Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 121 ... 396 397
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Merijn Zeeman over het niet starten in Parijs-Nice

[Quote]Vooral omdat de ploeg geen opheldering kreeg van de ASO, de organisator van Parijs-Nice. Ploegleider Merijn Zeeman: ,,We hebben hen vragen gesteld als: hoe gaan jullie om met renners die gereden hebben in de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten? (Waar nog altijd renners in quarantaine zitten, red.). Maar ook: hoe gaan jullie met calamiteiten om? Zijn er garanties voor ruimte in ziekenhuizen? En hoe gaan jullie te werk bij eventuele besmettingen? We hebben geen antwoord gehad op die vragen. En daar kunnen we nu ook niet meer op wachten. Dus moeten we een streep zetten. Dan gaan we niet.’'[/quote]

Stoempie

Wat gaat Bennet voor koersen rijden ter voorbereiding Giro?

S. Morgenstern

Catalunya

Stoempie

Tha

kelderfan

'@Yeez
Hoe zit dat nu met Monsere?
@S.Morgenstern
Ja dat is prima geregeld met Catalunya als voorbereiding voor de Giro. De rest op hoogtestage sturen.
Sepp Kuss weet nog wel plekjes. Een van de renners van CCC gaat daar noodgedwongen trainen op hoogte.

kelderfan

Met Laurens De Plus gaat 't nog steeds niet goed. Nu noodgedwongen naar het ziekenhuis met maagproblemen.
lees ik net.

Fanny

'@Rahimns
Quote:
@fanny niemand die ook beweert dat de ploeg niet geïnformeerd heeft over Monsere maar dat betekent niet automatisch dat ze hem ook gaan rijden.

Lezen is ook een kunst.
Ik had het trouwens ook gericht aan @Yeez.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny wat heb ik dan verkeerd gelezen, jij plaatst een artikel over het informeren van de ploeg naar een mogelijke startbewijs voor Monsere en ik reageer daar op en waarom zou ik mogen niet reageren... dit is toch een forum.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'@Kelderfan

Bron???

Tevens misschien handig voor iedereen om als er nieuws is meteen de bron erbij te zetten... Hoeven we zelf niet het hele internet af te speuren! ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@TijmenCamp In de leiderstrui daar kan je de meeste bronnen van Kelderfan terugvinden. Hij is van de week in het ziekenhuis geweest voor wat onderzoeken... hij is niet opgenomen of zo. Voorlopig staat hij nog steeds op de startlijst voor Baskenland

Fanny

'@Rahimns
Ik heb helemaal niet beweerd/geschreven dat niemand heeft beweerd dat TJV geïnformeerd heeft.
Daarbij heb ik ook aangegeven dat ik daarom denk ik dat TJV door te informeren deze koers WAARSCHIJNLIJK gaat rijden (4 teams vacant).
Dus niet automatisch als je het kunt lezen/begrijpen.
Voor de rest zoek het verder lekker uit.
Ga anders informeren als ex ambasseur en TLJV fan.

Fanny

De komende periode geen gezamenlijke trainingssessies met het team aldus quote Zeeman in het AD.
Er komen nieuwe trainingsschema's.

Quote Merijn Zeeman: Vraag is nu ook: hoe nu verder? Hoe kunnen de renners zich voorbereiden op hun doelen? Extra gezamenlijke trainingsstages zijn geen optie, legt Zeeman uit. ,,Dat vinden wij nu niet verstandig. Om met een grote groep op dezelfde plek te zijn. Onze coaches gaan nu de lijnen met de individuele renners bewaken. Nieuwe trainingsschema’s uitstippelen en ons richten op de hoofddoelen die we met de ploeg hebben gesteld.’’

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny waar slaat dit op joh... ik voer toch een normale discussie. Dat ik je niet begrijp is toch geen reden om zo te reageren. Begrijp echt niet wat je tegen me hebt, ik doe toch ook normaal tegen jou. Jammer hoor dat het zo moet.

dimitrivb

Team rijdt Monseré NIET.
Bron: mijn mailbox met de planning.
Bij deze hopelijk duidelijk zo ;) ;)

Fanny

'@Dimitri van Boxtael
Dank je voor de informatie.
Even nog een vraag.
Gaat TJV met het hoofdteam de Volta rijden ipv het development team of is dit nog niet bekend.

dimitrivb

'@fanny zonder dank! Er was hier blijkbaar wat onduidelijkheid en onenigheid over :)
Het was de bedoeling om met mix team te gaan dus zowel met Devo- als WT-renners. In de huidige tijden, kan het wel eens wijzigen ...

Fanny

'@Dimitri
Dank voor je snelle antwoord in deze.
L1 verwacht waarschijnlijk de hoofdploeg exclusief de RvV renners.

dimitrivb

'@ fanny ... kan ook zomaar! Is ook nog te ver weg om definitieve selecties te maken

Fanny

'@Dimitri
OK

TLJCAMPS

Eenkhoorn, Mick Van Dijke, Pluimers en Geleijn reden trouwens vandaag langs het huis van een vriend in Vijlen... Gewoon toeval of parcoursverkenning voor de Volta Limburg?

Wheely

Toch niks toevalligs aan om bij een vriend langs te gaan?

kelderfan

In ieder geval is Bredene erbij gekomen.

dimitrivb

Nokere en Bredene komen er idd bij, GP Denain stond al geprogrammeerd terwijl Drenthe van het Devo-team wordt overgenomen

Fanny

Ex TLJ renner Tankink in de Volta Limburg Classic.

https://www.1limburg.nl/bram-tankink-medekoersdirecteur-volta-limburg-classic

$kedel

Al dat geschuif terwijl het toch allemaal afgelast word..

1 2 ... 121 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.