Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 120 ... 396 397
Rawolf

De basis voor de Tour leg je nu. Bv Froome die begint ook niet voor niks in de UAE hé, hij had ook voor een rustigere en veiligere aanpak kunnen kiezen maar hij weet ook als ik de Tour wil winnen moet je nu beginnen met wedstrijd hardheid opdoen.

Tuurlijk Kuss gaat de tour niet winnen maar het motto vanuit de ploeg is alles op de Tour dus ik neem aan dat ze ook de programmas van knechten niet gaan vernachelen

S. Morgenstern

Vernachelen lijkt me een tamelijk overdreven term. Helemaal wanneer het een programma betreft dat oorspronkelijk de hele koers nooit bevatte.

Imbatido

Leuke bijkomstigheid is dat Wout van Aert dus toch een tijdrit gaat rijden dit voorseizoen. En dat zijn concurrenten voor de tijdrit op de Olympische Spelen Campenaerts, Lampaert en De Gendt ook in Parijs-Nice rijden.

Yeez

Wout heeft op stage in januari 1 keer op de tijdritfiets getraind. Dat wordt pas na het voorjaar weer een doel. Verwacht geen wereldwonderen na zo’n crash en in 8 maanden 1 keer op dat ding zitten

kelderfan

Nokere Koers en de Ronde van Drenthe worden toegevoegd volgens IDL.
Dylan wordt ´t uithangbord in de Ronde van Drenthe
@Michiel De Rooij
Dus van de T/A naar Drenthe is kleine stap.

Fanny

TJV met ploeg waarschijnlijk naar GP Monseré.
Althans men heeft geïnformeerd om eventueel daar te mogen starten.
Ik gok dat Groenewegen daar dan bij is.
De beslissing daarover zal denk ik vandaag wel vallen.

Yeez

Geen monseré voor de ploeg.

Fanny

'@Yeez
Quote: Geen monseré voor de ploeg.
Hoe weet je dat of is het een gok ?

Yeez

'@fanny ga er maar vanuit dat het klopt

Yeez

'@fanny er zijn tm msr eigenlijk 4 koersen die beschikbaar zijn voor toevoeging. Deze was er 1 van, maar deze hebben ze niet gedaan

Rawolf

'@Yeez waarom doe je zo vaag over je bronnen?🤔

kelderfan

Je bedoelt naast Nokere en Drenthe wsl Bredene Koksijde Classic?

Yeez

'@kelderfan ja

Rawolf

Als Jumbo geinformeert heeft voor Monsere ga ik er vanuit dat ze erbij zijn, in principe de ploeg die ze t liefst op de startlijst willen naast Quickstep

Yeez

'@rawolf toch doen ze hem niet kreeg ik te horen

Yeez

Je hebt als opties om extra te koersen alleen:

Gp monseré
Nokere Koers
Drenthe
Bredene Koksijde Classic

Dit zijn ook niet dé grote koersen. Die onderste 3 doen ze. Dit is ook in de media duidelijk geworden. Monseré is geïnformeerd, maar die doen ze niet. Kan zijn dat die vol zit. Hadden maar plek voor 4.

Overigens, zijn alle koersen in Italië nu officieel uitgesteld (Tirreno, Strade, GP Industria, Tour de Sicilia, Coppi Bartali & MSR)

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ja hoezo krijg jij dat te horen zeg dan wat je bron is haha.

Beetje moeilijk t zo aan te nemen

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf nee, sommige dingen kun je niet zeggen. Anders vallen ze weg. En trouwens, nokere en drenthe staat al in de media dat ze rijden. Naja monseré dus niet

kelderfan

'@rawolf
Je weet toch wel, wie de bron is van @Yeez. ;)

kelderfan

PCS meldt nu met rugnummers Nokere Koers de volgende renners Eenhoorn, Van der Hoorn, Leezer, Lindeman, Pfingsten, Roosen en Wynants.

Laatst gewijzigd
Imbatido

En toen gingen ze ook niet naar Parijs-Nice.

https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1235916686953459712

kelderfan

Wordt die koers ook uitgesteld tot oktober? Dat wordt een druk najaar.

Laatst gewijzigd
tdola

Balen ook geen Parijs-Nice.....Zou die ook nog totaal afgelast worden?

Had ik volgende week net vrij, denk lekker wielrennen kijken....dus niet.

Fanny

Hier de bron dat TJV geïnformeerd heeft voor de GP Monsere.
https://www.gelderlander.nl/wielersport/kleine-wedstrijden-in-trek-na-schrappen-koersen-italiaans-voorjaar~ab215f4e/

@Yeez
Graag even de bron dat ze hem niet rijden. Wat is daar nou zo geheimzinnig aan.
Of heeft iemand van het kader van TJV of een renner dat jou verteld onder strikte geheimhouding.
Dan had je het misschien hier beter niet kunnen vertellen. Deze persoon kan ook het forum lezen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@fanny niemand die ook beweert dat de ploeg niet geïnformeerd heeft over Monsere maar dat betekent niet automatisch dat ze hem ook gaan rijden.

1 2 ... 120 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.