Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 229 ... 396 397
Wielerfan1987

'@goldone123,

Datzelfde kun je je ook afvragen over de kopmannen van Ineos, momenteel lijkt daar Sivakov het sterkst.

Overigens weten we van Kruijswijk dat hij vaak een mindere week heeft vlak na het van hoogtestage komen, en dat hij bovendien net als Kuss voorgaande jaren gebaat is bij koersdagen om in topvorm te komen.
Dan is er ook nog het feit dat Kruijswijk als echte diesel vaak relatief gezien ten opzichte van zijn concurrenten minder veeslechterd over drie weken koers.

Ik denk dan ook dat Kruijswijk er wel zal staan in de Tour.

Overigens vind ik Dumoulin deze ronde tot zover lang niet slecht als je ziet waar hij vandaan moet komen

goldone123

'@wielerfan1987 das idd waar, komt allemaal goed maar ze gaan nog een keer op hoogtestage 8 dagen dus 4 dagen rust? daar moet kruijswijk ook van herstelen maar team jumbo visma zullen we wat ze moeten doen daar mee

S. Morgenstern

Kuss werd gisteren pas in de laatste kilometers gebruikt (daar werd hij voor gespaard). Bennett is er niet bij nu. De oplossing voor 'hoe zorgen we ervoor dat Dumoulin en Kruijswijk in de Tour niet te vroeg aan het werk moeten?' is dan toch glashelder?! Ik begrijp niet wat het probleem is.

Ludi

Ik snap het probleem ook niet..

bombba

Mocht het zover komen dat Bennett én Kuss weg zijn, dan is er geen fris peloton meer over. Als er dan nog zo’n 10-15 renners aanhangen is het gewoon zaak dat 1 van de 2(Dumoulin of Kruijswijk) gaat aanvallen, degene die wegblijft wint, als ze beide niet wegkomen maakt Roglic het wel af in de sprint. Lijkt mij de beste oplossing.

Gabarie

Mocht Ineos een Froome of een Thomas naar voren sturen dan een Steven of Tom meesturen me dunkt.

Chrys

Test

Glorious

2 aankomsten nog die voor Roglic zijn gemaakt. Ploeg ziet er super uit.
Gun Ineos geen rit en laat ze niet meezitten in een ontsnapping nu Bernal eruit is. Moraal bij Ineos mag geen procent omhoog :)

Dat van Bernal zijn rug vertrouw ik niet helemaal.

goldone123

normaal gesproken zouden andere ploegen ook rijden movistar astana enzo

kelderfan

Bernal valt af met wat kleine klachtjes. Dus mogen Pinot, Buchmann en Porte het proberen.
Nu kunnen Kruijswijk en Dumoulin meegaan met uitvallen of Kuss met een vluchtgroep.

Laatst gewijzigd
jvh93

Kruijswijk schouder uit de kom, daar gaat een kopman voor de tour ben ik bang

kelderfan

Zeker geen goed nieuws voor de TdF. Dan wordt 't toch kijken wie hem moet vervangen. Tolhoek?

Laatst gewijzigd
goldone123

geen tdf dus, tolhoek mss de plus?

jvh93

Ik zou ook tolhoek sturen, teunissen was 1e reserve maar is ook nog niet helemaal hersteld volgens mij. De plus hoor je helemaal niks over en om hem zonder voorbereidingskoers te sturen lijkt me een te groot risico.
Kruijswijk dan wellicht maar naar de giro als hij de tour echt niet kan rijden

Glorious

Misschien wel beter voor de beste, Roglic. Kruiswijk eruit zou jammer zijn maar daar komt iemand voor terug die 200% zal knechten voor Primoz. Bouwman, Tolhoek bv.

En dan zal Kruiswijk alles op de Giro moeten zetten.

jvh93

De ploeg zal best al plannen hebben liggen voor als dit scenario zich voor zou doen, maar hoe je het ook wendt of keert. Het is een aderlating voor het sterke tourteam

YogiBear

Wel goed vooruit gepland van de ploegleiding. Dat ze al wisten dat ze op maandag een wijziging in de tourploeg zouden gaan doorvoeren😢.

Glorious

ff tussendoor, Wout van Aert op kop van het peloton op 3.40 van de kopgroep.
Dit rondje winnen en de schade opmeten. (Kruiswijk vervangen en vol voor de Giro laten gaan)

Vervanger van Kruiswijk zal 100% knecht zijn en dus niet per se een extreem nadeel.

tendam

Komt mijn 'voorspelling' dus toch uit, zij het niet op een gewenste manier. Kruijswijk naar de Giro, lijkt me onvermijdelijk. Al genezen wielrenners wel vaker wonderbaarlijk snel van blessures.

De vervanging... Tolhoek zou dan logisch lijken. De enige klimmer die nu beschikbaar is, volgens mij.

goldone123

tolhoek of de plus maar de plus lijkt me nog niet fit dus tolhoek hoe goed is hij overgens?

jvh93

Tolhoek eindigde in piemonte 11e, dus lijkt in orde

Barttej

Tolhoek is in een prima vorm en reed een knappe wedstrijd in Piemonte.

goldone123

o oke renners kunnen snel herstelen laten we afwachten op een bevesteging

TLJCAMPS

Tolhoek lijkt me super!

S. Morgenstern

Eerst even afwachten wat de schade precies gaat zijn. Ik ga er voorlopig vanuit dat Kruijswijk gewoon kan starten met nu een ontwrichte schouder. Mocht het niet gaan, dan is het even extra vervelend dat de reserve nu ook in de lappenmand zit. Tolhoek is de beste klimmer die beschikbaar is, maar voegt niet heel veel toe aan deze selectie (waar hij zou moeten werken heeft Bouwman volgens mij meer toegevoegde waarde). Van Emden is ook altijd een goede optie, waarmee je Van Aert zou kunnen ontlasten en die later in ritten benut kan worden. Hij is alleen wel een nadeel voor iedereen die bezig is met die tussenstandjes onderweg.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 229 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.