Team Jumbo-Visma 2020

1 2 ... 243 ... 396 397
Glorious

Van Hooijdonk mocht hij willen en kunnen vertrekken? Ik zou zelf Vanmarcke graag zien als knecht voor Wout.

S. Morgenstern

Stijn is natuurlijk wel een top uithangbord! Super grote kartonnen borden in de winkels dan, die trekken de aandacht wel.

kelderfan

Als jij langskomt dan wel; mooi bootje als reclame uithangbord ziet er altijd gelikt uit.
@Glorious
Wat mij betreft zie Vanmarcke graag komen.

Rawolf

Met Vandenbergh heb je wel een tweede nuttige knecht in Roubaix voor WvA.

Schat hem nog wel net wat hoger in dan Wynants op t moment.

KeesNL

Als ik aan de tour denk krijg ik steeds een lekker warm gevoel hihihihi

Murcia

Plugge gaf net in het Sportjournaal aan dat de keuze mbt Steven zijn deelname aan de Tour niet al te lang op zich laat wachten. Roglic gaat de goede kant op (Lees: Start gewoon). Voor wat betreft Stijn Vandenbergh als aanwinst, er is een renner bij AG2R die ik liever naar TJV zie komen. Dillier, maar die is ook een stuk duurder.

peerduell

Misschien zijn er goede renners (Dillier) die vanwege "de ploeg TJV" over willen komen voor minder salaris maar voor een langere contractperiode. Mits TJV in Dillier is geinteresseerd. Er zijn in het verleden ook renners graag naar TJV gekomen terwijl ze elders (veel) meer konden verdienen.De uitstraling van de ploeg zegt ook iets.

Murcia

Klopt, en daar hoop ik stiekem ook op. Tony is natuurlijk het beste voorbeeld, en zowel Plugge als Zeeman hebben al laten weten dat renners zich nu bij hen aanbieden als gevolg van het imago en ook de successen. Volgens deze site hebben de versterkingen overigens al getekend en dat zou betekenen dat we naast Leemreize, Dekker, Affini en Oomen nog twee of drie namen tegoed hebben. Ik wacht het maar af.

Laatst gewijzigd
tendam

Ja, de renners die ze willen halen hebben ze al binnen. Het is alleen de vraag wanneer ze het bekend maken. Kelderfan kan zich dus rustig op andere zaken richten ;)

Bij De Plus vraag ik me af wat er in vredesnaam met hem aan de hand is... gezondheidsproblemen die al meer dan een half jaar duren? Heeft hij Pfeiffer ofzo?

Murcia

Dat vraag ik mij ook steeds af, eerst werd er gespeculeerd over maagproblemen. Maar in juni zei hij tegen HLN dat er sprake was van een ontsteking op de heup. Sindsdien niets meer gehoord of gezien hoe het met zijn herstel is en welke koersen hij weer aan kan deelnemen. Zonder wedstrijden te rijden kan hij ook niet aan de Giro beginnen en zo ver weg is die nou ook weer niet.

deharderpeter

Wat betreft de tour gaan we Amund zien, hij zal Steven gaan vervangen indien hij niet zal starten, waar het steeds meer en meer naar uit ziet.

goldone123

en hoe kom je daar bij zou kunnen natuurlijk.

horsm

Weet iemand wat er met Oomen is?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@deharderpeter hoe kom je aan die wijsheid?

deharderpeter

Puur uit het feit dat als het een 'klimmer' zou zijn (lees Bouwman of Tolhoek) deze niet zal starten op het NK en al naar Tignes was vertrokken. Voor een hardrijder als Amund is het niet nodig om op hoogte te zijn ( zie ook Martin en Van Aert die nu ook niet mee zijn op hoogtestage).

Laat de tour maar snel beginnen!

goldone123

puur opdat weet je het niet lol xd

ForzAZ67

Vandaag geen negatief bericht gelezen over een afzegging van de tour voor Steven Kruijswijk. Hij zou vandaag in een ziekenhuis onderzocht worden. Dus enigszins positief kun je noemen dat er blijkbaar geen ernstige kwetsuren aan het licht zijn gekomen waardoor een start onmogelijk zou zijn geworden. Jammer dat JV hier geen nieuws over naar buiten heeft gebracht.

Sijbrands

Bouwman gaat, maar niet in de rol van klimmer.
Met het wijzigen de Ineos selectie, zal de zwaarte van de koers nog meer alleen op TJV terecht komen. Ineos zal nu nog minder snel de eerste deel van de koers op zich nemen. Je kunt niet van Tony verwachten dat hij 20 etappes 150km p loop gaat rijden.

ti-raleigh

Zo laat mogelijk de gele trui veroveren. Een ploeg zonder ak-renner de gele trui gunnen dus.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jumbo-Visma rijdt trouwens in het normale tenue... geen aanpassingen dus dit jaar. Bron: TJV

Fanny

TJV zal ook de NK's op de weg van de diverse landen (o.a. Nederland-België-Noorwegen en Duitsland} dit weekend willen afwachten daar er altijd nog blessures, valpartijen enz kunnen ontstaan bij de TJV wielrenners die voor de evt te rijden TdF in aanmerking komen.
Volgens Niermann kan de opgave nog tot uiterlijk 29 augustus 10.00 uur. Tijd zat nog dus. En ja dan maar geen hoogtestage voor de in te vallen renner. Zal idg denk ik dan geen echte klimmer zijn (bv Tolhoek).
By the way: Hofstede en Tolhoek zijn nog steeds in Italië aan het trainen gezien hun Strava.
Maar of dat iets te betekenen heeft ?
Ze starten wel allebei op het NK van aanstaande weekend op de VAM berg.
Daar er vandaag nog geen positief bericht van Kruijswijk (onderzoek ziekenhuis) is verschenen heb ik weinig hoop op het starten van hem in de TdF.
Dit mede ingegeven door de berichten van Plugge en Zeeman in de media.

Sijbrands

'@ti-raleigh en dan een lekke band krijgen in de tijdrit een je verliest de Tour

Laatst gewijzigd
horsm

Weet iemand wat er eigenlijk met Sam Oomen aan de hand is?

Stoempie

Nope.

Ik begin nu toch ook naar Jansen te neigen nu Van Aert bergop zo gegroeid is. Zou hij onderdoen voor Gesink?

bombba

Jumbo mist voor de klassementsploeg dus eigenlijk nog een bepaalde type renner als Castroviejo/Kwiatkowski/Van Baarle. Hopelijk zit die dan bij 1 vd 3.

1 2 ... 243 ... 396 397

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.