Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 16 ... 396 397
S. Morgenstern

19 renners voor de TDU zal toch ook wel genoeg zijn?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb het verzoek voor het delen van bronnen in het openingstopic er niet voor niets bij gezet, alleen om dit soort onnodige discussies te voorkomen. Het is mijn poging om ervoor te zorgen dat we meer inhoudelijk kunnen discussiëren zonder elke keer belachelijk gemaakt te worden omdat iemand niet weet waar de ander zijn berichten vandaan haalt.

ontopic: en zoals @Yeez al zei gaat het over een andere koers... daarom is het dus handig als je een bron vermeld.

kelderfan

'@Yez
Sorry foutje. Je hebt gelijk Herald Sun Tour.
@S.Morgenstern
Oh, je alle 19 dat lijkt mij niet de bedoeling.
@rahimns
Meestal doe ik 't maar in deze vergeten. Het was ook niet de bedoeling je belachelijk te maken. Het was meer in de trand, dat jij het moest opmerken.
Maar nu de hoogtestages steeds belangrijker gaan worden, is het m.i. leuk om daar meer over te publiceren. {door TJV}
Want die extra hoogtestage voor Wout Van Aert heeft prima gewerkt. Dus 't is helemaal niet verkeerd om die weg te bewandelen.

Lance4eva

Wat ketoontjes erbij, helemaal lekker.

Rahim Vlasblom
admin

Nog een stuk over het waterincident tijdens de Vuelta klik[/url]

Stoempie

Nou. De kwaliteit van kwaliteitskrant VK kachelt ook steeds verder achteruit zeg. Behoorlijk nietszeggend artikel, gewoon wat theorietjes neerpennen, niet zelf nadenken. Ze kunnen zich beter bezig houden met een inclusieve wielersport, wars van racisme en seksisme (die nasty wielermissen ook).

tendam

Ze hebben toch vrij grondig onderzoek gedaan. Ik denk overigens niet dat het iemand wat interesseert, Kruijswijk is geen Dumoulin of Van der Poel.

Stoempie

Vind je? Lijkt mij dat ze het artikel van Vice hebben gelezen en vervolgens zijn gaan rond bellen. Veel journalisten vandaag de dag stellen wmb weinig voor. Google is hun beste vriend.

kelderfan

Daar zeg je wat @Michiel De Rooij. Youtube is mijn beste vriend. Maar je hebt een punt, want dit artikel geeft ook geen duidelijkheid. In Krijswijk zie ik meer dan in Dumoulin en die vreetwolf Van der Poel.
Dat hij door die valpartij genoodzaakt was om te stoppen, was een grote domper. Dat die groep 't nog voor elkaar kreeg met Roglic {die voor mij de man van TJV is} was eigenlijk wel de grootste en mooiste zege van TJV dit seizoen.

Rahim Vlasblom
admin

Wout van Aert heeft vandaag bijna 4 uur op de fiets gezeten tegen een behoorlijk gemiddelde... het gaat echt wel de goede kant op. Ik begin er wel steeds meer vertrouwen in te krijgen. Verder had ik nog een interview met Tom gemist die hij begin deze maand bij Sporza had en ook die had een hoopvol verhaal. Denk dat ze wellicht er gewoon gaan staan in het loop van het jaar...

Stoempie

Kelderfan. Als ik mij niet was, zou ik graag vrienden met me willen zijn.

Die mede auteur Maartje Bakker is bv correspondent Volkskrant in Spanje. Ik zie het al voor me. Die jongen van Tol leest op de wc het artikel op Vice terwijl hij zijn rug snuit, trekt enthousiast door en prompt spoelt de wc over. Tol gaat natuurlijk hard onderuit op de natte vloer en breekt bijna zijn nek, waardoor hij niet naar Spanje kan afreizen voor diepgravend onderzoek. En hij dus Maartje maar appt voor wat nat vingerwerk in Spanje.

Kruijswijk is mijn favoriete renner Kelderfan. Steeds beter en beter worden, bescheiden, hardwerkend, uitstekend herstelvermogen, sympathiek. Enzovoort.

Rahim Vlasblom
admin

Gaan we nou echt een discussie voeren over journalisten... het is echt komkommertijd. Het enige aan het artikel wat wel een interessante aanvulling op alles wat tot nu toe bekend was is dat er waarschijnlijk een tuinslang in het badje lag waardoor er een constante stroom water naar beneden kwam. Tot nu toe werd het verhaal over het lekke zwembadje afgedaan als nonsens omdat er dan nooit zoveel water naar beneden had kunnen lopen. Door deze toevoeging lijkt het verhaal overtuigender. Verder boeit het allemaal niet zoveel.

