Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 230 ... 396 397
Poeksel

Nils Eekhof werd wereldkampioen (voor een paar minuten) nadat tijdens de koers zijn schouder uit de kom ging. Het lijkt me wat voorbarig om Kruijswijk voor de Tour af te schrijven.

Murcia

Balen voor Steven, maar eerst maar eens afwachten wat de gevolgen zijn. Ik denk dat Zeeman en de ploegleiders van dienst in samenspraak met Primoz en Tom wel met een goede oplossing kunnen komen als Steven toch moet afhaken.
Mocht er toch een extra renner voor het vlakke meegaan, misschien Jos of Amund en als het een klimmer moet zijn Antwan of Vingegaard.

S. Morgenstern

Jansen is gezien zijn vorm inderdaad wellicht de meest aangewezen renner. Vingegaard is uitgesloten, die heeft niet genoeg body om mee te gaan naar de Tour.

GroenewegenDylan

Ik zou persoonlijk kiezen voor een extra renner op het vlakke. Ik denk als Van Aert wil, dat hij zelfs tot de beste 40 bergop mee kan gaan in de Tour. Zo goed is die man. Dan kan een Van Emden of Bouwman (die ook best een bergje kan overkomen) best wel van pas komen om Van Aert wat te sparen.

Glorious

Schrikken

Roglic crasht

14:44

Primoz Roglic (Jumbo-Visma) ging ten onder op km 82.

Hij heeft het racen hervat.

kelderbelg

Wanneer sluit de definitieve inschrijving voor de TdF?

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jammer maar geen Taco vandaag. De ploeg heeft helaas niet slim gereden.
Die dachten laat DCQ het werk maar doen. Alpecin heeft 't mooi afgemaakt.

goldone123

wat schaaf wondjes verder niks aan de hand, als kruijswijk geen breuken heeft is er een kans dat hij nog met de tdf kan mee doen.

Wielerfan1987

Ik zou voor vervanging van Kruijswijk eerder kijken inderdaad naar een renner met meer body, liefst een die ook een bergje over kan.
Maar ik denk bij voorkeur een goede renner die Martin kan ondersteunen in het werk op het vlakke en liefst ook een verschil kan maken mocht het tot waaiers komen.

Er werd vandeweek al terrecht door enkele volgers opgemerkt dat door de kracht van Jumbo in de bergen de concurrentie eerder het verschil in waaiers zou moeten proberen te maken.

En een ploeg als Ineos heeft met mannen als van Baarle, Castroviejo en Kwiatkowski diverse mannen die dat ook goed aankunnen naast dat ze bovengemiddeld klimmen.

Daar ligt volgens mij het gevaar.

Laatst gewijzigd
Poeksel

En voor de vervanging van Roglic, Wielerfan1987?

goldone123

'@poeksel wat lul jij nou dan

kelderfan

Daar zeg je wat @Wielerfan1987. Het is jammer dat Mike Teunissen geen optie is.
Jansen {als hij blijft} is natuurlijk een goeie renner om mee te nemen; mocht Kruijswijk te veel schade heeft opgelopen door die val.

$kedel

Er is geen ploeg in het peloton met betere renners voor op het vlakke..
Als v Aert en Martin het niet eigenhandig kunnen rechtzetten kunnen Gesink, Dumoulin en Roglic ook best een stukje vlammen op het vlakke.

TLJCAMPS

Gewoon Tolhoek meenemen!

TLJCAMPS

Bennett sterk hoor!

kelderfan

Een hele mooie 2e plaats voor George Bennett in Lombrdia. Met die Bennett erbij heeft TJV een hele sterke ploeg.
Jammer weer een valpartij met Evenepoel.
Trouwens Antwan Tolhoek doet 't ook prima met zijn 12e. plek in Il Lombardia.

Laatst gewijzigd
tendam

'@wielerfan1987
De renners die je noemt mogen hopen dat ze in de waaiers Wout van Aert en Tony Martin kunnen volgen... TJV is op alle vlakken sterker. Maar op zich kunnen ze wel een allrounder erbij gebruiken, iemand die ook een heuveltje over kan. Bouwman is een optie.

S. Morgenstern

Bouwman is prima voor alles, maar ik zou dan liever gaan voor iemand die een deel van het werk op een echt hoog niveau uit kan voeren. Jansen is wat dat betreft de beste optie.

ghostwriter

Mooi dat Tolhoek een goede indruk maakte aangezien hij Kruijswijk misschien moet vervangen in de Tourploeg. In dat geval kan Kruijswijk zich op de Giro richten met De Plus als meesterknecht. In de Tour zouden ze met Roglic en Dumoulin als kopmannen en Bennett, Tolhoek en Kuss als klimknechten nog steeds een geweldige klimploeg hebben.

Laatst gewijzigd
Murcia

Prima gereden van Bennett, Fuglsang was gewoon beter. Nu hopen dat de schade bij Steven meevalt en morgen proberen de eindzege binnen te halen. Na de val van Primoz vandaag gaat hij zeker nog een keer getest worden morgen.

tendam

Nadeel aan Tolhoek vind ik dat hij voor geen meter kan dalen. Zoals Kruijswijk al steeds een gaatje laat in het Jumbo-treintje, zal Tolhoek amper kunnen volgen.

wieler4live

Tolhoek ook vandaag weer zeer goed op een 12e plek

tdola

Afwachten wat er met kruijswijk is voor de tour, als hij niet meegaat verschillende opties idd.

Bouwman, sterk met op kop rijden, kan ook wat heuvels over, evt dubbel met Vuelta. Ontlast Martin en van aert.
Tolhoek, kan wat beter bergop, maar zie ik niet echt tempo maken bergop. Zou ook kruijswijk kunnen ondersteunen in evt giro.
Jansen. Meer voor vlakke en ervaring in de tour, kan evt sprintte aantrekken van aert.
Van Emden, lijkt juist wegkapitein voor giro.

Gok dat 1 van bovenstaande t wel wordt. Ik zou voor Bouwman of Jansen gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als er al een vervanger voor Steven moet komen, zou ik ook voor Jansen gaan.... maar nogmaals ik vind het nog veel te voorbarig om daar over na te moeten denken

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Snap die bezorgdheid rondom de val van Kruijswijk niet. Hij valt op zijn schouder, waar de mens wel een tik kan verdragen. Veel gunstigere plekken zijn er niet volgens mij.

1 2 ... 230 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.