Het kan zomaar zijn, dat het goed gaat in de TdF en dat Martin aan de bak om zijn kopman te beschermen. Het telt dan wel voor twee, maar er zijn niet veel mannen, die zijn taak kunnen overnemen {Van Aert en Gesink}.
Dan zie ik hem niet meer in de Giro acteren, omdat de rustperiode maar 1,5 week is. Dat zullen zijzelf ook wel inschatten, maar wie moet dan Martin vervangen in de Giro.
Dat staat daar volledig los van. Groenewegen is niet mee op trainingskamp omdat het terrein daar gewoon niet geschikt is voor hem.. ze willen hem niet teveel bergen over sturen. Martin is niet mee omdat hij zelf geen baat heeft bij een hoogtestage, Tolhoek zit in Italie en mocht daar zijn eigen programma volgen omdat zijn eerste koersen ook daar zijn en De Plus is gewoon nog niet fit genoeg.
Volgens mij zeggen we niet zoveel anders, alleen zeg ik dat het los staat van een hoogtestage straks voor de Giro. Ten eerste omdat de ploeg die in Oostenrijk traint niet op hoogtestage is. Dus of Tolhoek nou in Oostenrijk zou trainen of in Italie dat maakt op zich niet zoveel uit, maar ivm Corona wilde Tolhoek niet teveel reisbewegingen maken. Over Martin zijn we het dus wel eens. De Plus is echt gewoon niet fit genoeg om in Oostenrijk te trainen, dat hoorde wij gisteren ook nog van Ard toevallig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.