitstippelen en ons richten op de hoofddoelen die we met de ploeg hebben gesteld.’’
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.