Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 119 ... 396 397
tdola

Afgelasten van Tirreno en msr lijkt me kwestie van tijd helaas.

Alternatief programma?
tjv development doet al mee aan ronde van Drenthe dus daar kan wt team niet meer inschrijven denk ik.

Vanuit tjv enige geluiden gehoord of ze overwegen toe te voegen Gp monsere, of wellicht Nokere koerse, Koksijde Classic (maar die al vol mgl als ik pcs bekijk), Classic Loire atlantique, cholet pays de la Loire, route adelie de vitre?

Je wilt toch dat iedereen wel wat kan rijden iig lijkt me.

kelderfan

'@tdola
Goed bezig en hopelijk pakt TJV dat op.
T/A gaat ook niet door en wordt wsl verplaatst naar 't najaar.Oktober?

Rico.

'@kelderfan: zijn die nieuwe data in september zelf bedacht?

kelderfan

Nee

Rahim Vlasblom
admin

Denk dat ze in Canada niet echt heel blij zullen zijn met 12 september voor de Strade...

Denk dat het eerder oktober zal gaan worden, als ze al toegevoegd kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Imbatido

Geen Jumbo-Visma in de Tirreno en Sanremo.

AWestie

En dan te bedenken dat de wielerkalender van dit jaar al gepriegel was door de Olympische Spelen er ook nog tussendoor.

tdola

Tirreno en msr zullen ook wel afgelast worden denk ik. Kan me niet voorstellen die wel door als strade al geannuleerd.

kelderfan

T/A en MSR worden ook verplaatst. Gisteravond is dat genoemd in een programma over wielrennen.

Rahim Vlasblom
admin

De ploegen mogen een renner meer meenemen in Parijs-Nice

tdola

Ga je in pn renners voor je klassieke voorjaar inzetten voor wedstrijdritme? Met risico toch quarantaine en dan geen voorjaar Wrs meer over..... Zou t niet wagen denk ik.
Als de plus, roglic en kuss ed even in quarantaine zouden zitten vervelend maar voor programma iets minder dramatisch.

Zou graag nieuws horen als bora dat tjv andere wedstrijden heeft toegevoegd.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat lijkt mij goed nieuws. Wie wordt ''t.

Rawolf

De klassieke mannen kunnen die koers wel missen. Vorig jaar kozen ze ook voor een trainingsblok ipv wedstrijd, wat wel een slechte keuze was maar ook weer geen ramp.

Landeirovic

Laat ons eerlijk zijn. Jammer voor Roglic dat er zo weinig concurenten zullen meedoen. Denk aan Fuglsang, Bernal, Pogacar. Enige positieve is dat hij wel meer kans maakt op overwinnigen. Ik denk wel dat hij zich graag eens deftig had willen testen tegen de concurentie.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb geen idee.... dat zal de ploeg een deze dagen wel bekend maken

wieler4live

Ik denk dat de ploeg weleens helemaal omgegooid kan gaan worden dat de klassieke mannen worden toegevoegd en misschien ook wel dylan ik zou gaan voor (al is dat meer dromen)
Roglic
Bennett
Gesink
De plus
Teunissen
Jansen /Wynants
Van Aert
Groenewegen

Als jansen fit genoeg is om starten jansen anders Wynants.

xistnc

Wout switcht naar P-N, meldt ASO. Ik weet niet of Dylan daar zoveel te zoeken heeft.

tdola

T rare is dat van aert niet switcht. Want stond niet op de planning voor Parijs - nice. Dus in hoeverre dat klopt???

Stoempie

Van Tirreno naar PN

S. Morgenstern

Van Aert zou Tirreno niet rijden.

kelderfan

Lijkt mij een goede zaak, dat Wout Van Aert aansluit bij Parijs/Nice. Dan zijn er meer verschuivingen op komst.

Rawolf

'@Wieler4live, nu verplaats je het probleem. Kuss is ook een van de belangrijke renners voor de tour.

Rahim Vlasblom
admin

De ploeg gaat er inderdaad anders uitzien dan hij tot nu toe was... hij zal op een aantal plaatsen wijzigen.

S. Morgenstern

Het is voor de Tour renners toch niet cruciaal om deze week een koers te rijden? Kuss had hem oorspronkelijk ook niet eens op zijn programma.

wieler4live

En kuss heeft al een wedstrijd gereden

1 2 ... 119 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.