Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 172 ... 396 397
kelderfan

'@Michiel De Rooij
"My gut feeling" heeft Dylan Teuns gespot. Met Bevin, Oomen en Teuns kan ik tevreden terug leunen.

Stoempie

Nah. Ook bij Jumbo moeten ze een beetje op de kleintjes letten. Geen gek idee, een kinderopvang hoek in de Jumbo's. Gekmakend zijn ze die kutkoters, midden in het gangpad krijsend bepalend hoe de winkelwagen door mama gevuld wordt. Sowieso moet je geen vriendjes met je kinderen willen zijn, niet overal over met ze onderhandelen. Andere meningen kunnen ze niet meer mee omgaan. Het resultaat zie je nu al op uni's. Het kaltstellen van mensen met de verkeerde mening. Cancel culture is hip.

Maar waar hadden we het ook alweer over, los van dat de jeugd van tegenwoordig veel meer moet gaan fietsen? Nee, geen Teuns Kelderfan. Ben benieuwd wat Jansen gaat doen. Misschien wil hij wel naar een ploeg waar hij meer de kopman wordt voor het voorjaar. Lindeman, Leezer...Martens, Wynants nog een half seizoen extra, minus de Plus.

Is Sinkeldam straks contractsvrij?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Heb je problemen met je gutfeeling; hierbij de bron.
Update - 16 juli 2020 (18.30 uur): RTBF: 'Ook Jumbo-Visma heeft interesse in Teuns.

Stoempie

Lekker Kelderfan! Goeie renner. Heb altijd al gezegd dat ik hem graag zie komen.

tdola

Teuns zou natuurlijke een goede aanwinst zijn, mooie leeftijd en voor heuvelklassiekers en ondersteuning kopmannen niet verkeerd.

Maar lijkt me niet goedkoop, weet niet hoe hij in salarishuis zou passen, en ten koste van wie het zou gaan. Lijkt me niet heel waarschijnlijk, maar tjv mag me verrassen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die mag je meteen vergeten....is onbetaalbaar voor TJV

$kedel

Als Jumbo hem al zou willen zou ik hem toch wel een soort prestatie-contract geven want het is nog geen vetpot voorlopig met Teuns.

Rawolf

Meen je die? Het is bewonderenswaardig welke resultaten Teuns geboekt heeft terwijl er rappers mannen zijn.

haai van messina

Geweldig team

mariovanmeer

geen interesse

Laatst gewijzigd
Fanny

Test

kelderfan

'@rahimns
Hij zal wel te duur zijn in jouw ogen, maar waar komt die belangstelling vandaan. Er waren drie ploegen geïnteresseerd en het blijkt nu dat TJV 1 van de drie partijen is. Ik denk dat TJV nog steeds druk bezig is om zich met sterke Belg.
Want die Teuns en bijv. Wellens zijn al eerder in beeld geweest.

Stoempie

In deze ben ik het met Kelderfan eens. Jumbo heeft blijkbaar interesse in Teuns en zullen ook weten dat hij niet de goedkoopste in salaris is . Is hij meer voor de Ardennen klassiekers of PR enzo?

S. Morgenstern

RTBF is geen bron volgens mij, aangezien die zelf verwijzen naar Het Nieuwsblad. Die laatste spreekt echter helemaal niet over Jumbo als een geïnteresseerde ploeg. Zie daar dus weinig aanleiding om te denken dat Jumbo werkelijk achter Teuns aanzitten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dylan Teuns is een renner voor de GT's, Waalse klassiekers en Pro2 koersen. Een type renner als Wellens.
Dus geen renner speciaal voor de Vlaamse klassiekers. Dat is werk voor Van Aert en Teunissen, waar ik veel van verwacht, als de koersen doorgaan natuurlijk. Ik hoop dat Jansen blijft, want dat is een sterke pion in die klassiekers..

kelderfan

'@S.Morgenstern
Die zeggen ook dat het nog 3 weken duurt voor er enig nieuws naar buiten komt, want hij kan zomaar blijven bij Bahrain.
Hij was kennelijk dicht bij een verbeterde verlenging bij die ploeg.

S. Morgenstern

Prima, maar het gaat hier toch over het noemen van Jumbo? Dat gebeurt zover ik zie enkel door RTBF, die dat doen onder verwijzing naar Het Nieuwsblad, waar Jumbo niet wordt genoemd.

$kedel

'@rawolf

Hoewel er ook vrouwelijke rappers zijn heeft Teuns tot nu toe bijna nooit geleverd, dat kan iedereen gewoon zien op pcs.
In dat opzicht vind ik hem wel chronisch overschat worden, en hij komt op mij ook gewoon niet echt snugger over.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
In ieder geval wordt er flink getrokken aan Dylan Teuns, die nadrukkelijk wordt gelinkt aan Israel Start-up Nation nu ook met Aru, Masnada en Moscon door IDL.
Maar ik wil alleen maar aangeven, dat ook TJV kennelijk bezig is op de markt.

Stoempie

Ik was altijd wel fan van MC Lyte, ik vraag me alleen af of ze wel kan fietsen

S. Morgenstern

Het is helemaal niet duidelijk of Jumbo in de markt is voor een kopman als Teuns. De bron is in dit geval uiterst wankel.

kelderfan

Volgens bronnen waren er drie ploegen geïnteresseerd in Dylan Teuns. Nu komt er een Belgische bronwater RTBF.BE {Ineos, Jumbo-Visma, Israel Start-Up nation, Dylan Teuns à l'heure du choix} met TJV op de proppen.
Daarbij is Jumbo bezig met België en derhalve heeft TJV eerder Van Aert en De Plus gehaald, omdat zij bij Teuns en Wellens nul op het rekest kregen. Het is m.i. niet wankel, dat TJV interesse heeft getoond in zo'n kans.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan heb je het artikel van de RTBF wel gelezen... die verwijzen in dat artikel naar het Nieuwsblad en zetten daar zelf TJV bij zonder ook maar enige bron daarvoor te hebben. Ze zeggen niet eens dat ze het zelf hebben uitgezocht... ik denk gewoon dat ze ervan uitgaan dat TJV de 3e partij is. Wat ik heb gehoord is dat er bij TJV gewoon geen geld is voor nog een grote aankoop, dus het is niet wat ik denk.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De bron is twijfelachtig, zoals aangegeven, en het bezig zijn met België heeft met Van Aert al een uithangbord opgeleverd.

kelderfan

'@rahimns
Ook in het Nieuwsblad wordt verwezen naar drie ploegen met de nadruk op Ineos.
Maar goed als jij hebt gehoord uit jouw bronnen, dat er geen geld is voor nog een grote aankoop, dan zij 't zo.
Dan zal e.e.a. wel duidelijk worden over ca. drie weken. Het zal nog spannend worden of alle genoemde koersen worden gereden, nu Canada nog geen definitief akkoord heeft voor Quebec en Montreal.

1 2 ... 172 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.