'@rahimns
Dat zijn getuigenis overeen kwam met die van Van Aert is toch iets anders, als wat @Yeez zegt. Want die zegt, dat Niels Alberts onze Van Aert heeft geholpen met een getuigenis.
Wat ik lees, is dat Niels Albert nog steeds niet is gehoord in deze zaak. Dus vertel jij maar, hoe Niels Alberts heeft geholpen.
Quote:"In de leiderstrui;"Volgens de Belg is de uitspraak gebaseerd op één getuigenverklaring van Niels Albert en daar kan hij zich niet bij neerleggen.Wij hebben vier getuigenverklaringen die bevestigen dat het onmogelijk was om met Wout van Aert te werken. We begrijpen niet waarom die getuigenverklaringen niet zijn weerhouden, vertelt Rudi Desmet, de advocaat van Nick Nuyens.".
'@kelderfan hier het artikel waarin Albert aangeeft op de vraag van de advocaat van Van Aert in te zijn gegaan en zijn verhaal (getuigenis) heeft overgeschreven (hoe hij ertegenaan keek/kijkt.
https://www.google.nl/amp/s/www.wielerkrant.be/nieuws/2019-10-24/niels-albert-meegesleurd-in-vete-tussen-van-aert-en-nuyens-ik-wil-niet-meedoen-aan-spelletjes/amp
Interessante podcast (gisteren hier aangegeven) met Laurens de Plus in de Tribune (Sporza). Leuke kerel die Laurens, lijkt goed op z'n plek te zitten bij TJV. Ook een mooie waardering uitgesproken (meerdere momenten) voor de wetenschappelijke benadering van de ploeg, maar óók voor de manier waarop alle renners aandacht krijgen (people skills aanwezig dus).
Lijkt mij een een mooie test voor Wout Van Aert & Co op die nieuwe Infinito CV.
@Yeez
In die betreffende Giro heeft Roglic veel tegenslag gehad, na een toch uitstekend begin. Dat hij daar nog derde wordt, is eigenlijk een wonder te noemen.
@Witte Trui
Die Laurens De Plus is een prima aanwinst gebleken en ik verwacht nog meer van die jongen in het nieuwe seizoen.
Goed nieuws voor de sponsor:
"Frits van Eerd, de charismatische voorman van Jumbo, werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar. De afgelopen jaren breidde de supermarktketen haar sponsorportfolio fors uit met naast Max Verstappen ook onder meer de gecombineerde schaats- en wielerploeg, PSV en de Dutch Grand Prix. Het juryrapport: ‘Hij straalt uit dat hij zelf ook veel plezier beleeft aan de sponsorships. Wat moet het voor hem een geweldig gevoel zijn dat Max Verstappen, mede door zijn hulp, is uitgegroeid van karttalent tot de jongste F1-coureur ooit. Mede door zijn visie zal hij hem volgend jaar zien rijden tijdens de Heineken Dutch Grand Prix, die voor 3 mei 2020 op de kalender staat.’"
https://www.sportnext.nl/sponsoring/ziggo-wint-gouden-sponsorring-in-categorie-sport-met-klassieker-huisje/
ik vind het jammer dat de host er niet meer uithaalt bij Primoz. Hij komt vaak terug op al eerder gegeven antwoorden. Primoz is al niet zo'n prater dan moet je wel interessante vragen stellen, Nu komt er niet veel nieuws uit bij hem. Echt een gemiste kans omdat Roglic al niet zoveel interviews geeft.
https://www.procycling.no/foss-valgte-vektfokus-fikk-se-skrekkeksempler-pa-slanket/
Artikel over Foss. Gaat erover dat hij zich nooit op gewicht heeft gefocust, maar op het bouwen inhoud en een motor. Hij lette wel op voeding etc. Maar vond niet dat het een obsessie moest worden op zo’n jonge leeftijd. Hij gaat nu aan de hand van een plan de komende jaren geleidelijk afvallen, om zo nog beter bergop te worden.
Hij benadrukt dat gezondheid en het goede gevoel altijd op 1 moeten staan. Hij wil dan ook op zijn 30ste op zijn top zijn. De lange termijn heeft zijn voorkeur (mits het sneller gaat).
Klinkt als een wijze en zelfbewuste gast.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.