Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 171 ... 396 397
kelderfan

quote:"Het gaat echt nergens over hier."
Jawel 't gaat over Jis.

S. Morgenstern

Ploegen kijken nu al maximaal naar de ploeg van Roglic, waar hij ook start, en Jumbo heeft al een selectie waarmee ze uitstekend uit de voeten kunnen in GT's en UWT's.

skylimit

Het wordt tijd dat er weer gekoerst gaat worden. Discussies over 1 klimmer extra of niet gaan inderdaad nergens over.
Je kan nog zoveel klimmers opstellen als je wilt, maar dat geeft geen enkele garantie dat ze op de momenten dat het ertoe doet ook er staan. Vorm en kwaliteit gaan nog altijd boven kwantiteit. 1 Kwiatkowski kan meer dan 3 Georges Bennets of Tolhoek bijvoorbeeld.

$kedel

Net zoals 1 Tolhoek weer meer kan dan 10 Kwiatkowskis van afgelopen jaar...

Ik ben vooral benieuwd of Roossen die rol niet kan vertolken met de bloedvorm die hij heeft.

Yeez

Wie zegt dat roosen in bloedvorm is dan? Ik heb hem al 4 maanden niet zien koersen

Stoempie

Klopt dat Roosen in bloedvorm is. Dat zei ik een week of wat geleden ook al.

Yeez

En dan is het zo? Waaruit maak je dat op?

S. Morgenstern

Slecht gepiekt dus

Fanny

Tuurlijk iedereen is in vorm tijdens de coronatijd !?!?
Ben het met @Yeez eens.
Hoe komen jullie (@Skedel en @Michiel de Rooij) erbij dat Roosen in bloedvorm is.
Blijkt nl nergens uit.
Of heel toevallig Roosen gesproken die dat gezegd heeft ?

$kedel

Via Michiel zijn water maar ik weet niet of dat genoeg is voor een bron.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Klopt

AWestie

Moet Jumbo-Visma dit jaar eigenlijk zijn tourtrui vervangen? Met de zwarte schouders dacht ik dat ze misschien al hadden geanticipeerd op vragen van de ASO.

Boasson en Hagen

En met 6 klimknechten in plaats van 5 gaat Roglic echt niet opeens harder die berg op rijden hoor. Qua ondersteuning is wat ze nu hebben gewoon voldoende.

Stoempie

Wat een heerlijke woordspeling trouwens Skedel, merk het nu pas op 😁

Poeksel

https://www.youtube.com/watch?v=X4RLUeaOgXY

Wout van Aert bij Bureau Sport. Hij heeft Nederlandse grootouders, dat wist ik nog niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel dan was je denk ik zo'n beetje de laatste 😅

Wouter1998

Renners zonder contract voor Jumbo Visma:
Japer Phillipsen duur maar perfect. Tweede sprinter en extra pion in de klassiekers

Utrecht19

Misschien heb ik het gemist in dit draadje maar is het al bekend hoe de kampioenstrui van Roglic eruit ziet?

ghostwriter

'@Wouter1998
Jumbo-Visma heeft door de aanwezigheid van Kruijswijk, Roglic, Bennett, Dumoulin en (waarschijnlijk ook) Oomen al weinig ruimte voor één sprinter (Groenewegen) die verwacht als kopman naar grote rondes te worden gestuurd. Het zou vreemd zijn als ze daar een tweede sprinter aan toe zouden voegen.

kelderfan

'@ghostwriter
Eens dat TJV eigenlijk geen ruimte heeft voor nog een topsprinter. Philipsen is anderzijds wel een groeibriljantje.
Ik zie ook liever een opvolger voor Laurens De Plus komen. Natuurlijk is voor het klimwerk Sam Oomen de man.
Maar De Plus is ook gehaald als groei briljant en de door mij genoemde Harm Vanhoucke kan in dat plaatje vallen.

Stoempie

Ach we hebben Teunissen en Van Aert al. Bevin komt en er is nog een jonge sprinter in de academy

S. Morgenstern

Oomen is een maand ouder dan De Plus..

kelderfan

'@S.Morgenstern
Als Sam Oomen weer hersteld is, dan wordt hij als kopman uitgespeeld. Laurens De Plus is meer een locomotief als zijn maatje Steven Kruijswijk. Ik denk dat Sam wat explosiever is.
@Michiel De Rooij
Het is toch volgens jouw bronwater, dat Bevin komt. Je hebt wel gelijk, dat bij de Academy een leuke sprinter in de maak is.

S. Morgenstern

Oomen en De Plus hebben inderdaad niet exact dezelfde eigenschappen, maar vertonen meer dan genoeg overduidelijke overeenkomsten om niet meer op zoek te hoeven naar een andere renner die 'in het plaatje valt'.

Oomen zal vergelijkbare rollen vervullen als De Plus zou hebben gedaan; andere alternatieven (Vanhoucke en co) komen daar veel minder bij in de buurt.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Nee deze keer m'n gut feeling, Kelderfan.

1 2 ... 171 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.