Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 13 ... 396 397
Witte Trui

'@Rawolf, dank voor het inplakken van het interview. Interessant artikel. Ik heb het idee dat TJV weliswaar een bescheiden basisbudget had, maar dat (extra) de portemonnee is getrokken voor van Aert én veel diensten/producten via de sponsoren in de ploeg geïnvesteerd worden.

@Michiel; Pfingsten afgelopen jaar niet echt in de gaten gehouden. Volgens mij is dat een sterke renner, waarvan het nog even afwachten is hoe die het gaat doen bij TJV ;-)

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Hij zal wel zijn opgevallen in de Hammer Stavanger en Rund um Köln. Om Politt achter je te houden is niet verkeerd.
Bora is compleet en Politt moet nog vrij zijn! Trek je portemonnee maar.

Yeez

Die gaat naar ica

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Jumbo-Visma is ook compleet... ;)

ti-raleigh

Als ik het bericht van Zeeman lees, zijn de O.S. wel degelijk een optie voor De Plus. Kunnen sommige stellingen weer herzien worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ti-raleigh er is ook nooit gezegd dat het geen optie is, alleen in hoeverre zal het bij hem een doorslaggevende factor zijn in de keuzes die gemaakt gaan worden voor zijn programma. Hij zal daar waarschijnlijk niet als kopman aan de start staan en de bondscoach maakt pas later in het seizoen een definitieve keuze.

ti-raleigh

'@ rahimns
Niet door jou, nee.
En of hij gaat en in welke hoedanigheid moeten we idd nog maar zien. Maar veel beteren heeft België nou ook weer niet.

Rawolf

Tja de Plus gaat geen Olympisch kampioen worden, zo realistisch moet je wel zijn. Goed knechten in de Tour is belangrijker dan een top 15 plek in de OS.

Yeez

Voor de ploeg is de tour sowieso belangrijker dan de os. Dat is meer een landen dingetje. Wat merkt een ploeg daarvan?

kelderfan

'@rahimns
Over de sponsering gesproken. Volgens jou plek 17 {van de 18} voor dit jaar. Maar bij het verhaal Zeeman kun je lezen, dat tijdens de TdF e.e.a. al was bijgesteld met plek 7 van de 18. Dus jou idee klopt niet met de werkelijkheid.
In het begin minder als UAE {Bahrain was de laatste} en bij de TdF al bij beste 10. Het kan verkeren.

kelderfan

'@Yeez
Wat doe je dan met Tom Dumoulin, die dolgraag naar de OS wil afreizen om de ITT te betwisten.
Zeeman zegt het zo, dat er 3 keuzes zijn voor de toppers. 1) Elk een GT; 2) combineren; 3} Alle drie in de TdF.
Tom moet 100% zijn om o.a. Dennis en ook Roglic achter zich te houden.

S. Morgenstern

Renners die naar Tokyo kunnen gaan, zijn daarmee niet meteen renners voor wie je het programma op die koers af moet stemmen. Volgens mij was dat het punt dat hier door meerdere mensen werd gemaakt. De opmerkingen over De Plus passen prima binnen dat verhaal.

Stoempie

Voor Bennet zouden ze wdb best een uitzondering mogen maken. Dus de Giro en geen TDF.

S. Morgenstern

Waarom zou je voor hem graag een uitzondering zien?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan niet volgens mij, volgens Merijn Zeeman... en kan jij mij de quote geven waar het tijdens de Tour al was bijgesteld naar een 7e plek.

Stoempie

Bennet heeft veel pech gehad met z'n steken en heeft door de komst van Dumoulin geen kans meer op een kopmanschap in een grote ronde (maar wel de kwaliteiten). En hij is een fantastische gozer.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Als een renner als Bennett of De Plus door hun land als (mede)kopman wordt gebombardeerd op de O.S., zullen die heren hun programma daar mede op afstemmen. Volgens mij was dat het punt dat hier door meerdere mensen is gemaakt. Die opmerkingen over De Plus passen prima in dat verhaal.

S. Morgenstern

Ik geloof er niet in dat kopmanschap voor hun land invloed heeft op de overweging of De Plus en/of Bennett nodig zijn in de Tour de France. Jij kunt daar wel in geloven, maar dat staat los van het punt dat je maakte over opmerkingen van anderen die de OS niet als optie voor die renners zouden zien.

@Michiel; die gunfactor heeft hij wat mij betreft ook! Ik denk alleen niet dat er voor hen in Tokyo de mooiste kansen liggen, maar zijn eigen wensen zouden best eens die richting op kunnen gaan.

Laatst gewijzigd
Stoempie

We zullen zien 😀

kelderfan

'@Sephiroth
zie https://www.ns-businesshub.com/business/tour-de-france-2019-sponsors/
Dat ging niet over de budgetten 2020. Dus ja goed lezen.;)

S. Morgenstern

Dat is echter ook niet een lijstje dat vergelijkbaar is met de gegevens waar Zeeman naar verwees.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die lijst klopt echt niet... weet niet waar de auteur de bron vandaan heeft, maar dit zijn niet de teambudgetten van de ploegen.

kelderfan

'@rahimns
Het zal wel nepnieuws zijn, maar hoe verklaar je 't dat TJV van 2019 17e. plek naar 7/8e plek gaat in 2020. Want ja er is extra geld gekomen om Tom Dumoulin te halen en het verlengen van contracten, maar wat er nu is bijgekomen is echt wel een groter bedrag te noemen. Daarnaast is er ook nog geld bijgekomen voor het jeugdteam.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wellicht zit er niet zoveel verschil tussen middenmoot en de onderkant van de lijst en ben je er al grotendeels met die miljoen(en) van Dumoulin, Roglic en Groenewegen. Zou mij niets verbazen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Er wordt gewoon heel veel geïnvesteerd... met 5 miljoen extra (wat ik verwacht) en dat is buiten het geld wat in de opleidingsploeg wordt gestoken en daar praat je niet eens over tonnen, dan klim je meteen wel flink op de lijst hoor. Dan komen ze gewoon bovenaan het lijstje van de middenmoot te staan.

1 2 ... 13 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.