Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 161 ... 396 397
tdola

Kunnen we bij knwu niet aandringen op nk tijdrijden dan op die wo/donderdag ofzo? Dan kan van emden ook nog deelnemen iig.
Die is nu terecht (telegraaf ) pissig.

Cycling

van Emden heeft ook geluk. Hij kan het WK rijden en veel van zijn concurrenten niet. Als het NK tijdrijden verplaatst wordt doen andere NL toppers niet mee

veld

Ik denk niet dat een tijdritparcours met Vamberg ,evenmin als een in Zwitserland met daar haast onvermijdelijke hoogtmeters, iets is waar Van Emden rouwig om moet zijn.

kelderfan

'@rahimns
Het gaat TJV toch om Ineos van hun hoge toren te verdrijven en de TdF is het belangrijkste in wielerland.
Maar het is toch ook hosanna dat Roglic de Vuelta heeft gewonnen en dat Kruijswijk in de topdrie is gekomen met de hulp van Laurens De Plus, die nu naar Ineos gaat. Dan is de vraag toch terecht.

Rawolf

Vamberg kan vEmden wel hendelen, zeker als de tegenstand niet geweldig is.

tdola

Geen stiekeme hulp voor tjv in tour/Vuelta van oomen, want die gaat naar de giro (met Kelderman). Wel leuk om giro met die klassementsmannen voor nl te volgen dan iig. En wellicht ook inzicht hoe ver oomen al is (evt in vergelijking met de plus..).

kelderfan

Dat wordt dan weer een dubbel gevoel. Laurens De Plus/Antwan Tolhoek versus Sam Oomen/Wilco Kelderman wordt wel leuk om te volgen.

tdola

Kelderman lijkt kopman te zijn, oomen laatste helper en schaduw kopman.

kelderfan

Die ook maar halen dan, want dan ben ik ook blij;)

kelderfan

Maar wat te denken over Jos van Emden, die graag zijn driekleur wil behouden. Dat betekent dan dat Jos uit de Giroploeg moet worden gehaald. Misschien toch een optie om Hofstede mee te nemen.

S. Morgenstern

Hofstede is kansloos op het NK tijdrijden

Rawolf

'@Vlek, Kelderfan bedoelt dat Hofstede de Giro kan doen ipv Jos.

Maar in de Giro zijn ook 3 Tijdritten die Jos van Emden graag rijd denk ik :)

tdola

Van Emden gaat never nooit nu uit giro ploeg gehaald worden ivm nk tijdrijden.

S. Morgenstern

'@Randomwielerfan; de grap werkt niet als je niet speelt met wat hij bedoelt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Hofstede in de Giroploeg voor Jos ?? .... Het treintje van Dylan ontdoen van Jos lijkt me nou weer niet de meest handige oplossing.

edit: Hofstede was dus vervangen door Foss

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens de laatste berichten neemt Foss de plek van Hofstede in.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat was het... ik was ook al aan het twijfelen maar kon niet zo snel iets vinden.

kelderfan

'@rahimns
Wat is 't nu.
Jos van Emden wil graag 't NK rijden om de trui te verdedigen. Dat gaat niet samen met de Giro!
Hij heeft samen met Bouwman, Foss, Martin in de Giro ook kansen in de betreffende ITT's.
Mijn vraag is alleen is het wat om Lennard Hofstede alsnog mee te nemen.
@S.Morgenstern
Dat Foss meegaat is toch bekend, daar zijn geen vraagtekens bij. Maar Bouwman en Martin kunnen Dylan Groenewegen ook in 't wiel van Pfingsten afzetten.

Yeez

Ik denk dat de ploeg niet tegen Jos zegt: rijdt jij het nk tijdrijden maar en niet de giro, dus die kun je uit je hoofd zetten @kelderfan

S. Morgenstern

Hofstede en Bouwman zijn niet goed genoeg om het werk van Van Emden over te nemen in de Giro, dus dat is geen optie. De renners die wel geschikt zouden zijn, rijden in voor de ploeg belangrijkere wedstrijden, dus zijn geen optie. Zoals Van Emden zelf de Giro rijdt, omdat dat een belangrijkere wedstrijd is dan het NK tijdrijden, dus is het NK geen optie. Lijkt me allemaal niet zo ingewikkeld.

kelderfan

Waarom maakt Jos zich dan zo druk, als 't niet zo ingewikkeld is.

jvh93

Omdat Jos graag dat NK had willen rijden om zijn trui te verdedigen. Snap je dat niet?

Maar soms gaat het ploegbelang toch echt voor eigenbelang, en Jos is voor de ploeg veel belangrijker en meer waard in de Giro dan wanneer hij naar het NK tijdrijden zou gaan. Discussie afgerond, gaat niet gebeuren.

S. Morgenstern

Van Emden maakt zich niet druk, die weet waar de prioriteiten liggen.

Yeez

Die maakt zich niet druk, die vindt het alleen jammer.

karl66

Van Emden zegt ook niet dat hij de Giro op wil geven voor het NK. Hij baalt ervan dat het NK op een onlogische datum gehouden wordt en dat is iets heel anders.

1 2 ... 161 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.