Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 215 ... 396 397
tendam

Over armlastige ploegen gesproken: Lotto-Soudal. Je zou bijna vergeten dat ze bestaan. Als er nou één ploeg is die volgend jaar Wout van Aert gaat proberen binnen te lokken... en die hebben wel de steun die Mille zou graag ziet. Als Gilbert tegen die tijd nog fietst tenminste.

S. Morgenstern

Ik betwijfel of in 2022 een dikbetaalde veertiger als belangrijke schakel van je ploeg hebben, een heel goed uitgangspunt is om Van Aert mee te lokken.

tdola

Bevin naar Israel team.
Helaas maar niet onverwacht zoals sommige insiders hier al aangaven. cyclingmole hier geen gelijk.

kelderfan

Ha, ha @tendam
Zie jij Wout vertrekken naar Lotto-Soudal, dan heeft @S.Morgenstern een probleem met zijn uithangbord.
Gezien 't rijden van George Bennett lijkt 't mij, dat Ineos na De Plus ook George Bennett gaat inlijven.
Die George Bennett liet zich toch goed zien.

S. Morgenstern

Ja, hopelijk halen ze voor de zekerheid een backup uithangbord. Voor je het weet moeten ze die supermarkten vullen met kartonnen versies van Roglic en Dumoulin. Moet er niet aan denken.

Mils

'@ten dam: de steun die Mille EN VELE ANDEREN graag zouden zien.

Ik denk niet dat Lotto beter is qua ondersteuning. En zoals al vaker gezegd, ik vind Jumbo een geweldig team qua omkadering, begeleiding, materiaal, etc... Maar voor de klassiekers moet er nog wat bij. Ben blij dat Bevin niet komt. Mocht er nog wat budget zijn, zie ik het liever nr iemand voor de klassiekers gaan, dan naar Bevin.

deadelaar

Nu Bevin inderdaad naar ISN gaat, ben ik echt benieuwd welke twee versterkingen nog naar Jumbo-Visma komen.

Stoempie

3 zelfs

tendam

'@mille
Ik denk dat iedereen Van Aert wat extra steun gunt. Jij bent er alleen nogal op gefocust, vandaar ;)

Maar voor Lotto is het binnenhalen van Van Aert bijna een noodzakelijkheid. Jumbo zal hem graag willen behouden, maar het is geen Dumoulin ofzo, die je als Nederlandse ploeg koste wat het kost wilt halen. Tenzij Jumbo de supermarkt echt grote plannen heeft in België.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Bij de NL-Jumbos's zal het wel gaan om Roglic, Dumoulin en Dylan Groenewegen; maar ja in Belgie kun je met Dylan niet aankomen. Dus als 't van Tendam niet meer mag, dan, dan maar Mike Teunissen en Tom Dumoulin in de etalage.

Wheely

Lijkt me wel grappig als ze Dan Martin halen en daar een kartonnen uitsnede van neerzetten bij de buurtsuper!

kelderfan

'@tendam
Maar waarom is het zo'n noodzakelijkheid voor Lotto-Soudal. De Belgische kranten staan vol van Evenepoel.
Het lijkt mij dat die hoger op 't prioriteitenlijstje staat. Die Belgen hebben nu een lichting, waar je u tegen zegt.
Trouwens willen alle renners wel naar TJV, want 't Nederlandse talent Thymen Arensman heeft toch een andere weg gekozen.

Glorious

Jumbo zal er alles aan doen om van Aert te behouden, Meer Jumbo winkels in Belgie en Visma begint ook in België las ik vorige week.
En van Aert is straks de beste renner ter wereld. (nu al)

Mils

Naast QS en EF (Bettiol, Vanmaercke, Langeveld, Keukeleire), komt ook AG2R nu met een stevig voorjaarsblok (Van Aevermaet, Naesen, Dewulf, Vandenbergh). Trek heeft ook meerdere ijzers (Pedersen, Stuyven, Theuns). Hopelijk geraakt Wout niet geïsoleerd tussen die blokken.