Stoempie

Het is zeker komkommertijd, Rahimns. En waarom dan niet wat mijmeren over journalisten? Het was niet mijn intentie hierover 4 pagina's te vullen hoor, zoals hier wel vaker gebeurt. Tenzij Thijs Zonneveld het lijdend voorwerp is. Dan ben ik hier niet weg te slaan. Over Thijs Zonneveld gesproken...

ti-raleigh

Dat verhaal van dat zwembad is grote flauwekul. Toen ze dat in de gaten hadden, verzonnen ze er maar een tuinslang bij. Er word iets verborgen, ik denk ergens opzet of baldadigheid, iets in die richting maar daar zullen we nooit achterkomen.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Amsterdammers kunnen normaal gesproken goed opschieten met Limburgers. Kruijswijk is volgens mij Brabander.
Tom Dumoulin, Mike Teunissen zijn Limburgers. Derhalve zou jij toch fan moeten ziijn van Tom & Co.
Gelukkig heeft hij een goede band met Sam Oomen en ja, die zou ik heel graag de overstap zien maken.
@ti-raleigh
Eens dat het zwembadverhaal niet geloofwaardig is. Ook niet met een slang erin. Dat kan nooit de reden zijn van die plotselinge waterstroom.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als er een tuinslang in de zwembad ligt die ervoor zorgt dat het water over de rand van het zwembad loopt dan heb je toch een waterstroom... wat is daar ongeloofwaardig aan.

Stoempie

Ik ben van Utreg, woar.

ti-raleigh

'@ rahimns
Kijk naar de mooie rechte baan van het water op de weg en laat zelf eens een zwembadje ontploffen, met en zonder tuinslang.

Rahim Vlasblom
admin

Lees het verhaal eens terug.... er was geen lek zwembadje en al zeker geen ontploft zwembadje. Het zou om een tuinslang gaan die in het zwembadje lag en ervoor zorgde dat deze overliep. Meer geloofwaardiger dan een of andere complottheorie

Loek de Rooij

Wij hadden ook zo'n zwembadje. Als die niet recht staat en je laat het te vol lopen, dan komt er ineens een moment dat de rand naar onder zakt. En ja, dan kan er zeker zo'n stroom water ontstaan. Is bij ons ook 2 ker gebeurd. Het zwembadje mag dan wel relatief klein zijn, er gaat nog steeds heel veel water in. Zou best iets anders geweest kunnen zijn, maar het is helemaal geen ongeloofwaardig verhaal.

Yeez

Van Aert wint zijn zaak tegen Nuyens. Dat moet lekker zijn. Overigens kan Nuyens nog in hoger beroep gaan, daarna kan Cassatie mogelijk zijn, al denk ik niet dat het veel zin heeft.

kelderfan

Dat is toch goed nieuws voor zowel TJV als Wout Van Aert, die zich nu weer op zijn herstel kan richten,

Yeez

Kamp nuyens laat wel weten in beroep te gaan, wat logisch is

Yeez

Rudi Desmet, de advocaat van Nuyens, is zwaar teleurgesteld. “Wij vinden dit een onevenwichtige, zeer ontgoochelende uitspraak. De hele case staat of valt met de getuigenis van Niels Albert. Hij beweert nooit problemen te hebben gehad met Wout van Aert. Terwijl wij vier getuigen hebben toegevoegd die verklaren dat ze Niels hun beklag hebben horen doen over Wout. Maar die doen blijkbaar allemaal niet ter zake. Er is een onevenwicht in het aanvaarden van de bewijslast. Dat vinden wij onaanvaardbaar en daarom gaan wij ook in beroep.”

Het mooie hier is dat Niels Albert Van Aert heeft geholpen met een getuigenis. Die vier mensen die “hebben gehoord dat Albert zijn beklag over Wout heeft gedaan”. Dit klinkt in alles zwaar onbetrouwbaar. Nuyens lijkt hier gewoon op geld uit te zijn. Lastig mannetje die Wout het leven zo zuur mogelijk heeft gemaakt nadat die zijn contract weigerde te verlengen

kelderfan

Dat gaat Nuyens nog meer geld kosten. Maar waar lees ik, dat Niels Albert onze Van Aert heeft geholpen met "een" getuigenis.

1 2 ... 16 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.