Ik denk helemaal niet dat Jumbo-Visma nog iets met Hagen zou kunnen en al helemaal voor het loon dat hij gewend is.
Hij gaat echt niet zomaar ineens finales rijden en knechten voor de beginfase zijn er al meer dan genoeg.
Ik zie hem als Jansen naar NTT gaat eerder daar gaan knechten voor Jansen.
Als bijv een jansen weg zou gaan dan hoef je niet per se een renner die finales rijdt erbij te halen (want duur). Je kan ook eenkhoorn/roosen/vd hoorn doorschuiven als t erop lijkt daarvoor klaar en dan een knecht voor 1e deel vd koers aantrekken.
Vooral eenkhoorn liet in maart al veelbelovende zaken zien.
Als je aflopende renners wilt noemen die aflopend contract hebben maar Wrs onhaalbaar zijn naast Vanmarcke en hagen, dan mag bettiol niet ontbreken.
Ben het @rahimns eens mbt Dekker.
Aub geen Moscon of de oude niets meer presterende en dure Vanmarcke.
TJV kan dan beter dan gaan voor een relatieve jonge renner.
Ganna lijkt mij daarom een goede renner die misschien bij Ineos buiten de boord valt.
Jong, hardrijder met als specialiteit een ITT.
Ok zal misschien niet goedkoop zijn maar dat zijn Moscon, Vanmarcke en Bevin ook niet.
Daarnaast zou ik graag Kelderman terug zien komen bij TJV.
Direct inzetbaar als meesterknecht voor de kopmannen, uitstekende ITT renner en daarnaast NL in een Nederlandse ploeg waar hij de meeste ploegmaten ook nog eens goed kent.
Ik zie hem niet meer verlengen bij Sunweb.
Mijn gevoel zegt dat hij terugkomt bij TJV net zoals Teunissen, Dumoelin en Hofstede.
Het is ernstig stil rond hem wat volgens mij een goed teken is.
Indien ja, dan zal @Kelderfan daar uitermate content (in de wolken) mee zijn.
Het siert @kelderfan dat hij zijn fan renner hier bijna nooit noemt ic met de transferperikelen richting TJV.
Nog 1 week dan zullen de transfers in de loop van augustus wel losbarsten.
Denk dat Ganna lastig te halen zal zijn... wilt ook graag een baanprogramma rijden en dat moet dan ook ingepast worden. Cervelo heeft dan tov Bianchi wel weer een goede baanfiets. Als ze al een Italiaan willen halen dan zou Affini denk ik meer in aanmerking komen. Maar ik vraag me serieus af of ze nog renners uit Zuid-Europa willen inpassen.
Volgens PCS heeft Affini nog een contact tot eind 2021 🤔
Maar ik vind hem een goede renner, en hij heeft bewezen te kunnen aarden in ploegen met Engels en Nederlands als voertaal waar hij een van de weinige zo niet enige Italiaan was/is.
Ik zou zijn komst wel toe kunnen juichen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.