Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 231 ... 396 397
Glorious

Tolhoek 12e vandaag inderdaad, super!
Morgen eindwinst Dauphiné plus ploegenklassement en puntenklassement, wat een topresultaten.

Jansen zou een ideale knecht zijn als vervanger van Steven, mocht je een rasklimmer willen, dan Tolhoek.
Jansen kan er zelfs voor zorgen dat van Aert wat meer speelruimte krijgt in bepaalde etappes.

https://www.ad.nl/wielrennen/waarom-het-geen-toeval-is-dat-jumbo-visma-angstaanjagend-dominant-is~af1a8b1a/

Murcia

Volgens de Telegraaf is Roglic een vraagteken voor de start morgen. Kwam strompelend van de fiets. Hopen dat hij morgen zijn leiderstrui kan verdedigen anders eindigt de Dauphine wel in mineur.

tendam

https://nos.nl/video/2344232-niermann-misschien-start-roglic-morgen-niet-we-nemen-geen-risico.html

Hier ziet Roglic er inderdaad niet al te fit uit. Gewoon afstappen, de Tour is waar het om draait. Morgen Dumoulin en Kuss vanuit de start in de aanval en alsnog de Dauphiné winnen ;)

S. Morgenstern

Vraag me af of met schaafwonden rijden echt een risico is. Lijkt me niet dat het verwondingen zijn waarmee je iets kunt forceren. Mocht het wel zo zijn, moet hij natuurlijk niet starten.

tendam

Het is volgens mij meer de keuze om het lichaam te laten herstellen ipv nog een dag vol gas te laten gaan. Daar wordt hij sowieso niet beter van.

goldone123

en blauwe plekken overgens loopte hij wel raar hij zal schaafplekjes op zn heup hebben.

Glorious

Hoop wel dat de laatste etappe door Primoz gereden kan worden, eindwinst is een stevig mooi morele opsteken, ook voor de hele ploeg en we weten niet wat er nog gereden kan worden...

goldone123

tdf is de belangerijkste als hij morgen start dan zal het wel goed gaan.

Murcia

Leek in het interview met Niermann er echter meer op dat zij hem uit voorzorg niet laten starten morgen. Zoals @tendam al opmerkte schiet het lichaam in de herstelstand na zo'n valpartij. De twee dagen na dit type val wordt door de renners als zwaarste ervaren. Het is dan beter om met het oog op de Tourstart in twee weken morgen niet te starten. Hoe jammer het ook is, maar het opent nog wel perspectieven voor een dagsucces van Tom of Sepp.

TLJCAMPS

Hoe kl*te het is voor Evenepoel, het biedt misschien wel een kans voor Kruijswijk als blijkt dat hij niet op tijd fit geraakt voor de Tour. Vooralsnog zijn Fuglsang en Carapaz de grootste kanshebbers, die zou die toch wel aan moeten kunnen!

AWestie

Teunissen is in principe toch eerste reserve? Behalve als ze natuurlijk voor een klimmer gaan.

TLJCAMPS

Teunissen is nog niet fit.

goldone123

als ze starten morgen gaat het goed niet dan is het ook prima tdf gaat voor.

Turtlehead

Ik zou met Roglic voor de prijzen gaan in deze CdD: starten als het maar enigszins gaat en doorbijten. Winnen is winnen en de Tour moet ik nog maar zien of die ongewijzigd doorgaat.

goldone123

ik hoop niet dat hij kneuzingen heeft en iets gebroken ofzo.

veld

Waarom valt nergens de naam De Plus als vervanger. Weet iemand hoe het echt met hem gesteld is, en idd ook met Teunissen?

S. Morgenstern

De Plus zou in augustus nog niet koersen en op tijd fit zijn voor de Giro was ook nog een vraagteken.

Wildebert

Wat een dag! Evenepoel het ravijn in, maar gelukkig niet te zwaar gewond. Een nietsvermoedende dame die diep in de finale, bruusk onreglementair van haar lijn afwijkt en een afdaling met gevaarlijk grint en achterstallig onderhoud. Roglic, de daler pur sang die de Dauphine niet leek te kunnen verliezen, is nu voor morgen een groot vraagteken. Kruijswijk crasht met een ontzette schouder en dat doet pijn, zeker bij zulke brede exemplaren. Verder nog wat Bora’s down. Man man. Bennett klasse, maar de Kiwi redt het net niet tegen de Ferrari.
Blijft een keiharde sport waar we zo van houden en wat zo gemist werd de afgelopen tijd. Maar ondertussen is het voor ons volgers ook weer ouderwets afzien. Behouden koers voor alle renners de komende tijd. Heb even meer dan genoeg valpartijen gezien.

tendam

De daler pur sang ging dan ook niet onderuit in een afdaling.

tdola

Als kruijswijk niet zou kunnen in starten (wanneer update?), dan zijn de plus en teunissen door die blessures dus echt geen optie.

Jansen, bouwman, tolhoek of van emden zal 't dan tussen gaan denk ik zoals ik bovenaan al aangaf.

Murcia

De Plus heeft nog geen dag gekoerst en dat zou mij toch bijzonder verbazen als je hem dan opstelt. Teunissen is ook nog niet fit. Volgens HLN is Steven zijn schouder vavavond weer in de kom gezet en ik verwacht dat men maandag uitsluitsel geeft of hij de Tour kan halen. Zeker nadat ik hoorde dat Primoz ook even groggy is geweest na de val, (een raar moment overigens na de plaspauze op een recht stuk weg) ben ik van mening dat ze beter geen enkel risico kunnen nemen en de prioriteit leggen bij het herstel.

Rawolf

Jansen lijkt me t meest waarschijnlijk

Murcia

Tolhoek rijdt goed op het ogenblik, dus de meest logische vervanger voor Steven en het helpt ook dat een Nederlander een landgenoot vervangt, want slechts twee nederlanders in de Tourploeg is wel erg weinig.

goldone123

HIJ IS duizelig geweest hij zal wel 2/3 daagjes nodig hebben om te herstelen maar als hij morgen start is er dus niks aan de hand

Glorious

De Plus heeft voor de vijand getekend. Die ga je niet vertrouwen om tegen de vijand te strijden.

Bernal zou gewoon hebben getraind vandaag, die is zich zoals gezegd rot geschrokken van het goede niveau van Jumbo.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 231 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.