Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 233 ... 396 397
goldone123

ik neem aan dat hij de tdf haalt alleen hoogtestage is een raadsel voor mij.

Adrianus en Patrick

Steven naar de Giro met De Plus, Tolhoek en Bennett als ondersteuning.

Ik denk dat Jos naar de tour moet gaan als buddy voor Tom en als eerste wagonnetje.

Met het goede klimwerk van Wout maakt dat hij samen met Gesink de eerste paal cols voor z'n rekening kan nemen.
Beide heren moeten dan wel ontlast worden op het vlakke dit kan Jos als de beste doen!

Stoempie

Hoogtestage een raadsel? Alleen al het verblijf op hoogte doet wonderen.

Bennet gaat naar de TDF.

Laatst gewijzigd
goldone123

idd, dat weet ik alleen de vraag of hij dan wel kan fietsen dat is wel een raadsel

Stoempie

Oh vast wel. Hij heeft de etappe gister ook uitgefietst. Of doel je op Kruijswijk?

Laatst gewijzigd
tendam

Roglic kon vandaag niet starten, wegens heupklachten. Het is dus niet uit voorzorg dat hij niet opstapte. De vraag van goldone123 is dus gerechtvaardigd.

goldone123

the evolution of his injuries will determine the plans fir the upcoming races daar maak ik me druk om, als ze er hier over tdf hebben is dat een probleem, of ze hebben het over hoogtestage

tendam

Een hoogtestage is geen race.

AWestie

Richard Plugge plugt het idee van meerdere teambazen om een onafhankelijke organisatie controle van parcoursen te laten doen ipv technische commissie van de UCI. Bron NOS.

goldone123

'@tendam dan is dat de tdf dan kan het toch wel ernstig zijn

GroenewegenDylan

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Roglic de Tour niet haalt. Anders had hij gisteren ook wel afgestapt.

Poeksel

Uitrijden zegt niet alles, zie Schachmann gisteren met zijn gebroken sleutelbeen.

Glorious

Plugge over Kruiswijk en Roglic:
https://nos.nl/artikel/2344297-klassementsleider-roglic-niet-meer-van-start-in-slotrit-dauphine.html

Laatst gewijzigd
tdola

Kan nog alle kanten op lijkt t.

Ik denk kans Roglic in tour 90 procent.
Kans kruijswijk in tour....50 procent.

Maar hier word je niet beter van lijkt me. Hopelijk vlot herstel en nog op hoogte wat aanscherpen, iig voor Roglic.

goldone123

idd, we gaan het zien over 2 3 dagen voor beiden, ik hoop dat ze beiden de tdf halen.

Stoempie

Ik speculeer ook maar wat, net als jullie.

goldone123

doet iedereen tis afwachten laten we het hopen dat het goed komt

Glorious

Puntentrui ook binnen, nipt....

Murcia

De ploeg heeft vandaag weer geantwoord op de pech van gisteren. Slim gereden van Kuss en hij verdient de bekroning voor een uitstekende Dauphine. Tom wordt sterker en sterker en over het fantatstische werk van Wout hebben we het vandaag maar niet meer. Hopen dat Primoz en Steven het halen want met deze ploeg is het doel haalbaar.

goldone123

nu wachten das toch wel het meeste eri.

goldone123

nu wachten das toch wel het meeste eri.

Poeksel

Is er iets bekend over het programma van Kuss, los van de Tour? Die moet toch meer kunnen winnen dit seizoen.

Stoempie

En dan Dumoulin nog als 7de in het ak, Kuss nummer 10. Wat een ploeg. Magistraal niveau.

goldone123

dumoulin komt er wel tis alleen afwachten met roglic en kruijswijk

kelderfan

Die Sepp Kuss maakt de dag weer goed voor TJV. Wat een klasbak en niet zonder reden, dat hij steeds de laatste man voor Roglic was.
Dat wordt nog wat met Bennett en Kuss in hele goede vorm.

1 2 ... 233 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.