Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 138 ... 396 397
Yeez

Ik moet het eerst nog maar eens zien of ze stoppen dit jaar. Niemand wil zo stoppen, dus kan best dat door de huidige tijd ze nog een jaartje doorgaan.

kelderfan

Wellicht dat Leezer stopt? Dan zou een minder ervaren knecht de oplossing zijn. En ja, hoe zit dat met Pfingsten?

kelderfan

CN komt met mogelijke versterkingen voor 't Vlaamse traject.
Transfer Mechanics: Top 10 Classics riders on the market:
Politt, Terpstra, Jungels, Lampaert, Teuns, Valgren, Stuyven, en Sep Vanmarcke.

Stoempie

Doe mij maar Ben Hermans

Yeez

'@kelderfan jij trekt leezer en pfingsten alleen in twijfel, omdat je ze zelf niet goed genoeg vindt of niet goed genoeg vindt klinken. Dat ze nog wat ouder zijn is natuurlijk helemaal mooi meegenomen voor je. Ik zie geen reden om deze goede knechten weg te doen.

Stoempie

Leezer heeft toch last van z'n rogge?

S. Morgenstern

Leezer is geen cruciale schakel in het Vlaamse blok, Wynants heeft wel een rol die niet makkelijk door anderen ingevuld kan worden. Het stoppen van de eerste zou niet om een vervanger voor Vlaanderen vragen, waar dat in het geval van Wynants wel nodig zou kunnen zijn.

Pfingsten heeft tot nu toe weinig aanleiding gegeven om te denken dat hij niet goed genoeg is voor zijn rol, maar mocht hij stoppen zal het uitkijken zijn naar iemand anders die een rol kan spelen in de lead-out van Groenewegen. Of er moet nu ruimte zijn om daar kwalitatief een stap vooruit te doen, maar verwacht niet dat de prioriteit wat dat betreft bij de 'reserve'-trein van Groenewegen zal liggen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Tot nu toe heeft martens aangegeven te stoppen en las in dat wynants aan heeft gegeven dat dit meer dan waarschijnlijk zijn laatste jaar is

Maarja, toen kwam corona...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Ik heb gelezen dat Leezer met rugproblemen heeft gezeten of nog is. En wat @S.Morgenstern zegt, dat hij niet cruciaal is voor het Vlaamse blok. Pfingsten is voor mij een open boek, die zich nog moet bewijzen. Hij heeft terecht een contract voor 1 jaar.
@Michiel De Rooij
Hermans is zeker een goede vervanger voor Paul Martens, maar die Carl Frederik Hagen is ook niet mis en een Noor.
Visma zal die toch liever zien komen.

Krentenbol

Wel typisch dat een Pfingsten zich nog volledig moet bewijzen, wat overigens niet geheel onreëel is. Maar dat ene Floris de Tier bewezen had het niveau niet te hebben, wel gewoon verlengd mocht worden.

Mocht Wynants stoppen zal er waarschijnlijk naar een ervaren man gezocht worden voor het Vlaamse werk. Anders houdt je wel echt een jonge groep over. Maar dat lijken mij niet de ervaren mannen te zijn uit het lijstje van CN, die rijden allemaal om te winnen en hebben bijbehorend prijskaartje.

Moet wel zeggen dat ik me nog niet genoeg verdiept heb in aflopende contracten om te kunnen speculeren over namen.

kelderfan

Floris De Tier heeft zich verschillende malen laten zien, maar door malheur/ziekte heeft hij lange tijd gekwakkeld.
Ik vond 't jammer, dat hij wel moest vertrekken.
Wynants is zeker nog niet versleten, maar wordt wel een dagje ouder; dus moet je kijken naar een goede opvolger, die hem op termijn kan vervangen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@krentenbol die namen zijn terug te vinden in de openingspost van dit topic

Stoempie

Kelderfan. Hermans blijft een gebbetje die ik er zo nu en dan ingooi. Die Hagen van Lotto is zeker een interessante renner.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Nwe. ontwikkelingen. Sunweb denkt aan Bardet en Sam Oomen wil opstappen. Dus wat betreft jouw gebbetje.
Sam Oomen naar TJV?

S. Morgenstern

Oomen zou een hele goede vervanger zijn bij een vertrek van De Plus.

Volgens de Telegraaf is Oomen er nog niet over uit of hij wil verlengen bij Sunweb, is overigens wat je hebt gelezen..

Laatst gewijzigd
kelderfan

Waarom bij vertrek van Laurens De Plus? De Telegraaf weet meer.

S. Morgenstern

Omdat Oomen voor het salaris van Wynants en Martens niet aan gaat sluiten in de rij talentvolle knechten van Roglic, Dumoulin en Kruijswijk?! Voor in die rij echter, met iets wat in de buurt komt van het salaris dat er voor De Plus zal liggen, zie ik wel als reëele mogelijkheid.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja, dat extra potje wordt dan wel 't probleem, maar ik zie Laurens De Plus wel blijven.

S. Morgenstern

Oké, dan is er dus weinig reden om de twijfel van Oomen te relateren aan deze ploeg.

Yeez

Ze hebben al 25 namen voor 2021 en 5 aflopende contracten met oomen kelderman power flork en arndt. dan is er ook nog eens de interesse in bardet. Gok dat oomen en power weggaan eigenlijk. Oomen lijkt mij ook een gevoelsmens en ik zie hem hooguit bij jv, trek of mitchelton te rijden. Misschien nog lotto

veld

voor hetzelfde geld heb ik liever De Plus dan Oomen. De plus kan langer hard op kop rijden dan Oomen. Maar als extraatje zie ik Oomen wel zitten. Hij en Bevin erbij en je hebt echt een topteam.

Yeez

'@veld dat zal dromen blijven denk ik.

hartstikkebedankt

Wat weten we al (redelijk zeker) over de Giro selectie van TJV?

Ik kom eigenlijk niet verder dan Groenewegen en Bouwman. Het lijkt me niet dat ze de hele trein van Groenewegen uit de voorjaarsklassiekers gaan laten, toch? In Valencia en UAE is er ook al met andere treintjes gereden.

Schreef net in het Giro topic dat het voor Kruijswijk (gezien waarschijnlijk bezetting met wat mindere AK-mannen) juist dit jaar een uitgelezen kans zou zijn om die Giro toch nog proberen te winnen. Zal nu met een onmetelijke tegenstand in de Tour moeten gaan knechten waarschijnlijk.

Weet dat het niet gaat gebeuren gezien de sponsorbelangen maar ik zou zoiets toch overwegen:

Tour: Roglic, Dumoulin, De Plus, Gesink, Kuss, Teunissen, Van Aert, T. Martin
Giro: Kruijswijk, G. Bennett, Tolhoek, Bouwman, Groenewegen, Van Emden, Pfingsten, Martens/Wynants/Roosen

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett, Tolhoek, Bouwman, Hofstede, Groenewegen, Teunissen, Jansen en Martens was de selectie. Lijkt me ook nog steeds het uitgangspunt, behalve dan dat Teunissen en Jansen waarschijnlijk worden opgesteld in de klassiekers. Pfingsten is dan in ieder geval een logisch alternatief. Roosen zou kwalitatief het beste zijn voor Groenewegen, maar qua 'prima te missen in de klassiekers' zou Leezer of Van Emden ook kunnen.

Stoempie

Tour ploeg wordt normaal gesproken dezelfde als in beginsel beoogd. Dus zonder Teunissen en met Stevie.

1 2 ... 138 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.