S. Morgenstern

Dat zou niet best zijn inderdaad, dan zouden er een paar flink onder hun niveau moeten rijden.

Mils

De sterkte van verschillende andere teams toont voor mij aan dat er meer nodig is.

S. Morgenstern

Ja, en ik denk dat het voorjaarsblok van Jumbo sterk genoeg is om zich daartegen staande te houden.

tendam

'@kelderfan
Ja, Evenepoel zullen ze ook wel willen, maar die is niet volgend jaar einde contract. Er was ooit de strijd Lotto-Quickstep in Vlaanderen, ik geloof niet dat iemand daar het nu nog over Lotto heeft... dus vandaar dat ik denk dat ze vol voor Van Aert zullen gaan.

@mille
Nou, dit bedoel ik dus met een one issue-partij :) Dat is een politieke partij die maar één onderwerp op de agenda zet. In jouw geval dus de steun voor Van Aert.

Stoempie

Helaas jongens. Vol is vol! 🙄

Mils

'@ten dam, dat begrijp ik, maar qua transfers vind ik het ook het belangrijkste agendapunt. Zoals hier eerder al werd besproken heeft het team al voldoende rondekopmannen en renners die in de bergen en heuvels kunnen ondersteunen. Qua tijdrijders zit het ook wel meer dan goed, ook hier heb je wereldtop in huis. Er vanuit gaande dat Groenewegen mentaal herstelt, heb je een topspurter met voldoende renners die in het treintje kunnen. Met Teunissen, Van Aert en Dekker heb je nog snelle mannen klaar staan. Het punt waar je nog kan verbeteren zijn dus de klassiekers. Je hebt een kopman, schaduwkopman en een aantal renners met potentieel. Maar er is zeker ruimte voor verbetering. Voor de klimklassiekers heb je misschien geen specifieke kern, maar met Roglic, Dumoulin en Vingegaard zijn er mogelijkheden . Een breed en fantastisch uitgebouwd topteam in mijn ogen, met de ondersteuning van Van Aert als belangrijkste bouwplaats.

kelderfan

'@tendam
Daar heb je wel gelijk in, maar Wout heeft gekozen voor Jumbo en door die revalidatie is 't nog positiever geworden.
Derhalve zie ik toch eerder een verlenging voor deze kanjer. Hij is Dylan toch met grote stappen voorbij gegaan.
En iedereen heeft zijn eigen smaak. Wat dat betreft heeft @Mille een goeie te pakken, want hij is nu een van de smaakmakers van de TJV-WT.

horsm

Ik vraag me af of Lotto Van Aert de begeleiding kan bieden die hij bij TJV krijgt. Dat was destijds een doorslaggevende reden voor Van Aert om voor het Nederlandse team te kiezen. En dat heeft goed uitgepakt. Daarnaast lijkt hij ook een teamplayer die lol heeft in de collectieve jacht op geel. Maar goed, het blijft een prof, en ik denk dat Lotto idd heel diep voor hem in de buidel wil tasten.

goldone123

george bennet naar ineos? gaan we volgend jaar wel zien sepp kuss zie ik ook wel blijven zelfde denk ik voor bennet hoop ook dat van eart blijft

Glorious

Van Aert
Eenkhoorn
Roosen
Affini
Teunissen
Wynants

Aankoop of vd Hoorn
Aankoop

van Emden

Groenewegen
Dekker

En in Milaan San Remo Roglic en/of Dumoulin mee.

Laatst gewijzigd
tendam

'@horsm
Het is vooral z'n trainer die bij Jumbo zit: Marc Lamberts. Dat zal de voornaamste reden zijn geweest om te tekenen, en misschien ook wel om te blijven.

Wel een apart verhaal trouwens, zo'n trainer. Lamberts traint Van Aert en Roglic... maar ook Koen Bouwman. Blijkbaar is het toch vooral het talent van de renner dat het verschil maakt ;)

1 2 ... 215 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.