Ik zou het mooi vinden als naast Oomen ook Kelderman wordt aangetrokken. Die leek het wel prettig te vinden om in de schaduw van Dumoulin te mogen rijden en is een fenomenale meesterknecht. Als Jumbo-Visma met Martin, Gesink, Roglic, Dumoulin, Kelderman, Teunissen, Van Aert en Oomen naar de Tour van 2021 zou kunnen zullen ze moeilijk te verslaan zijn.
'@Yeez
Kelderman heeft een paar keer aangegeven het lekker te vinden om in de schaduw van Dumoulin te rijden. Ik denk dat hij liever niet de druk op zich krijgt om als speerpunt van een ploeg naar een grote ronde te worden gestuurd. In een rol als meesterknecht/schaduwkopman kan hij met minder druk waarschijnlijk toch goede klassementen rijden.
Ik denk dat het voor Oomen ook prettig is om eerst in de schaduw van Roglic en Dumoulin weer geheel fit te worden om vervolgens als co-kopman van Kruijswijk de Giro en/of Vuelta te rijden.
ik denk ook niet dat er komend seizoen al renners vanuit het development team door zullen schuiven (zeker aangezien zij ook al enkele koersen mee mogen doen met het hoofdteam). Daarnaast zie ik Leezer ook graag blijven @yeez naast de door jou genoemde mannen. Ik verwacht dat Wynants niet nog een jaar door zal gaan, mocht hij dat wel doen kan je hem er met zijn ervaring prima bij hebben.
Verwacht daarnaast ook niet dat er veel grote namen binnengehaald zullen worden als er nieuwe renners bij zullen komen (naast Oomen en wellicht Kelderman, wat ik ook enorm toe zou juichen)
Heeft iemand anders problemen op dit forum? Ik kan soms geen enkel bericht zien of wordt naar pagina's met foutmeldingen verstuurd.
Ik kijk nu al met plezier uit naar de eerste wedstrijden van Oomen in het shirt van Jumbo-Visma. Hopelijk wordt hij regelmatig als co- of schaduwkopman aan Kruijswijk gekoppeld zodat ik in één wedstrijd naar mij twee favoriete Nederlandse wielrenners kan kijken. Ik zag Oomen altijd als de natuurlijke opvolger van Kruijswijk. Beide zijn meer klimmer dan tijdrijder (waarmee ik niet wil zeggen dat ze niet goed kunnen tijdrijden) en hebben een enorm doorzettingsvermogen. Daar is vorig jaar ook het vreemde toeval bij dat beide op jonge leeftijd met een beknelde liesslagader te maken kregen kort na hun eerste top 10 klassering in een grote ronde (wat voor beide de Giro was).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.