'@Rawolf, dank voor het inplakken van het interview. Interessant artikel. Ik heb het idee dat TJV weliswaar een bescheiden basisbudget had, maar dat (extra) de portemonnee is getrokken voor van Aert én veel diensten/producten via de sponsoren in de ploeg geïnvesteerd worden.
@Michiel; Pfingsten afgelopen jaar niet echt in de gaten gehouden. Volgens mij is dat een sterke renner, waarvan het nog even afwachten is hoe die het gaat doen bij TJV ;-)
'@ti-raleigh er is ook nooit gezegd dat het geen optie is, alleen in hoeverre zal het bij hem een doorslaggevende factor zijn in de keuzes die gemaakt gaan worden voor zijn programma. Hij zal daar waarschijnlijk niet als kopman aan de start staan en de bondscoach maakt pas later in het seizoen een definitieve keuze.
'@rahimns
Over de sponsering gesproken. Volgens jou plek 17 {van de 18} voor dit jaar. Maar bij het verhaal Zeeman kun je lezen, dat tijdens de TdF e.e.a. al was bijgesteld met plek 7 van de 18. Dus jou idee klopt niet met de werkelijkheid.
In het begin minder als UAE {Bahrain was de laatste} en bij de TdF al bij beste 10. Het kan verkeren.
Ik geloof er niet in dat kopmanschap voor hun land invloed heeft op de overweging of De Plus en/of Bennett nodig zijn in de Tour de France. Jij kunt daar wel in geloven, maar dat staat los van het punt dat je maakte over opmerkingen van anderen die de OS niet als optie voor die renners zouden zien.
@Michiel; die gunfactor heeft hij wat mij betreft ook! Ik denk alleen niet dat er voor hen in Tokyo de mooiste kansen liggen, maar zijn eigen wensen zouden best eens die richting op kunnen gaan.
'@rahimns
Het zal wel nepnieuws zijn, maar hoe verklaar je 't dat TJV van 2019 17e. plek naar 7/8e plek gaat in 2020. Want ja er is extra geld gekomen om Tom Dumoulin te halen en het verlengen van contracten, maar wat er nu is bijgekomen is echt wel een groter bedrag te noemen. Daarnaast is er ook nog geld bijgekomen voor het jeugdteam.
'@Kelderfan Er wordt gewoon heel veel geïnvesteerd... met 5 miljoen extra (wat ik verwacht) en dat is buiten het geld wat in de opleidingsploeg wordt gestoken en daar praat je niet eens over tonnen, dan klim je meteen wel flink op de lijst hoor. Dan komen ze gewoon bovenaan het lijstje van de middenmoot te staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.