Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 173 ... 396 397
kelderfan

Met alleen Van Aert als uithangbord is 't een beetje mager @S.Morgenstern.

S. Morgenstern

Drie geïnteresseerde ploegen, is geen link naar Jumbo.

Van Aert lijkt me een uitstekend uithangbord voor België.

Gestoorden

Met alleen Van Aert als uithangbord is ’t een beetje mager @S.Morgenstern

Gast.. Lees al jaren mee.
Van Aert, misschien wel de grootste uit BE momenteel.
Wat wil je meer, Boonen? Zucht..

Oeverloos ... Oeverloos.. Oeverloos..

Wheely

Als TJV voor een renner als Teuns gaat zijn ze van het padje af naar mijn idee, je gaat toch geen kapitaal neerleggen om mogelijk een keer de Waalse Pijl te kunnen winnen. Als ze dan nog een Belg willen halen laat ze dan Benoot losweken bij Sunweb.

kelderfan

'@Wheely
Die Tiesj Benoot zou ik ook wel willen zien bij TJV, maar hij lijkt mij niet goedkoop en volgens @S.Morgenstern heb je aan een uithangbord genoeg. Daar denkt Jumbo kennelijk anders over, want die sponseren naast 't wielrennen ook de autosport.

kelderfan

Trouwens Van Aert en Gesink knallen. Ook Kruijswijk oogt fris in Tignes.

Laatst gewijzigd
tdola

Hoe gaat t met de plus? Iemand enig idee? Is hij mee op een trainingskamp?

Ook al gaat hij zeer Wrs weg, wel leuk om in giro een tjv te volgen die mgl voor klassement gaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola nee die is niet mee op trainingskamp, hij is wel al klachten vrij maar heeft nog een conditionele achterstand maar hij gaat waarschijnlijk pas weer koersen in de Tirenno. Hij bereid zich alleen voor.

Laatst gewijzigd
Barttej

De Plus is niet mee op trainingskamp. Net zoals andere renners die de Giro gaan doen, nu niet met de ploeg op trainingskamp zijn. Voor die renners volgt later een trainingskamp met de ploeg.

TLJCAMPS

'@barttej

Bouwman, Foss, Pfingsten en Van Emden zijn toch gewoon mee op trainingskamp?

Stoempie

En waarom is Martin niet mee op trainingskamp

Barttej

'@TijmenCamps: Ik doelde dan ook meer op de kopmannen in de Giro. Groenewegen, Tolhoek, De Plus en Martin zijn niet mee op trainingskamp met de ploeg.

Sandy Casar

Ik las in het blad procycling dat Tony Martin niet op trainingskamp gaat omdat hij daar weinig baat bij zegt te hebben en omdat het een te grote wissel trekt op zijn gezin. Die die natuurlijk met 2 grote rondes al veel moet missen. Dit in samenspraak met de ploeg uiteraard

TLJCAMPS

"@TijmenCamps: Ik doelde dan ook meer op de kopmannen in de Giro. Groenewegen, Tolhoek, De Plus en Martin zijn niet mee op trainingskamp met de ploeg."

Ah oké!

kelderfan

Ik snap ook nog steeds niet waarom Martin twee GT's achter elkaar gaat doen met 1,5 week pauze. Dan kun je op je vingers natellen, dat het fout loopt. De combinatie TdF en Vuelta lijkt mij toch verstandiger.

S. Morgenstern

De ploegleiding en Martin zelf zullen toch wel genoeg kennis hebben om goed in te kunnen schatten of dat een goed plan is?

kelderfan

Het kan zomaar zijn, dat het goed gaat in de TdF en dat Martin aan de bak om zijn kopman te beschermen. Het telt dan wel voor twee, maar er zijn niet veel mannen, die zijn taak kunnen overnemen {Van Aert en Gesink}.
Dan zie ik hem niet meer in de Giro acteren, omdat de rustperiode maar 1,5 week is. Dat zullen zijzelf ook wel inschatten, maar wie moet dan Martin vervangen in de Giro.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Plus is niet mee op trainingskamp. Net zoals andere renners die de Giro gaan doen, nu niet met de ploeg op trainingskamp zijn. Voor die renners volgt later een trainingskamp met de ploeg.

Dat staat daar volledig los van. Groenewegen is niet mee op trainingskamp omdat het terrein daar gewoon niet geschikt is voor hem.. ze willen hem niet teveel bergen over sturen. Martin is niet mee omdat hij zelf geen baat heeft bij een hoogtestage, Tolhoek zit in Italie en mocht daar zijn eigen programma volgen omdat zijn eerste koersen ook daar zijn en De Plus is gewoon nog niet fit genoeg.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Selectie Jumbo-Visma voor de Heistse Pijl:

16. Dylan Groenewegen
17. Koen Bouwman
18. Jos van Emden
19. Taco van der Hoorn
20. Lars Boven
21. Owen Geleijn
22. Olav Kooij
23. Rick Pluimers
24. Archie Ryan
25. Tim van Dijke
26. Mick van Dijke
27. Hidde van Veenendaal

Barttej

Dat staat daar volledig los van. Groenewegen is niet mee op trainingskamp omdat het terrein daar gewoon niet geschikt is voor hem.. ze willen hem niet teveel bergen over sturen. Martin is niet mee omdat hij zelf geen baat heeft bij een hoogtestage, Tolhoek zit in Italie en mocht daar zijn eigen programma volgen omdat zijn eerste koersen ook daar zijn en De Plus is gewoon nog niet fit genoeg.
Laten we de renners dan even snel belichten. In Oostenrijk waar de ploeg nu zit heb je ook genoeg vlakke wegen om te trainen, maar daar is niet voor verkozen. Martin klopt dat hij niet zoveel heeft aan een hoogtestage , maar met Tour en Giro samen is een rustige aanloop beter en kan die bij zijn gezin zijn. Tolhoek en De Plus hebben straks na de Tirreno een trainingskamp op de planning staan en daarom iets later starten om niet volledig opgebrand bij het begin van de Giro. Dit is wat ik heb vernomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij zeggen we niet zoveel anders, alleen zeg ik dat het los staat van een hoogtestage straks voor de Giro. Ten eerste omdat de ploeg die in Oostenrijk traint niet op hoogtestage is. Dus of Tolhoek nou in Oostenrijk zou trainen of in Italie dat maakt op zich niet zoveel uit, maar ivm Corona wilde Tolhoek niet teveel reisbewegingen maken. Over Martin zijn we het dus wel eens. De Plus is echt gewoon niet fit genoeg om in Oostenrijk te trainen, dat hoorde wij gisteren ook nog van Ard toevallig.

Laatst gewijzigd
kelderfan

IDL komt opnieuw met een bericht over Dylan Teuns en de interesse van meerdere teams, met een verwijzing naar Sporza. Zij benoemen dan o.a. TJV. Maar verder geen probleem, omdat Teuns 't zelf nog niet weet.

S. Morgenstern

Sporza noemt Jumbo? Waar dan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Teuns heeft geen namen genoemd van ploegen en dus is er niets veranderd aan het hele verhaal...

kelderfan

Kijk even bij IDL dan.
Quote:"Teuns geniet van interesse ploegen, maar moet keuze nog maken.
Naar verluidt zijn Israel Start-Up Nation, Team INEOS en Jumbo-Visma in de running."
Het gaat mij niet om, dat 't moet of zo, maar om de interesse.

1 2 ... 173 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.