Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 15 ... 396 397
kelderfan

'@ghostwriter
Eens dat Harpter en zeker Vingegaard betere opties zijn voor de Vuelta. Het is alleen nog onduidelijk welke impact de OS heeft op de bezetting van de Vuelta. Gaan Roglic en Dumoulin ook voor de Vuelta, dan wordt wel 't erg moeilijk voor Lindeman.

S. Morgenstern

Wanneer ze de Vuelta rijden met een uitgesproken kopman (of twee), dan is dat voor Lindeman niet noodzakelijk nadelig ten opzichte van die onervaren gasten.

Yeez

Laatste ritten van van aert op strava (in combinatie met zijn crossritten die wat minder lang zijn) krijg ik toch weer wat moed. Al zegt duur niet alles. Gaat er om of hij kan aanzetten en nog explosiviteit heeft zoals hij die altijd had. Als dat weg zou gaan zou eeuwig zonde zijn en zou hij een rit zoals in de dauphine en tour in de toekomst kunnen vergeten, al is het daar nog veel te vroeg voor.

Rawolf

Yeez heeft weer vertrouwen, het komt helemaal goed met Wout van Aert voor seizoen 2020. Net het weer

Yeez

'@rawolf “geeft wat moed”. volgensmij leg ik daarna uit dat duur niet alles zegt en het nog altijd afwachten of explosiviteit etc. Terugkomt. Daar is het te vroeg voor.

Verder, als je wrok naar mij hebt en daardoor niet meer objectief of capabel genoeg bent (waar ik sowieso aan twijfel) om normaal te reageren, zeg dan niks.

Rawolf

Als je op 3 trainingsritjes op Strava je mening kan vormen....

WvA rijdt momenteel met dezelfde snelheden en afstanden als zijn collegas daar valt absoluut niks van te zeggen, wij hebben geen idee hoeveel moeite het hem kost.

Als je niet kan reageren zonder op de man te spelen zeg dan niks

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Ha, ha,
Je hebt weer een stokpaardje met Bert-Jan. Hij is terecht gehaald door TJV in een wat mindere periode. Jij was altijd al om door te selecteren. In het geval Floris geen probleem om die te laten gaan, maar bij Bert-Jan is hij nog steeds van toegevoegde waarde?
@Yeez Je begon goed na je naamswijziging, maar nu ben je weer bij wrok.;)

S. Morgenstern

Wanneer ze hadden door kunnen selecteren op de positie van Lindeman dat had ik daar niets op tegen gehad hoor. Wanneer enkel gelijkwaardige renners een optie waren voor die plek, dan kan ik echter de keuze voor een breed inzetbare ervaren knecht die de ploeg door en door kent, ook prima begrijpen. Heeft niets met stokpaardjes te maken.

kelderfan

Maar Harper en Foss zijn beslist geen gelijkwaardige renners, als je die vergelijkt met Lindeman.
Het is gewoon afwachten hoe deze mannen zich ontwikkelen. Met Harper heb je de grootste kans, dat hij zich sneller gaat ontwikkelen en derhalve wel een kans verdient om de Vuelta te rijden. Het kan natuurlijk ook zijn, dat 't team met die twee nog een jaar wacht voor de proef met de GT. Als je 't hebt over breed inzetbare ervaren kracht, dan is bijv. Koen Bouwman een veel betere optie.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

3e video van Jumbo-Visma terugkijkend op 2019, dit keer met Robert en Maarten

(linkjes naar video's en interviews zijn ook terug te vinden op de eerste pagina)

S. Morgenstern

Het zijn inderdaad hele andere renners. Stond dat ter discussie?

kelderfan

Quote:"Wanneer ze de Vuelta rijden met een uitgesproken kopman (of twee), dan is dat voor Lindeman niet noodzakelijk nadelig ten opzichte van die onervaren gasten."
Nee dat stond niet ter discussie, maar wat geef je hierboven dan aan. Als Harper grote stappen maakt het komend seizoen, dan is hij een veel betere optie dan Bert-Jan. Voor Bert-Jan kun je ook waarschijnlijk veel betere renners aanwijzen.

kelderfan

'@rahimns
Bedankt voor de link. Leuk twee toch oudere renners, die heel belangrijk zijn in 't geheel.
Wat betreft ondersteunende renners geven Gesink en Wynants het goede voorbeeld.

S. Morgenstern

Wat ik aan geef is dat een ploeg met een kopman die voor eindwinst kan gaan, voor al het vroege werk in de etappes wellicht eerder voor een ervaren renner zal gaan, dan voor een jonge renner die nog nooit drie weken achter elkaar gekoerst heeft. De afwezigheid van zo'n kopman zou daarentegen juist weer grotere kansen kunnen bieden aan renners om vroeg te debuteren in een grote ronde.

Dat er voor de rol die Lindeman zou vervullen (veel) betere renners aanwezig zijn, wordt verder door niemand betwist.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Denk dat Lindeman niet opgesteld word in Grote rondes maar als er door blessures plekken vrijkomen is hij wel iemand die de gaten kan opvullen.

kelderfan

Dan zijn wij er weer uit. Als Tom Dumoulin gaat, dan is Lindeman goed voor de 1e. 100 km. M.a.w. als waterdrager voor de 1e. 100. Met Harper erbij kijken die jongens elkaar aan, met de vraag wie het karweitje opknapt. Oplossing lijkt mij dan Bennett, die inmiddels wel door heeft, wanneer hij zich moet laten afzakken.;)

kelderfan

'@Rawolf
Helemaal eens, dat Lindeman misschien als reserve zijn opwachting kan maken.

kelderfan

Ineos gaat er helemaal voor na Rodriquez wordt ook Rivera binnengehaald. Die proberen TJV naar de kroon te stijgen.

Rawolf

Rivera is niet echt een grote vis en Rodriguez komt een jaar te vroeg. De poel waar Ineos uit kan vissen is blijkbaar te klein voor ze.

kelderfan

Ja, ik snap ook niet waarom er altijd zolang wordt gewacht met het signeren.

kelderfan

De TDU wordt een duel voor de klimmers met Mount Buller en Falls Creek op het programma
Naast Bennett met Harper en Hofstede wordt 't nog puzzelen nu Jansen, Teunissen en Van Aert op hoogtestage gaan.

tendam

'@kelderfan
Ja, er blijven immers maar 25 renners over om uit te kiezen...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik had ook niet echt verwacht dat ze een van deze renners naar de TDU zouden sturen.

De TDU wordt een duel voor de klimmers met Mount Buller en Falls Creek op het programma

Hoe kom je trouwens aan de info dat die 2 beklimmingen op het programma staan. Kan je daar een bron van geven, want die liggen in Australië op een plek waar ze normaal nooit komen met de TDU.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ha, ha,
Die @rahimns weer.
Cyclingnews is de bron.
@Tendam
Er zijn meer koersen te bemannen. Want er vallen ook renners af, die ook mee gaan op hoogtestage zoals Roglic, Dumoulin, De Plus, Tolhoek, Kuss en Kruijswijk. Dus ca. 19 renners blijven dan over. 7 renners TDU en 7 renners Valencia.

Yeez

Dat ging over de herald sun tour kelderfan. Niet down under

1 2 ... 15 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.