Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 18 ... 396 397
Nikolai

Nog even over dat zwembadje en het artikel in de Volkskrant: als ik die twee foto's van de tuin zie waarin het zwembadje stond, dan zie ik dat die tuin is omgeven door een betonnen rand van minstens 10 of 15 centimeter hoog. Dan moet er dus wel heel veel water worden 'gemorst' voordat die tuin overstroomt en nóg meer als dat water dan 500 meter verderop nog steeds in vloeibare vorm over het wegdek stroomt. Onderweg zal immers ook nog een deel van het water verdampen of achterblijven in het wegdek of andere voorwerpen die het onderweg tegenkomt. Dan moet de kraan dus wel erg lang open hebben gestaan om de oorzaak te kunnen zijn geweest van het water op het wegdek waardoor TJV en UAE vielen. Kan natuurlijk wel, maar of het werkelijk de oorzaak is geweest? En een lek zwembadje, zoals tot nu toe steeds werd gezegd, is het in ieder geval niet geweest.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Yeez het geeft wel dan minder ruis. Nu krijg je alleen maar 3 sneren over en weer en een discussie over de betekenis van een gebruikt woord. Door op een juiste manier te quoten kunnen we de discussie hopelijk inhoudelijk te houden. Daarom vroeg ik er nog specifiek naar.

@Nikolai het was een foto van het zwembadje maar of die toen ook op die locatie stond is niet helemaal duidelijk. Het zou ook kunnen dat die buiten de tuin stond. Verder stond deze op een helling dus dan is 500 meter snel overbrugt hoor,

Yeez

'@rahim dat stond los van elkaar. Dat ik mits i.p.v. tenzij gebruik en sommigen er een voldaan gevoel van krijgen om dat te verbeteren is ronduit kinderachtig. Die eigen toevoeging zal ik in volgende comments verder benoemen 👍🏻

Yeez

Wout dus eerst van 5 tm 10 december individueel in Spanje, daarna van 11 tm 19 samen met de ploeg. Zin in zijn rentree!

kelderfan

Wie wordt de 2e. teamleider bij de jongerenploeg. Wagner is bekend, maar de 2e. naam is nog niet bekend. Of heb ik wat gemist.
Wat betreft Wout is het fijn, dat hij weer kan plannen. Zijn focus ligt bij het voorjaar begrijp ik. Zo'n koers als de Algarve lijkt mij wel wat voor hem met zijn tijdrit in voorbereiding op.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je hebt niets gemist.... denk dat misschien rond de teampresentatie daar meer duidelijkheid over komt.

edit: gezien de foto's die nu gedeeld worden door de ploeg denk ik dat er op dit moment nog geen 2e ploegleider is aangesteld, ik zie alleen Wagner.

Laatst gewijzigd
tdola

Dat van aert zoals het er nu uitzien eind december weer gaat crossen (als geen tegenslag), lijkt me uitermate positief.
Het is natuurlijk een rare winter voor hem, maar het voorjaar is mgl nog niet verloren.

Nog 3 weekjes tot teampresentatie, ben benieuwd.

kelderfan

In de leiderstrui komt met een mooie gedachte. In het voetbal heb je de derbystrijd tussen Real Madrid en Barcelona of dichter bij huis Ajax tussen Feyenoord of PSVee. Mooi zou zijn 't zijn {ook voor Plugge & Co.} dat die strijd tissen Ineos en TJV uitgroeit tot een "El Classico"

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een vergelijking die echt nergens op slaat... het is in het wielrennen geen duel tussen 2 ploegen. Daarnaast is het verschil tussen Ineos en TJV in budget nog altijd enorm. Ik denk ook niet dat het goed is als je alleen maar kijkt naar 1 ploeg, dan zou je opeens wel eens voorbij gestreefd kunnen worden door een 3e.

kelderfan

Dat kun je roepen, maar het idee is op zich niet slecht, want een AJAX ook al voetbalt 't slecht tegen FC Twente, dan nog genereert 't heel veel aandacht. Als TJV zich kan opwerken tot een volwaardig tegenstander van Ineos {zie cycingnews Egon Bernal}, dan quote; inde leiderstrui:" In een tijd waar het wielrennen moet innoveren om meer inkomsten te genereren, zou zo’n derby-strijd niet verkeerd uitkomen."

Laatst gewijzigd
Stoempie

En hoe zou zo'n derby strijd dan vorm moeten worden gegeven? En hoe kan dat dan leiden tot extra inkomsten?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Ik zie echt niet hoe je dat dan wilt invullen zo'n duel... zie de vraag van Michiel inderdaad. Op welke manier gaat dat geld opleveren voor de ploeg dan ??

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Je kunt 't verhaal bij in de leiderstrui lezen. He tis misschien niet de oplossing, maar op zichzelf een idee om t onderzoeken.
@rahimns
Ik ben niet degene, die 't gaat invullen. Het is een idee van in de leiderstrui. Ik denk dat de TJV-leiding echt wel nadenkt over hoe er op een andere wijze geld kan worden gegenereerd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij heeft ook geen idee blijkbaar... want hij geeft wat argumenten waarom het een klassieker zou moeten worden maar op welke manier dat dan geld zou moeten opleveren, dat vertelt hij niet. Het is echt een heel slecht doordachte column die zaken met elkaar vergelijkt die gewoon niet opgaan. Hij heeft ook geen idee... dus valt er ook niets te onderzoeken. Dat ploegen bezig zijn om te kijken hoe op andere wijze er geld binnen gehaald kan worden dan door sponsoring is iets waar ze al een tijdje mee bezig zijn. Uit dat idee is ook Velon ontstaan.

Stoempie

Tis een losse flodder zonder enige invulling, Kelderfan. Er staat niets concreets in t artikel. Komt er ook niet van trouwens.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het artikel gebruikt m.i. het woord derby verkeerd. Het is een wedstrijd tussen twee clubs uit dezelfde stad of uit dezelfde regio, dus niet tussen een ploeg uit Nederland en uit Engeland of Spanje, zoals het artikel suggereert. Een losse flodder inderdaad.

Laatst gewijzigd
simplex

Gelukkig maar, al weer en losse flodder onschadelijk gemaakt. Over naar inhoudelijke zaken.

Yeez

Wat weetjes over de renners van Jumbo-Visma:
Van Aert gaat donderdag 5 december naar Spanje om te trainen. 11 december begint het team trainingskamp.
Roglic vertrekt vandaag naar Spanje
Bouwman zit er al wat daagjes met jansen en gesink die daar wonen
Kruijswijk traint vanuit monaco
Tolhoek en Hofstede hebben serieus veel kilometers gemaakt op fietsvakantie in Thailand
Leezer woont ook in Girona en Foss traint daar ook de winter door zo ver ik weer
derest zover ik weet gewoon in eigen land

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Groenewegen heeft net zijn nieuwe contract getekend en blijft dus nog 4 jaar bij TJV

Rawolf

Woont Jansen daar ook? Lijkt me sterk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rawolf al sinds 2017 heeft hij een woning in Girona

Yeez

'@rawolf ook leezer woont daar bijvoorbeeld.

Romāns Vainšteins

Dat voetbalderby goes wielrennen geneuzel is echt hors catagorie bullshit, wat een hemeltergende onzin pfoehey.

tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/veldrijden/262381/van-aert-realistisch-mathieu-het-leven-zuur-maken-is-voor-volgend-seizoen

Denkt dat van aert het hier over volgend seizoen in cross heeft. Weer goede kracht in been en pijnvrij fietsen klinkt goed.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola klopt... hij heeft het over het volgende crossseizoen.

1 2 ... 18 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.